Gjest Linsa Skrevet 10. august 2009 #1 Del Skrevet 10. august 2009 Er det noen her som har disse støvlene og som vet om de er store eller små i størrelsene? Hvis jeg bruker mellom 37-38 i vanlige sko, burde jeg da kjøpe disse i 38 eller 39 med tanke på et eventuelt behov for tykksokker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. august 2009 #2 Del Skrevet 10. august 2009 Hei! Vil si at de er helt normale i størrelsen. Jeg har Hunter støvler, bruker 36 til vanlig, og støvlene er også i 36. Bruker tykke sokker i på høst og vinter uten at det blir for trangt. Men hvis du vipper mellom 37 og 38 ville jeg heller gått for 38 tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ine_* Skrevet 11. august 2009 #3 Del Skrevet 11. august 2009 Er du i tvil ville jeg nok gått opp en størrelse, men er enig i at de er ganske normale i størrelsen. Kan forresten anbefale fleecesokkene på det sterkeste! Brukte mine Huntere med fleecesokker i hele vinter, og det var godt og varmt selv på snø/is. Støvlene er ganske trange i skaftet, og kan være litt strevsomme å få på/av forresten - lurt å ta sokkene utenpå buksen før du tar støvlene på om du ikke har veldig smale bukser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #4 Del Skrevet 11. august 2009 Noen som har prøvd Hunter støvler med bredere skaft? Sett på nettet at det finnes og jeg får ikke på de vanlige støvlene. De "krøller" seg øverst for leggen er for stor.. Lurer på hvordan de ser ut på benet i forhold til de vanlige og om de er like fine? Ser veldig like ut, men jeg har ikke hatt Hunter før heller da. Hvor kan man eventuelt kjøpe disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Midnattsol Skrevet 11. august 2009 #5 Del Skrevet 11. august 2009 Hallo Hadde samme problemet med at de ble for trang øverst i skaftet, men heldigvis fant jeg en sort høy Huntermodell med snøring. Kjøpte de på Ebay fra england, og de er skikkelig stilige Prøv å søk på Ebay eller andre plasser, så finner du de sikkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ine_* Skrevet 12. august 2009 #6 Del Skrevet 12. august 2009 Hunter har vel en modell som heter Huntress som er videre i skaftet, men ellers lik så vidt jeg husker. Vet ikke om de selges i Norge, men bør være mulig å få tak i på nettet! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 3. september 2009 #7 Del Skrevet 3. september 2009 www.lillevinkelsko.com har:) begge typene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå