Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å prøve MD formulations produkter.. men siden de er så dyre, går jo -selv om jeg bare kjøper ett produkt- over 200kr grensen. Og da må jeg jo betale enda mer.

Så, hvordan gjør dere det? :) Setter stor pris på svar!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Feelunique betaler tilbake utgifter hvis du mailer de kvittering etter at du har betalt, så jeg liker å handle der hvis jeg må over grensa. Selv om de ikke er aller billigst på MD.
Skrevet
Feelunique betaler tilbake utgifter hvis du mailer de kvittering etter at du har betalt, så jeg liker å handle der hvis jeg må over grensa. Selv om de ikke er aller billigst på MD.

Tusen takk for svar!! =) Det visste jeg ikke, dette gjør jo saken mye letetre! :)

Men mailer du kvitteringen du får av posten når du har betalt :P, eller kvitteringen du får på mail når du har bestilt?

Skrevet
Tusen takk for svar!! =) Det visste jeg ikke, dette gjør jo saken mye letetre! :)

Men mailer du kvitteringen du får av posten når du har betalt :P, eller kvitteringen du får på mail når du har bestilt?

Uhm, "letetre".. hehe LETTERE mente jeg :)

Skrevet

Men altså.. jeg skal kjøpe for litt over 2000kr, og da betaler de tilbake all moms eller toll.. eller hva det er? :)

Skrevet
Men altså.. jeg skal kjøpe for litt over 2000kr, og da betaler de tilbake all moms eller toll.. eller hva det er? :)

I prinsippet gjør de det, men det kan være lurt å sende de en mail på forhånd og spørre. Så vidt jeg vet er ikke dette noe de reklamerer for at de faktisk gjør, og da kan de vel når som helst nekte. Men andre her inne har handlet for samme beløp og fått tilbake moms og avgift...:)

Du sender en kopi av kvitteringa fra posten ja (ikke den på nett), som viser hvor mye du betalte. Jeg tok også bilde av selve pakken, for der er det også en lapp fra tollen (?) der det står at den er tollbehandlet eller noe sånt (tok bilde av kvitteringen i stedet for å scanne den). Så bør du gi dem kontonummeret ditt også, og kanskje ordrenr...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...