Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har hatt kjempe langt hår, bleket blondt i over 14 år!

Har vurdert dette i 2 år ca...men hakke tørt. Håret er mega sunt og skinnende. Det er min stolthet!

:fnise: Nå tror jeg jammen jeg er klar... http://images.teamsugar.com/files/users/2/...nnyMcCarthy.jpg

Noen som har tatt drastiske valg med håret før?

Er bobben på vei ut?

Har du andre forslag?

OG en ting til. Noen som vet hvor i Oslo jeg kan donere bort håret til kreftsyke? Slik som er vanlig i statene...?????

Endret av Wonders
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVis du har lyst på en farge eller frisyre, klipp og farg i vei. Hår vokser ut igjen.....

Og etter 14 år med samme farge kan det kanskje gjøre godt med litt forandring?

Skrevet

Anbefales:)

Har hatt langt bustete/krøllete hår alltid, men klippet en kort bob i vår og platinableket hele. Ble storfornøyd selv om det var uvant til å begynne med. Men nå ser det mye sunnere ut enn tidligere. Lettere å behandle og style.

Skrevet

Jeg gjorde det for et år siden, hadde laaaangt hår og klippet det skulderlangt i en slags lang bob. Ble strålendes fornøyd, forsetter å klippe meg i skulderlengde fordi jeg synst det ble mer kledelig enn langt hår som bare "hang" der. Jeg varierer med hvilken lugg jeg har, slik at jeg ikke blir lei! :)

Gjest PeggySue
Skrevet

Gå for en forandring!

Men ang. donasjon, jeg tror at håret må ha en veldig god kvalitet for at det kan doneres. Bleket hår pleier ikke å være det sunneste, faktisk tror jeg at det må være ubehandlet hår. Men sjekk det opp for å være sikker:)

Skrevet

Snipp snipp, da er det gjort. Ringte Radiumhospitalet. De sa der at ingen i Norge driver med dette, men sa de fikk masse henvendelser ang dette. Og takket for tanken. Hmmmm.

Jeg er kjempe fornøyd jeg. Min bob er lang. litt kortere bak enn forran.

Jeg har bitte litt fall, og må bruke rettetang slik at det ikke lager vipper i alle renninger.

Fått mye skryt. Sier at gubben har gjort det hjemme, på badet. De tror han er frisør...*knis. Vinkelrett og symetrisk. FLOTT!

Skrevet

målte håret, klippet av 46 cm!

Skrevet

Du kan selge håret via internett faktisk. Spesielt om det er ubehandlet hår kan du får ganske mye for det hos en parykkmaker. ;)

Skrevet
målte håret, klippet av 46 cm!

Hvordan ble det? Er du fornøyd? :)

Skrevet

Du kan alltids sende håret til Locks of Love.

Skrevet

Det ble slengt i søppela. Sånn kan det gå.

Er fornøyd. Litt kjedelig å måtte bruke rettetang hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...