Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dr. Luukanen Kilde om den virkelige verden

Danske Julius fra The Human Projects har vært i Norge og intervjuet Dr. Rauni-Leena Luukanen Kilde om mange ting mellom himmel og jord, og om hva som virkelig foregår i verden.

Temaer som åndelighet, død, energi, healing, mind control, vaksiner, microchipping og elektromagnetisk krigføring, osv, er bare noen få av de emner som dette intervjuet tar opp.

Intervjuet er på engelsk.

Linken under åpner en spilleliste på YouTube som spiller alle 13 deler av intervjuet i ett:.

http://www.youtube.com/view_play_list?p=479B833C0B969CB9

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Anne Maria
Skrevet

Hei,

Jeg har sett på de fleste av filmene hennes på youtube og nyhetspeilet og hun er råbra. Forskere er kjøpt opp av de store firma og forteller ikke sannheten.

Spis alt naturlig, les bak på en vare hva den inneholder før du køper den, og husk for all del å stille spm til alt. Det ser ut som at de fleste bare stoler på hverandre fordi de har en fancy tittel. Hva vet du egentlig om hvilken karakter fastlegen din gikk ut med på universitet?..vær skeptisk fordi ingen forteller sannheten lenger. ALLE passer på sine intersser idag.

Ikke ta vaksiner,

• 1 måned senere...
Skrevet
Dr. Luukanen Kilde om den virkelige verden

Danske Julius fra The Human Projects har vært i Norge og intervjuet Dr. Rauni-Leena Luukanen Kilde om mange ting mellom himmel og jord, og om hva som virkelig foregår i verden.

Temaer som åndelighet, død, energi, healing, mind control, vaksiner, microchipping og elektromagnetisk krigføring, osv, er bare noen få av de emner som dette intervjuet tar opp.

Intervjuet er på engelsk.

Linken under åpner en spilleliste på YouTube som spiller alle 13 deler av intervjuet i ett:.

http://www.youtube.com/view_play_list?p=479B833C0B969CB9

Er dette den samme forskrudde Luukanen Kilde som proklamerte Planet X ankomst i 2003 med påfølgende undergang av Jorden? Tror jeg står over å se den videoen din, jeg.

Skrevet
Ikke ta vaksiner,

Si det til alle som led og døde, eller som er skadet for livet, av bl.a. kopper, polio og andre sykdommer, som er nær utryddet takket være vaksinasjon.

Gjest rettelse
Skrevet
Ikke ta vaksiner,

Si det til alle som led og døde, eller som er skadet for livet, av bl.a. kopper, polio og andre sykdommer som er nær utryddet takket være vaksinasjon.

Skrevet
Er dette den samme forskrudde Luukanen Kilde som proklamerte Planet X ankomst i 2003 med påfølgende undergang av Jorden? Tror jeg står over å se den videoen din, jeg.

No shit!!

Hvordan begrunnet hun det, da? Åpenbaringer? Kontakt med aliens? Apokryfe skrifter?

Skrevet
Si det til alle som led og døde, eller som er skadet for livet, av bl.a. kopper, polio og andre sykdommer, som er nær utryddet takket være vaksinasjon.

Vel... endel medisinere og leger går ut og advarer både mot vaksinen for livmorhalskreft og mot den nye influensa vaksinen. Vil gå ut ifra at de vet noe mer enn de fleste om saken og advarer oss av samvittighetsgrunner?

Eller har de bare ikke fått godt nok betalt av de store farmasøyt selskapene?

Gjest Gjest_Kim_*
Skrevet

Det er nettopp mennesker som Luukanen. Dawkins advarer mot i sin dokumentar enemies of reason. Mennesker som tilsidesetter sakelig, rasjonell og logisk vitenskap for overtro som ikke overlever den minste forsøk på seriøs forskning.

Det er utrolig at folk kjøper slike søkte forklaringerog veiever det evindelige "det er mer mellom himmel og jord flagget" som om det skulle være et slags bevis for tullet de tror på.

Personlig så blir jeg faktisk irritert når jeg ser slike sjarlataner brette seg og sine vrangforstillinger ut i media.

Å snakke om konspirasjoner, multinasjonale farmasøytiske selskaper og at man ikke skal ta vaksiner er selvfølgelig det rene sprøyt.

Det er ingen tvil om at de farmasøytiske selskapene gjør god buisiness på syke mennesker, men det er langt mellom det å tjene penger på å utvikle medisiner som REDDER LIV og å gjøre tingene disse selskapene blir beskyldt for.

At det ikke er konsensus om noen typer vaksiner betyr ikke at du IKKE skal ta den. Når det kommer til f.eks influensavaksinen så er det som med all annen medisin bieffekter. For mange mennesker er det greiere å fåforkøjlelsen enn bieffektene.

Vitenskap er ikke absolutt, den er i konstant forandring. Det er derfor lett å være etterpåklok om forskjellige behandlingsformer, men målet helliger middelet og i motsettning til alternativmedisinen som bygger på feilinformasjon og ønsketenkninger så bygger medisinsk forskning på prinsippet om empiri. Det tar ofte mange år mellom den spede ideen til man komme med konkrete bevis, derfra tar det igjen mange år med klinisk testinmg før medisinen slippes på markedet.

Medisinene kvalitetssikres slik at bieffektene skal være minst mulig og preparatet skal være så trygt som over hodet mulig. Som andre her inne har påpekt så lurer jeg på hvor vi hadde vert idag uten vaksine for f.eks polio, kopper osv.

Skrevet
Vel... endel medisinere og leger går ut og advarer både mot vaksinen for livmorhalskreft og mot den nye influensa vaksinen. Vil gå ut ifra at de vet noe mer enn de fleste om saken og advarer oss av samvittighetsgrunner?

Det er en del leger og annet helsepersonell som er av den oppfatning at de to vaksinene du refererer til, er unødvendige, og at det ikke er god ressursbruk helsepolitisk, fordi det muligens ikke vil ha noen særlig stor effekt: Livmorhalskreft kan man få av mange grunner, så det vil ikke utryddes med HPV-vaksine, og svineinfluensaen ser så langt ut til å være langt mindre aggressiv enn først fryktet. Derfor anser disse at omfattende vaksinering av hele befolkningen muligens ikke er veien å gå. Men jeg har ikke sett at noen leger har ADVART mot noen av vaksinene.

Skrevet
Det er en del leger og annet helsepersonell som er av den oppfatning at de to vaksinene du refererer til, er unødvendige, og at det ikke er god ressursbruk helsepolitisk, fordi det muligens ikke vil ha noen særlig stor effekt: Livmorhalskreft kan man få av mange grunner, så det vil ikke utryddes med HPV-vaksine, og svineinfluensaen ser så langt ut til å være langt mindre aggressiv enn først fryktet. Derfor anser disse at omfattende vaksinering av hele befolkningen muligens ikke er veien å gå. Men jeg har ikke sett at noen leger har ADVART mot noen av vaksinene.

Joda, det gjør de. En viss dr.Hanke i københavn forteller at vaksinen mot H1N1 (svineinfluensa) ikke på noen måte er garantert av produsenten av den, og den er tilsatt et konserveringsmiddel som består av 58% kvikksølv. Det er den stekeste nervegift som finnes, som ikke er radioaktiv! Likevel kjøper danske helsemyndigheter inn 2,3 millioner av den!? Og de norske gjør noe lignende i disse dager, til tross for at de VET at dersom viruset skulle mutere, vil denne vaksinen være tilnærmet virkningsløs!!!

Skrevet

Hallo!! Hva med alle dem som tok skade av VAKSINEN??

Skrevet

Det er selvfølgelig trist med alle dem som tar skade av en vaksine. Men dette blir litt som diskusjonen rundt bilbelte. I noen ytterst få tilfeller hender det at folk redder livet fordi de ikke brukte bilbelte. Og i ganske mange tilfeller opplever folk å få skade av bilbeltet. Det er likevel bred enighet om at bilbelte er lurt fordi det i de aller fleste tilfellene redder liv, og de skadene man får vanligvis er langt mindre alvorlige enn uten belte.

Jeg ser vaksiner som et bilbelte. Man kan risikere å bli skadd av det, men i all hovedsak redder det liv.

Skrevet
Det er selvfølgelig trist med alle dem som tar skade av en vaksine. Men dette blir litt som diskusjonen rundt bilbelte. I noen ytterst få tilfeller hender det at folk redder livet fordi de ikke brukte bilbelte. Og i ganske mange tilfeller opplever folk å få skade av bilbeltet. Det er likevel bred enighet om at bilbelte er lurt fordi det i de aller fleste tilfellene redder liv, og de skadene man får vanligvis er langt mindre alvorlige enn uten belte.

Jeg ser vaksiner som et bilbelte. Man kan risikere å bli skadd av det, men i all hovedsak redder det liv.

Hvorfor ønsker våre og andres myndigheter seg en vaksine mot en influensaepedemi som er langt mindre farlig enn en vanlig sesonginfluensa? Og hvorfor er dette blåst opp til UFATTELIGE proporsjoner i media? Og hvorfor kjøper de inn STORE MENGDER av den til tross for at produsenten fraskriver seg ethvert ansvar ved virkning og mulig skade på de som tar den? En vaksine som vil være virkningsløs, straks dette viruset muterer?

Gjest Bolledeig
Skrevet
Joda, det gjør de. En viss dr.Hanke i københavn forteller at vaksinen mot H1N1 (svineinfluensa) ikke på noen måte er garantert av produsenten av den, og den er tilsatt et konserveringsmiddel som består av 58% kvikksølv. Det er den stekeste nervegift som finnes, som ikke er radioaktiv! Likevel kjøper danske helsemyndigheter inn 2,3 millioner av den!? Og de norske gjør noe lignende i disse dager, til tross for at de VET at dersom viruset skulle mutere, vil denne vaksinen være tilnærmet virkningsløs!!!

Dette er konserveringsmiddelet i ALLE influensavaksiner ikke bare denne :) Den eneste forskjellen mellom denne og en vanlig influensavaksine er at det deaktiverte viruset er byttet ut. Fluor er kjempegiftig og vitamin A er også en utrolig sterk gift i konsentrert form, men jeg tror jeg holder på tannpussen og gulrøtter til middag en stund til likevel.

Skrevet (endret)

Men mengden kvikksølv i hver dose kan regnes i mikrogram, og som sådan så er ikke dette farlig. Kvikksølv, som alle andre stoffer, er tolererbare innenfor visse grenseverdier.

Du blåser dette litt ut av proporsjoner ved å bruke formuleringer som "Består av 58% kvikksølv". I flerdose-vaksiner bruker man thiomersal som konserveringsmiddel for å hindre at vaksinen skal forurenses med andre mikroorganismer når man bryter forseglingen. endose-sprøyter bruker ikke thiomersal, fordi det ikke er noe behov for det. Og en lang rekke studier av thiomersal og evt skadevirkninger har ikke kunnet vise at det er noen negative effekter av thiomersal i vaksiner. Thiomersal har forøvrig kvikksølvet i en form som ikke tas opp i organismen.

Forøvrig så ble den norske bestillingen gjort på et tidspkt da denne sykdommen så ut til å være langt mer agressiv enn den virker som nå. Men det er ting som er bekymringsfulle:

Den angriper unge mennesker i uvanlig grad. Den angriper gravide i større grad enn en vanlig influensa, og den forårsaker dødelige komplikasjoner hos mange av dem. i England var omtren 1/3 av de som døde i starten, friske mennesker uten andre sykdommer. Enda flere må legges i respirator fordi de ikke klarer å puste selv.

Endret av Mann 42
Skrevet
Hallo!! Hva med alle dem som tok skade av VAKSINEN??

Det er omtrent en per 100.000. Faren for en skadelig bivirkning er langt mindre ved å ta vaksinen, enn ved å få sykdommen.

Skrevet (endret)

Jeg så på nyhetene nå nettopp at det er enda et dødsfall: En mann i 50-årene som ikke hadde andre sykdommer. Han døde på sykehuset. Og det kommer inn flere og flere rapporter fra sykehusene om kritisk dårlige mennesker som må ventileres og som ikke tilhører noen av de tradisjonelle risikogruppene, dvs eldre, overvektige, diabetikere, hjerte/lungesyke, etc.

Noen av dere som har sjekket "Jenny McCarthy Bodycount" i det siste?

Endret av Mann 42
Skrevet

Litt av kritikken mot pandemrix går ikke på virksomheten, men på bruken av tilsetningsstoffer, som thiomersal og squalen.

Skrevet
Jeg så på nyhetene nå nettopp at det er enda et dødsfall: En mann i 50-årene som ikke hadde andre sykdommer. Han døde på sykehuset. Og det kommer inn flere og flere rapporter fra sykehusene om kritisk dårlige mennesker som må ventileres og som ikke tilhører noen av de tradisjonelle risikogruppene, dvs eldre, overvektige, diabetikere, hjerte/lungesyke, etc.

Noen av dere som har sjekket "Jenny McCarthy Bodycount" i det siste?

Poenget går deg som vanlig, hus forbi....

En vanling sesonginfluensa dreper et sted mellom 450 - 500.000 mennesker på verdensbasis. Denne svineinfluensaen har etter et års tid tatt livet av tilsammen 4500 mennesker på verdensbasis.

Så fortell meg da? Hva er det våre helsemyndigheter har på agendaen, siden de ønsker å vaksinere HELE befolkningen.

Hvorfor hører ingen på det PRODUSENTEN sier? De forteller oss at de fraskriver seg ethvert ansvar?

Denne pandemien ble varslet på forhånd, av en "innsider" som kunne fortelle at den var kunstig fremstillt. Det så jeg selv, i et opptak lagt ut på "tuben" allerede i 2007? Først tenkte jeg at dette var en skrulling med oppmeksomhetsbehov. Men når det så viser seg å stemme, ble jeg nok litt skrekkslagen.

Jeg er, og vil alltid være skeptisk til alt myndighetene sier. Også denne gangen. Den virkeligheten vi lever i, er ikke nødvendigvis den samme som det vi blir fortalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...