Gå til innhold

Trenger råd for bryllupsnatt

Fremhevede innlegg

Gjest Singh is King
Skrevet

Hei,

jeg skal snart reise til India og gifte meg med en jente der. Vi har vært forlovet en stund, men det er et arrangert ekteskap og jeg snakker ikke så mye med den jenta. Saken er at foreldrene våre har funnet hverandre, og de har arrangert hele opplegget. Hun er veldig pen, søt og snill. Jeg er fortsatt litt usikker på om bryllupsnatta er riktig timing.

Nå lurer jeg på om hvordan skal jeg finne ut om hun er klar til å ha sex den natta, eller bør jeg vente. Jeg er klar helt siden jeg så henne for første gang :gjeiper:, men trenger deres råd om hva er riktig timing, og hvordan bør jeg gå frem for å finne ut om hun vil gjøre det med meg den natta.

Er det viktig å ha sex på bryllupsnatta, eller kan man drøye det.

Ser frem til gode råd......klem fra Kama Sutra tilhenger. :yvonne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er Norsk og har ikke så mye peil på Indiske tradisjoner/regler, sorry..

Skrevet
Hei,

jeg skal snart reise til India og gifte meg med en jente der. Vi har vært forlovet en stund, men det er et arrangert ekteskap og jeg snakker ikke så mye med den jenta. Saken er at foreldrene våre har funnet hverandre, og de har arrangert hele opplegget. Hun er veldig pen, søt og snill. Jeg er fortsatt litt usikker på om bryllupsnatta er riktig timing.

Nå lurer jeg på om hvordan skal jeg finne ut om hun er klar til å ha sex den natta, eller bør jeg vente. Jeg er klar helt siden jeg så henne for første gang :gjeiper:, men trenger deres råd om hva er riktig timing, og hvordan bør jeg gå frem for å finne ut om hun vil gjøre det med meg den natta.

Er det viktig å ha sex på bryllupsnatta, eller kan man drøye det.

Ser frem til gode råd......klem fra Kama Sutra tilhenger. :yvonne:

Jeg trodde ikke indinerne drev med slikt (alltid sett på hinduene som fornuftige), arrangerte ekteskap hører vel mer hjemme i Pakistan?

Skrevet
Jeg trodde ikke indinerne drev med slikt (alltid sett på hinduene som fornuftige), arrangerte ekteskap hører vel mer hjemme i Pakistan?

Så vidt jeg har forstått, så er det helt vanlig det.

Du kan jo bare spørre henne, og hvis hun vil vente, så vis at det er helt greit. På den måten blir hun kanskje mer trygg på deg. :)

Skrevet

Leg meg oppklare forskjellen. I india er det vanligere å gifte seg med en person langt unna slekt, - mens i pakistan er det fettere og kusiner som står øverst på frierlista!

Skrevet

Jeg tror ikke du kan få noen fornuftige svar her på kvinneguiden om akkurat det.

Hvis du heller skriver dette innlegget på www.desi.no så får du mer gjennomtenkte svar. Det er et indisk og pakistansk forum, og der kan du finne mange innlegg om akkurat det.

Skrevet
Leg meg oppklare forskjellen. I india er det vanligere å gifte seg med en person langt unna slekt, - mens i pakistan er det fettere og kusiner som står øverst på frierlista!

Derfor så mange pakistanere har synlige misdannelser? Neida ... Men det burde vel ikke være lov i og med det er direkte helseskadelig? Tenk å ha sex med søskenbarnet, æsj!

Skrevet

For at dette skal bli forbudt må nok kongen vår harald dø først.

Skrevet
For at dette skal bli forbudt må nok kongen vår harald dø først.

:roll:

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Tanken på at det er foreldrene mine som skal bestemme hvem jeg skal ha sex med gjør meg fysisk dårlig. Stakkars jente.

Skrevet
:roll:

Åja, jeg glemte å forklare meg. Som kjent er jo kong harald sønn av kong olav og kronprinsesse martha som er var fettere og kusiner.

Skrevet
Åja, jeg glemte å forklare meg. Som kjent er jo kong harald sønn av kong olav og kronprinsesse martha som er var fettere og kusiner.

Vel, allmennkunnskap har jeg også.

Jeg synes bare at tråden sporet av fra det som faktisk var greia.

Skrevet

Jeg kjenner ikke så godt til den indiske kulturen, men ka råde deg en ting. Uansett hvor dama kommer fra, så er det lurt å bli enig med henne før dere har sex, eller kan du bli anmeldt for voldtekt :fnise:

Skrevet
Nå lurer jeg på om hvordan skal jeg finne ut om hun er klar til å ha sex den natta, eller bør jeg vente.

Du har noen alternativer:

1. Spør en gruppe personer som ikke har andre muligheter enn overnaturlige evner til å forutsi hva jenta ønsker
  2. Lag en matematisk modell som representerer jentas oppvekst og DNA. Modellen bør implementeres som en funksjon som returnerer 1 hvis jenta vil ha sex med deg på bryllupsnatta, eller 0 dersom hun ikke vil dette.
  3. Diskuter det (+andre viktige ting) med jenta for å bli bedre kjent med henne og finne ut hva hun vil.

Jeg anbefaler alternativ 3, og ønsker lykke til med ekteskapet.

Gjest Sex Guru
Skrevet

Var dette spøk Eremitten? :tristbla:

Du har noen alternativer:
  1. Spør en gruppe personer som ikke har andre muligheter enn overnaturlige evner til å forutsi hva jenta ønsker
  2. Lag en matematisk modell som representerer jentas oppvekst og DNA. Modellen bør implementeres som en funksjon som returnerer 1 hvis jenta vil ha sex med deg på bryllupsnatta, eller 0 dersom hun ikke vil dette.
  3. Diskuter det (+andre viktige ting) med jenta for å bli bedre kjent med henne og finne ut hva hun vil.

Jeg anbefaler alternativ 3, og ønsker lykke til med ekteskapet.

Gjest Fugl Fønix
Skrevet

Det er ikke noe must å ha sex på bryllupsnatta i Norge i hvertfall, mange som rett og slett er for slitne etter festivasen til å orke. Jeg syns du burde få snakket skikkelig med denne jenta før selve brylluppet. Det er mange ting, ikke bare sex, som burde bli diskutert fø mn skal gifte seg..

Skrevet
Det er ikke noe must å ha sex på bryllupsnatta i Norge i hvertfall, mange som rett og slett er for slitne etter festivasen til å orke. Jeg syns du burde få snakket skikkelig med denne jenta før selve brylluppet. Det er mange ting, ikke bare sex, som burde bli diskutert fø mn skal gifte seg..

I norge har de fleste hatt sex lenge før brullupsnatta, samt at de sjelden tvinges til å gifte seg med en vilt fremmed. Jeg tror litt av problemet blir at han ikke får snakket med denne jenta skikkelig før brullupsnatta..

Det er ikke lov med arr. ekteskap i norge, og dette burde de som flytter hit respektere. og skal de ikke respektere det får de flytte tilbake dit de kom fra.

Når det gjelder hinduismen er dette en av de mest kvinnenedverdige av religionene.. Generelt en religion med et ræva menneskesyn.. Glem det at varna-systemet er "forbudt", kjenner mange hinduer som lever etter dette systemet og er mer rasister over for eget folk enn den gjennomsnittlige Frp er overfor innvandrere..

Skrevet

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHUHHUHUHUHHAHAHAHAHAHAHAHA

Det var dagens gitt.....hvem sier at arrangert ekteskap er forbudt i Norge. Hva tror dere foregår i det fulle offentlige "Jakten på kjærlighet", "Bonderomantikk", Ungkar, 20 mot 40. Hva er dette? Det er et gjenspeiling av det lille Norge. Faktisk så misunner dere nordmenn de folka som har mulighet til å gifte seg både arrangert og selvvalgt. Forskjell på tvang og arrangert. Ikke alle jenter er som norske, som ligger seg med enhver som har større kuk enn nordmenn. Norske jenter mangler selvrespekt, og for dem er sex mer viktig enn kjærlighet, og kuk mer viktig enn alt annet. Dette er ikke mine ord, men alle mine norske venner sier det samme, derfor er de sammen med utenlandske damer, så vi negra kan bare få spredt våre gener inn i fitte til disse blondinner.

Det er ikke lov med arr. ekteskap i norge, og dette burde de som flytter hit respektere. og skal de ikke respektere det får de flytte tilbake dit de kom fra.

Når det gjelder hinduismen er dette en av de mest kvinnenedverdige av religionene.. Generelt en religion med et ræva menneskesyn.. Glem det at varna-systemet er "forbudt", kjenner mange hinduer som lever etter dette systemet og er mer rasister over for eget folk enn den gjennomsnittlige Frp er overfor innvandrere..

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å ta henne bakfra første natta. Dette vil vise at du er mann, og vet hvordan damer skal kontrolleres.

Lykke til :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...