Gjest MooCow Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 (endret) Jeg har litt problemer med stramme muskler i hoeyre side av ryggen(mest skulderen) pga. skoliose, og det blir vaerre naar jeg sitter lenge saa jeg proever aa vaere aktiv. Det er ikke saa ille at jeg ikke kan gaa paa jobb og saann, men det er jo ikke goey heller akkurat. Jeg trener mye, baade styrke, yoga og kondisjonstrening, men det blir liksom aldri saa mye bedre ... Har gaatt til fysio foer, og det hjalp litt, men jeg har klart aa rote vekk listen med oevelser jeg fikk ... Jeg har vurdert aa finne meg en personlig trener for aa faa litt hjelp med treningen min, men burde jeg heller satset paa fysio? Jeg vet ikke helt jeg ... Endret 10. august 2009 av MooCow
Chanel.No5 Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Ville i første omgang tatt en time med fysio! Han kan anbefale deg øvelser tilrettelagt deg! Hør med han/henne om ideèn din vedr. personlig trener også før du gjør noe mer der..
Gjest MooCow Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 (endret) Ja, jeg boer nok det. Hadde jo utbytte av det sist gang. Er bare litt mer gira paa personlig trener da jeg har blitt skikkelig hekta paa styrketrening. Men boer jeg gaa til fysioterapaut, kiropraktor eller noe annet? Det er jo saa mye rart aa velge mellom naa til dags, og jeg vet ikke hva alt sammen gaar ut paa heller. Endret 10. august 2009 av MooCow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå