Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Chiffon
Skrevet

Hvor vil dere anbefale og bestille fotobok fra? Det bør være ganske ok kvalitet som tåler litt da det er til et barn.

Skrevet

Jeg har bestilt fra Foto Knudsen flere ganger og er veldig fornøyd med de! Ellers har jeg hørt at Postfoto er bra også, men ikke prøvd de selv.

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med Elkjøp/Japan Photo (Samme leverandør)

Prisen er grei, kvaliteten er bra, og mulighetene er mange.

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt fra japanfoto, kjempefin bok!

Skrevet

Jeg har brukt Elite foto to ganger og fått kjempe fine bøker!! Første gangen hentet jeg det i butikk 5-6 dager etter at jeg sendte inn, men nå sist fikk jeg det i posten bare tre dager etter at jeg hadde sendt det (sendte det søndag og fikk igjen onsdag). Kan anbefalles!! Veldig enkelt program også!! :)

Skrevet
Hvordan fungerer det i praksis?

Hvordan tenker du på da?

Om du skal bestille en fotobok fra Elkjøp eller Japanphoto, så går du inn på deres nettside og laster ned et lite program. Dette kan du deretter jobbe med på din egen maskin, og bruke alle bilder du har tilgjengelig på dine harddisker.

Når du har laget en bok med tekst, bilder og en layout som du er fornøyd med, velger "bestill", og så kobler den seg opp på nett og laster opp bildene og den ferdige boka du har laget.

Så går det vel omtrent en uke eller to, før du enten kan hente boka i butikk, eller får den i postkassa hjemme. (Avhengig av hva du velger å betale for.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...