Gå til innhold

Hva kjøper man i "2 år sammen med" gave til en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en uke til så har jeg vært sammen med min kjære i 2 år. Vi er nå 22 og 29 år, men har ikke flyttet sammen :) Har lyst til å kjøpe noe til han på denne dagen, for jeg vet han kommer til å gi meg noe...

Men hva skal jeg finne på?!?

Har laget et kort, kjøpe en carebear-slikkepinne og skal lage magneter på noen colakorker med søte budskap han kan ha på kjøleskapet sitt... :) Dette er jo bare småtting for sånn 40 kr eller noe. Må finne på noe mer... Har noen et godt råd de har testet ut som fungerer? :)

Ville bli glad!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om en uke til så har jeg vært sammen med min kjære i 2 år. Vi er nå 22 og 29 år, men har ikke flyttet sammen :) Har lyst til å kjøpe noe til han på denne dagen, for jeg vet han kommer til å gi meg noe...

Men hva skal jeg finne på?!?

Har laget et kort, kjøpe en carebear-slikkepinne og skal lage magneter på noen colakorker med søte budskap han kan ha på kjøleskapet sitt... :) Dette er jo bare småtting for sånn 40 kr eller noe. Må finne på noe mer... Har noen et godt råd de har testet ut som fungerer? :)

Ville bli glad!!! :)

Vi menn er enkle skapninger. Deg naken og med en six pack godt øl holder i massevis. Tar du det i munnen også, så finnes det ingen bedre feiring.

Lykkt til.

Skrevet

For å si det sånn.. kjæresten og jeg feiret akkurat toårsdagen vår med å forsøke å slå den gamle rekorden med flest antall orgasmer pr :sengekos: .

Vi klarte det ikke, men du verden så hyggelig forsøket var :ler:

Ingen av oss stilte med gaver, for å si det sånn ;)

• Liker 1
Skrevet
For å si det sånn.. kjæresten og jeg feiret akkurat toårsdagen vår med å forsøke å slå den gamle rekorden med flest antall orgasmer pr :sengekos: .

Vi klarte det ikke, men du verden så hyggelig forsøket var :ler:

Ingen av oss stilte med gaver, for å si det sånn ;)

Hmm... I julekalenderen fikk han sånn RFSU vibration-kit. Det falt i smak :P Kanskje det er en ide ;)

Skrevet
Vi menn er enkle skapninger. Deg naken og med en six pack godt øl holder i massevis. Tar du det i munnen også, så finnes det ingen bedre feiring.

Lykkt til.

Takk for tips. Blir nok ikke øl på en vanlig onsdag :P Men tenkte jeg kunne ta den alle menn liker; en tur i skogen, med skjørt og uten truser... Satser på godvær :D

Gjest Dallandra
Skrevet
jøpe en carebear-slikkepinne og skal lage magneter på noen colakorker med søte budskap han kan ha på kjøleskapet sitt...

Er dette virkelig noe en mann på 22 el 29 setter pris på? Dette høres mer ut som venninnegaver som 12-13åringer kjøper til hverandre. :gjeiper:

Skrevet
Er dette virkelig noe en mann på 22 el 29 setter pris på? Dette høres mer ut som venninnegaver som 12-13åringer kjøper til hverandre. :gjeiper:

Jeg aner ikke... Er tom for ideer. Han liker når jeg skriver dikt ;) Koselig med en nusselig carebear da, siden han heter Bjørn og alltid bryr seg :) Hehe. Cola-kork fordi han kjørte colabil den sommeren jeg ble forelska i han :) Litt sånn der interngreie liksom. Men jeg MÅ finne på noe mer som viser at jeg er ordentlig glad i han!!!

Gjest Euforia
Skrevet

Kjæresten min og jeg skal gi hverandre et smykke hvor anhenget er en liten krukke med hverandres blod. Jeg synes gavene dine høres veldig bra ut, mye koseligere med noe personlig enn noe man kunne gitt til hvem som helst. Konsertbilletter er også koselig, så får man en opplevelse sammen :)

Skrevet

På vår 2årsdag har vi bestemt oss for å bruke våre oppsparte bonuspoeng hos norwegian på en tur til Dublin sammen. Som en gave til oss fra oss. Vi gjorde noe lignende på 1årsdagen, da var det tur til Praha - jeg betalte fly og han betalt hotell og det var great success :rødme:

Skrevet
Kjæresten min og jeg skal gi hverandre et smykke hvor anhenget er en liten krukke med hverandres blod. Jeg synes gavene dine høres veldig bra ut, mye koseligere med noe personlig enn noe man kunne gitt til hvem som helst. Konsertbilletter er også koselig, så får man en opplevelse sammen :)

Jeg trodde Angelina hadde brukt opp den ideen for lenge siden!!

Synes bare det høres kvalmt ut å går rundt med blod rundt halsen jeg!!

• Liker 2
Skrevet

Har hatt suksess med å gi gavekort av typen... Dette kortet gir fri tilgang på seksuelle tjenester - når som helst hvor som helst. Gyldig:dato.

Vet ikke hvorfor, men det virker som om menn liker å få det skriftlig.

Skrevet (endret)

Kanskje jeg er dørgende kjedelig, men jeg tror ikke det ville falt meg inn å kjøpe (eller forvente) gave på toårsdagen. På ettårsdagen kanskje, men toårsdag... nope. Kanskje vi hadde gått ut for å spise (det forutsetter dog at en av oss faktisk husket dagen, noe jeg tviler på at vi gjorde).

Synes det blir veldig mye gaver hvis man skal ha både bursdager, jul, valentines og årsdag. Hvis man ikke er evig særboer/samboer, og årsdagen fungerer som bryllupsdag. Men selv ikke bryllupsdag tenker jeg er en gavedag, heller en "gjøre noe koselig-dag". Så jeg synes de smågavene du lister opp (hvis det er noe typen din liker) er helt fine, du trenger da ikke noe mer for å vise ham at du er ordentlig glad i ham? Det bør han skjønne hver dag ;)

Endret av Nigo-san
Skrevet

Kjøp en god rødvin som kan/bør lagres i mange år, da sier du jo noe om at du ønsker at forholdet skal vare. Jeg gjorde det på ettårsdagen vår, med et påklistret rosa hjerte, "drikkes sommeren 2010" som da var 5 år frem i tid. Gleder meg til å smake på den om ett fra nå.

Gjest Euforia
Skrevet
Jeg trodde Angelina hadde brukt opp den ideen for lenge siden!!

Synes bare det høres kvalmt ut å går rundt med blod rundt halsen jeg!!

Det er mange som har gjort det før, ikke bare Angelina.

Godt vi er forskjellige, da. ;)

Skrevet
Kjøp en god rødvin som kan/bør lagres i mange år, da sier du jo noe om at du ønsker at forholdet skal vare. Jeg gjorde det på ettårsdagen vår, med et påklistret rosa hjerte, "drikkes sommeren 2010" som da var 5 år frem i tid. Gleder meg til å smake på den om ett fra nå.

Den var fin :jepp:

Skrevet

Hvor skal dere ordne dette med smykke?

Hørtes spennende ut!

Skrevet
Jeg aner ikke... Er tom for ideer. Han liker når jeg skriver dikt ;) Koselig med en nusselig carebear da, siden han heter Bjørn og alltid bryr seg :) Hehe. Cola-kork fordi han kjørte colabil den sommeren jeg ble forelska i han :) Litt sånn der interngreie liksom. Men jeg MÅ finne på noe mer som viser at jeg er ordentlig glad i han!!!

Kan du ikke bare fortelle ham det?

Ellers kjenner du ham vel godt nok til å vite at han synes det er koselig med kjærlighet på pinne og kjøleskapsmagneter, og "tur i skogen". Du trenger vel ikke gjøre noe mer ut av det?

.... Lag noe godt til middag?

Jeg tror jeg er for gammel, jeg vet ikke om jeg hadde husket å gjøre noe spesielt på en toårsdag. Eller orket.

Kjæresten min og jeg skal gi hverandre et smykke hvor anhenget er en liten krukke med hverandres blod.

:overrasket:

Og da trenger spørsmålet seg på: Hvorfor?

Gjest Euforia
Skrevet
Hvor skal dere ordne dette med smykke?

Hørtes spennende ut!

Hihi. Jeg har funnet flere små "krukker" på Ebay som faktisk er laget for å ha ting inni, som man kan henge på smykker... Kjæresten min som søkte, han som har greie på hva "sære" ting heter på engelsk, så husker ikke hva han søkte på. :sjenert:

Når det kommer til selve blodet, jobber kjæresten min på et legesenter, så han har en del sprøyter hjemme. Det er ikke snakk om mye blod, så det holder i massevis å stikke i leggen, fingeren osv. og presse.

Gjest Euforia
Skrevet
:overrasket:

Og da trenger spørsmålet seg på: Hvorfor?

Fordi jeg synes det er fint å ha en så spesiell ting mellom oss, pluss at det blir så utrolig ekte og personlig.

Skrevet

Meg og min sambo har snart 6 år sammen pluss han har bursdag nesten samme dagen, har planlagt å lage til et klippekort med seksuelle handlinger på, som han kan bruke når han vil (så lenge eg er i humør selvfølgelig). Veit ikkje heilt koss eg skal lage det til, men veit han vil sette pris på det, for han har ønska seg ett slikt til bursdag hvert einaste år :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...