Gå til innhold

Oppkjøring i morgen

Gjest KSK

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har oppkjøring i morgen og gruer meg så det holder!

Så hadde vært veldig fint om dere fortalte om deres oppkjøringer : )

Hvordan det var og hvordan det gikk, og hvorfor det gikk som det gikk : P

Tusen takk for svar ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også veldig nervøs foran oppkjøringa, det er nok bra det så lenge du klarer å holde nervøsiteten under kontroll. Eneste problemet mitt var måten jeg holdt rattet på, det fikk jeg kommentar på. Antagelig nervøsiteten som gjorde det, for jeg holdt det vanligvis ikke sånn. Jeg vet jeg gjorde en feil til, husker ikke hva det var, men når vi var ferdige med kjøreturen satt jeg i bilen med kjørelæreren og han spurte meg hvordan jeg syntes det gikk. Da kommenterte jeg den feilen som jeg hadde gjort og det syntes han var bra at jeg hadde lagt merke til.

Så hvis du gjør noe feil, så kommenter det til læreren, for da tar han det ikke i like stor betraktning som hvis du ikke hadde sett det. Med mindre det er en stor alvorlig feil da. Det er veldig positivt at du ser egne feil.

Men håper det går bra med deg i morgen. Vil tro du er veldig nervøs når du setter deg bak rattet, men du får tenke på at du har kjørt mange ganger før og du vet hvordan du skal og ikke skal gjøre det. Dersom du klarer å tenke sånn i stedet for å tenke at nå gjelder det, så tror jeg du roer deg fortere. Skulle det gå galt, så kan du alltids ta det igjen senere, men krysser fingrene for at det går bra. Få deg en god natts søvn så er du uthvilt og klar til dyst! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Det er viktig at du holder fartsgrensa, ikke kjører for fort inn mot kryss, er obs på fotgjengerfelt. Bruk speilene. Hvis du gjør noe feil, så innrøm det til slutt. Da ser sensor at du vet bedre.

Slapp av under kjøreturen, snakk gjerne med sensor. Jeg og sensor diskuterte fotball, dårlig skilting, hjemplassen hans etc. Oppkjøringsturen gikk kjempefort, ble nesten overrasket da vi var ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...