Gå til innhold

Har ikke menn seksualmoral?

Fremhevede innlegg

Gjest hunnkatt
Skrevet

Finns det ingen menn med seksualmoral her i verden? Ligger mannfolk med det som byr seg av muligheter uansett? Virkelig?

Jeg skjønner ikke at jenter og gutter kan være så forskjellige..

-hjertesukk

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Finns det ingen menn med seksualmoral her i verden? Ligger mannfolk med det som byr seg av muligheter uansett? Virkelig?

-hjertesukk

Æh..nei, selvsagt ikke. Hadde aldri liggi med ei jente jeg fant uattraktiv.

Hvor har du lest dette? I "Kvinner er fra mars, menn er fra Jupiter" eller hva f... de der dårlige kvinnehåndbøkene heter.

Skrevet

Det finnes mange menn som ligger med alle som sier ja. Akkurat som det finnes kvinner som gjør det samme.

Og det finnes menn med svært høy moral. (Som min... :hjerter: ), og det finnes mange kvinner i denne gruppen også.

Skrevet

Menn og kvinner er nøyaktig like på det området.

Kvinner bare sniker i skyggene, og lar være å rope det ut...

Også er det det samme den andre veien;

Det finnes trofaste og det du henviser til som moralistiske av begge kjønn også.

Skrevet

-hjertesukk

Neh.. Det kommer vel an på mannen.. Jeg tror personlig det finnes like mange kvinner der ute uten "seksualmoral" som det finnes menn..

Når det er sagt:

Det er bare sånn at det er mer akseptert generelt at menn ligger rundt og er utro, fordi det bortforklares med seksuelle behov (kona gir meg ikke nok, jeg har behov) og manglende evne til å ta avgjørelser med hode når penis står i fokus.. (?det er selvsagt ikke gode argument for å gjøre dette, men det er de som jeg oftes kommer over når jeg støter på disse menneskene..) Det er fortsatt litt fy-fy at kvinner ligger rundt og er utro, det bare virker ikke sånn fordi kvinner har lært å skjule det mer.. Siden de blir sett mer nedpå dersom de driver med den slags, forteller de det også sjeldnere.. De fleste tilfellene jeg har vert borti i samtaler med andre mennesker er nemlig det at å ha mange partnere som kvinner er bare "ekkelt og horete", mens som menn er det legitimt å bruke argumentet: jeg er mann og har behov.. Og dermed er det ikke "ekkelt og horete"..

Og sånn kommer det nok til å være en god stund til..

Gjest hunnkatt
Skrevet

Hvor har du lest dette? I "Kvinner er fra mars, menn er fra Jupiter" eller hva f... de der dårlige kvinnehåndbøkene heter.

Haha nei, jeg leser ikke sånt fordi jeg ikke tror at verden er så svart hvitt, men jeg sitter jo å ser på verden da, og begynner å lure

Gjest hunnkatt
Skrevet

Og jeg ser jo at moral kanksje blir litt feil ord å bruke, da jeg ikke sikter til og mener folk som er pripne og av prinsipp ikke har sex osv, men kanskje om menn ikke har et slags følelsesmessig hinder eller noe.

Som et eksempel, så for meg personlig gidder ikke jeg å ha meg med en haug av mannfolk bare for sexens skyld, det må være en person jeg kjenner litt, er tiltrukket av og har en eller annen slags conection med.

Jeg velger jo i min naivitet å tro at menn også er sånn (selvfølgelig ikke alle), men det virker jo ikke sånn. Men nå får man kanskje også inntrykk av at dem ligger mer rundt enn dem i realiteten faktisk gjør også. ikke vet jeg..

:P

Skrevet

-hjertesukk

Nei, er'u tullerusk!! Ligger ikke med hvem som helst!! Kunne ikke tenkt meg å stukket snabelen i hvilke som helst mus! For alt man vet, kan det jo være luremus, husmus, og skogsmus. :)

Skrevet

De bøkene er utrolig bra skrevet! Har alle de bøkene i den serien. Anbefaler de! Og dessuten er de ikke bare for kvinner! :gjeiper:

Skrevet

-hjertesukk

Tror nok der er vel så mange menn med seksualmoral som kvinner, men etter å ha lest en del her inne er vel konklusjonen at vi er "tapere" og "sosiale outcast" :tristbla:

Skrevet
Nei, er'u tullerusk!! Ligger ikke med hvem som helst!! Kunne ikke tenkt meg å stukket snabelen i hvilke som helst mus! For alt man vet, kan det jo være luremus, husmus, og skogsmus. :)

For ikke å glemme sjokolademus og datamus!

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Tror nok der er vel så mange menn med seksualmoral som kvinner, men etter å ha lest en del her inne er vel konklusjonen at vi er "tapere" og "sosiale outcast" :tristbla:

eeeh nei. jeg vil heller ha en "taper" da ass!

Skrevet

-hjertesukk

Dummeste jeg har hørt. Har du ikke fått med deg at det er en MENGDE damer som ligger med mer eller mindre alt som byr seg av muligheter også??

Helt uavhengig av kjønn så er det STOR forskjell på sexulamoralen fra person til person. Alle gutter knuller ikke hva som helst, på samme måte som at alle jenter heller ikke knuller hva som helst!

Skrevet

Jeg har faktisk litt forakt jeg mot sånne damer som vil ha sex første natten. Da er ikke jeg den eneste vet jeg da med meg selv. Men om jeg skulle tømt meg så kunne kanskje fått lov til å suge om hun ikke bet.

Gjest Melchizedek
Skrevet

-hjertesukk

seksualmoral......... Er det et ord du akkurat fant på ?

Skrevet
Jeg har faktisk litt forakt jeg mot sånne damer som vil ha sex første natten. Da er ikke jeg den eneste vet jeg da med meg selv. Men om jeg skulle tømt meg så kunne kanskje fått lov til å suge om hun ikke bet.

Ja, for det er jo KJEMPEVIKTIG å være den eneste.

Er du den eneste for noen, forresten?

Skrevet

Har kun sex med damer jeg liker...

Gjest mannkatt
Skrevet

-hjertesukk

Finns det ingen jenter med seksualmoral her i verden? Ligger jenter med det som byr seg av muligheter uansett? Virkelig?

Jeg skjønner ikke at gutter og jenter kan være så forskjellige..

Skrevet
Finns det ingen jenter med seksualmoral her i verden? Ligger jenter med det som byr seg av muligheter uansett? Virkelig?

Jeg skjønner ikke at gutter og jenter kan være så forskjellige..

du glemte -hjertesukk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...