Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #1 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg forstår ikke helt hva denne mannen tenker... vi ble kjent over nettet, har utvekslet bilder og vi har tekstet MYE sammen og blitt kjent på den måten. Så bestemmer vi oss for å møtes, og det har vi nå gjort. I forkant av møtet "advarte" han meg med at han kunne være stille og beskjeden. Greit nok det. Møtet med han gikk greit, han var ikke så stille som jeg forestilte meg, og praten gikk relativt greit, men ikke alltid like enkelt å finne på ting å snakke om... Jeg fikk et mye bedre bilde av han enn jeg hadde før møtet. Så når vi på en måte blir ferdig så sier han at han hadde tenkt seg ut på byen så det var vel greit å komme seg hjem. Så avslutter han med at vi snakkes (slik som vi har gjort før). I dag har han ikke gitt lyd fra seg, og ikke hengt på chatten slik han pleier. Skal jeg ta det som en avvising? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. august 2009 #2 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg forstår ikke helt hva denne mannen tenker... vi ble kjent over nettet, har utvekslet bilder og vi har tekstet MYE sammen og blitt kjent på den måten. Så bestemmer vi oss for å møtes, og det har vi nå gjort. I forkant av møtet "advarte" han meg med at han kunne være stille og beskjeden. Greit nok det. Møtet med han gikk greit, han var ikke så stille som jeg forestilte meg, og praten gikk relativt greit, men ikke alltid like enkelt å finne på ting å snakke om... Jeg fikk et mye bedre bilde av han enn jeg hadde før møtet. Så når vi på en måte blir ferdig så sier han at han hadde tenkt seg ut på byen så det var vel greit å komme seg hjem. Så avslutter han med at vi snakkes (slik som vi har gjort før). I dag har han ikke gitt lyd fra seg, og ikke hengt på chatten slik han pleier. Skal jeg ta det som en avvising? Hvis oppførselen hans har forandret seg radikalt i forhold til før møtet, så er det vel grunn til å tro det da, ja. Men du bør vel se an noen dager først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #3 Del Skrevet 9. august 2009 Det har gått hvor mange timer og du har panikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. august 2009 #4 Del Skrevet 10. august 2009 Er nokk bare du som overtenker situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lenore_* Skrevet 10. august 2009 #5 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg tror han er redd for at DU ikke ønsker mer kontakt med han, så han tør ikke ta kontakt med deg først. Send han en melding!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #6 Del Skrevet 10. august 2009 Enig med Lenore, send ham en melding der du takker for sist og sier at du synes det var hyggelig å møte ham! Siden du forteller at han er beskjeden og litt stille, så kan det hende han tar det for gitt at du ikke ble så interessert etter møtet ditt med ham. Det kan ikke skade å ta litt initiativ selv! Da vil du også raskere få vite hvor du står, i stedet for å gå og gruble på det i dagevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #7 Del Skrevet 10. august 2009 Har datet sjenerte menn på nettet selv... og de tar alltid kontakt raskt (dvs en halv time etter daten er slutt for å spørre om å møtes igjen) så tror nok han har avvist deg ja.... eller han er i hvert fall ikke skikkelig interresert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ha is i magen Skrevet 10. august 2009 #8 Del Skrevet 10. august 2009 Pyton når magefølelsen forteller deg at noe har gått i vasken... Da jeg leste innlegget ditt, fikk jeg litt dårlige vibber for han fyren. Han kunne jo spurt om du ville være med på byen? Og ikke pålogget dagen etter for første gang på veldig lenge? Skeptisk. Ikke ta noen kontakt med ham i hvert fall. Fortell oss hvordan det gikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #9 Del Skrevet 10. august 2009 Pyton når magefølelsen forteller deg at noe har gått i vasken... Da jeg leste innlegget ditt, fikk jeg litt dårlige vibber for han fyren. Han kunne jo spurt om du ville være med på byen? Og ikke pålogget dagen etter for første gang på veldig lenge? Skeptisk. Ikke ta noen kontakt med ham i hvert fall. Fortell oss hvordan det gikk? Jeg reagerte også på at han ikke ba henne med på byen, nesten som om han ville gi et signal ved å si nettopp det at han skulle ut etterpå. Men, folk er så forskjellige, så det behøver selvsagt ikke bety noe. Jeg synes imidlertid at hun godt kan sende ham en hilsen - det kan ikke skade. Dersom han ikke virker interessert da, har hun jo klar beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå