Gå til innhold

Hvorfor blir det ikke noe mer igjen?

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann
Hva mener du med det ??

At du leter etter grunner for at dere er perfekte, men at disse grunnene bare finnes i ditt eget hodet. Like som en alkoholiker alltid finner en legitim grunn for å drikke. Naboens barnebarn fikk jo ny hund i går så det må jo feires...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du leter etter grunner for at dere er perfekte, men at disse grunnene bare finnes i ditt eget hodet. Like som en alkoholiker alltid finner en legitim grunn for å drikke. Naboens barnebarn fikk jo ny hund i går så det må jo feires...

Hmm, du sier noe der ja. Men jeg har jo selvfølgelig også vært skeptisk til tankene mine og tenkt "nei, jeg er blind og forelsket og går glipp av alt det som IKKE stemmer". Og når det er sagt - så ja - det er masse som ikke stemmer, og hadde jeg idag møtt denne fyren og visst hvordan han var, så ikke tale om jeg hadde hatt samme følelsene, tror hvertfal ikke det. Han har veldig mange negative sider, f. eks blir aldri ferdig med skolen, har ingen jobb, lever på foreldrenes konto, er ikke fornuftig i det hele tatt, går ut og prioriterer dette foran å faktisk finne utav hva han skal i fremtiden osv. Jeg er helt motsatt av dette, han finner nok mange negative sider om meg og, men på akkurat slike ting som fremtid og utdanning er jeg veldig målbevisst og VET hva jeg vil og prioriterer dette først. Så selvfølgelig - det er mye som ikke stemmer, og jeg vet egentlig ikke om jeg kan se for meg et såkalt mann og hustru liv med han når han er slik. Men på det sosiale plan, så fungerer vi. Vi kommuniserer bra og som sagt, så er det jo ikke bare jeg som sier dette, men så og si alle som ser oss sammen. Er enig med det ser du, når du er forelsket så ser du bare likhetene og blir blind, men jeg har virkelig sett på begge sider og ser at visse ting gjør at vi ikke passer sammen, mens andre ting funker, og begge har det utrolig gøy sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de som sier at du må kutte han ut og komme deg videre..

Det er ikke lett, men må man så må man så må man så må man...

Bare gi ham en forklaring på hvorfor du kutter han ut..

Si at du har følelser for han, og at det er for vanskelig for deg å være venner når han ikke har de samme følelsene for deg. Og at et vennskap ikke fungerer før du er over han, og til det trenger du tid.. Masse masse masse tid og pusterom.. Du må rett og slett "dumpe han"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har så ulikt syn på hva dere vil ha ut av forholdet til hverandre. Han er fornøyd med å ha det sånn som det er, mens du vil ha et forhold. Jeg tviler på at det kommer til å skje. Prøv å ikke alltid være der for han som et minimum. Ikke slipp alt du har i hendene for å hjelpe han/ høre på alt han. Hvis du ikke klarer å kutte ned på kontakten, så ma du kutte han helt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med så og si alle de andre her.

Det er jeg også, men er så redd for at jeg skal falle tilbake og revurdere avgjørelsen min ... Som sagt, så er det så vanskelig å bare kutte ut en person som har stått deg så nær og kjenne deg så godt, føler du mister noe av deg selv. Men ting kan jo ikke fortsette slik, jeg har jo gitt han sjansen flere ganger til å komme tilbake og alt, og når han likevel ikke vil, nei da må jeg bare videre tror jeg .... Blir sinnsykt vanskelig, og vet ikke om jeg greier det engang, men kan jo prøve.. Må vel bare være sterk og stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...