Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Hvis jeg tilfeldigvis møtte deg ute en gang og jeg hadde kjøpt Kims potetgull. Tror du at jeg kunne fått litt sengekos sammen med deg hvis du fikk Kimsposen?
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Nei, altså jeg bare lurer. For sier flesteparten ja her så er jo det fakta og da kan jeg skaffe meg billig sex. Det sies jo "ngen kims, ingen kos", og har jeg Kims så burde det jo også bli kos og sengekos med ei deilig jente er jo alltid deilig.
Polly Ester Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Kos trenger ikke være sengekos... Sleng over en pose med Kims, så skal du få en kos - på kinnet...
Tiarra Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Hehe, du er morsom:) Jeg tror neppe du ville skaffet deg sex på den måten.
Gjest Euforia Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Grøss... Det hørtes bare ut som et jævlig dårlig sjekketriks.
The Kitten Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Grøss... Det hørtes bare ut som et jævlig dårlig sjekketriks. Tidenes dårligst faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå