mamsemamma Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 (endret) Nå er det rett over en måned igjen til vår store dag, og jeg kjenner at jeg begynner å glede meg ordentlig. Ikke bare fordi jeg gleder meg til å gifte meg, men fordi jeg gleeeeeeeder meg til at alt er klappet og klart og det som gjenstår er å nyte dagen Bak oss ligger mange måneder med planlegging av meny, beregning av mat og drikke, laging av invitasjoner og bordkort, møter med den ene og den andre, organisering av barnevakt, jakten på Brudekjolen, lesing av salmetekster(?!), søken etter bukett og blomster osv osv osv. Det skal bli så deilig å våkne på morgenen på bryllupsdagen vår, ta med seg sekken sin og dra avgårde for å bli stelt med og pyntet. Bare kose meg hele dagen, først med gode venninner, og så med min store kjærlighet i livet Stå sammen med min kjære foran prest, familie og venner og love evig troskap. Se hans reaksjon på den nyyydelige kjolen jeg har funnet meg, stå sammen med ham på trappa og kysse for fotografene, spise god mat, danse med min kjære, skjære bryllupskake (som forresten blir farlig god ), høre på taler og feire sammen med våre nærmeste Da tror jeg nok alle timene med forarbeide blir verdt det! Endret 9. august 2009 av mamsemamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå