Gjest Gjest_pia_* Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Hei alle sammen! På starten av dette året ble det slutt mellom meg og han jeg var med og bodde med i 2 år. Pga av løgner og lite med respekt fra han. Det han gjorde var å såre meg med ord, nedtrykke meg og være utro. Eller, som sagt fra hannes side så var han ikke utro fordi forholdet vårt gikk opp og ned hele tiden. Men jeg bodde hos han og vi var jo sammen! Jaja, alle har forskjellige synspunkter. 4 gang skjedde det. Han fortalte det aldri selv, jeg fikk vite det av kompiser av ham og av meg selv. At jeg holdt ut så lenge med løgnene og nye kvinnelige bekjentskaper og "venninner" som han kalte det, det lurer jeg på den dag idag. Fra starten av var han alltid en flørtepus. Jeg fant ut av ting titt og ofte, sånne litt mindre betydelige ting som likevel såret meg, men som va småting for ham. Etter alt dette, har jeg vært så heldi å treffe en som jeg elsker igjen=) Mitt lille problem er at jeg hele tiden tenker for mye, og blir alltid mistenksom! Når han får melding lurer jeg på hvem det er fra.. Når han er borte lurer jeg på hvem han prater med.. Sender han meldinger med jenter på facebook og msn? Alle mistankene fra mitt forrige forhold dukker opp :/ Jeg hater det, for jeg tror min kjære er til å stole på! Jeg forteller det aldri til ham, og holder det inne i meg. jeg prøver å manne meg opp til å prate med ham om det, for egentlig er vi flinke til å prate! jeg tenker litt sånn også fordi vi møtte hverandre mens han var med ei. Og han var utro med hu. Han har også fortalt at han var utro før! Det mens de forholdene var på kanten.. Men likevel. Vi begge er hodestups forelsket, det tviler jeg ikke et sekund på! Han har fortalt at han angrer på ting han har gjort, og at han aldri før har følt noe lignende før som for meg=) Det er også en del andre ting i livet hans som har skjedd, veldig private ting, som han har valgt å fortelle meg! Han får meg til å føle meg spesiell, og jeg har aldri møtt en bedre person! Huff, for et rotete innlegg, jeg er så dårlig på å ordlegge meg.. Håper noen skjønner, og kan gi meg råd? Til hvordan jeg skal få dette utav hodet! Jeg vil ikke at han skal se den sjalu siden av meg.. dumme, dumme ex.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Nei vet du, det der har jeg ikke trua på. Han høres som en notorisk utro jævla dust.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå