Gjest Lillebill Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Skal til Køben i begynnelsen av desember og skal bestille hotell gjennom DFDS. De tilbyr bl.a. Grand Hotel. Noen som har vært der? Har problemer med å sove om det er VELDIG mye bråk, så derfor lurer jeg litt. Dette ligger jo midt i sentrum.....
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 Jeg har bodd der to ganger. Første gang fikk vi dobbeltrom som vendte inn mot bakgården. Var ikke plaget med støy. Sist gang fikk jeg rom (hadde rom alene denne gangen) og det vendte ut mot en av sidegatene. Betraktelig mer støy, men allikevel ikke voldsomt plagsomt. Nå var begge gangene på sommeren og da er det naturlig å ha vindu oppe. Anbefaler deg å ta taxi rett fra kaia. Koster rundt 100-150 kroner og er verdt det. Tar du DFDS sin buss inn til sentrum så har du et langt stykke å gå for å komme til hotellet. Du må gå hele gågata oppover + litt til. Tungt med koffert selv om det trilles. Du går så mye ellers når du er der så du får mer enn nok trim. Et hotell jeg gjerne velger igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå