lilla91 Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Har dere noen anbefallinger? Hva bruker dere, og hva synes dere om det?
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Jeg syntes ofte at leppepomader ikke virker godt nok, man blir liksom bare mer sår eller tørr på leppene. Så fikk jeg et tips om å bruke hvit vaselin i stedet. Må ikke forveksles med vanlig vaselin. Hvit vaselin finnes på en stor tube på apoteket. Jeg kjøpte det og puttet det i en tom leppepomadeboks. Har etter dette bare brukt det noen få ganger i løpet av det siste halve året siden jeg føler det virker nesten med en gang, så jeg trenger det ikke ofte. Bare et tips.
Avalon Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Jeg har ekstremt tørre lepper og det er få ting som hjelper. Det som funker på mine lepper er Dr. Lipp orginale nipple balm (fås på vita og slike steder), liker godt å ha denne på om natten da den er veldig tykk. Ellers så kjøper jeg Chapstick Orginal på ebay, Chapstick strawberry er også veldig god. Elisabeth Arden 8hour crem kan virke noen ganger.
Lilandry Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Jeg er veldig fan av Savex Denne eller Blixtex på krukke, funker med en gang når jeg har tørre eller sprukne lepper. Blir heller ikke avhengig, har en boks leeeeenge, sånn i nød!
Ella_Grey Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 blistex lip relife cream er min absolutte favoritt.
Gjest Bellissima Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Aco sin lille, lyseblå lipsyl er super! Finnes på apoteket. Ingen over, osv... Jeg har svært såre lepper, og til tider eksem rundt munnen, og da er denne uunnværlig. Dessuten lukter den deilig vanilje.
Gjest Gjest_marmelade Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 md formulations lip balm eller decleor. holder leppene myk og fuktig lenge.. md sitt har også spf. dyrere enn vanlig type men er drøy i bruk
Gjest Euforia Skrevet 9. august 2009 #9 Skrevet 9. august 2009 Blistex er kjempebra hvis man har veldig tørre lepper, men foretrekker Agatha Ruiz de La Prada til vanlig. Blistex lukter ekkelt og jeg bruker den ikke hvis ikke jeg _må. Agatha Ruiz de La Prada lukter kjempegodt, sitter på lenge og man får myke lepper. Dessuten finnes det så mange forskjellige farger og merker av den. Den eneste ulempen er at det koster 89 kr pr. boks.
carpe_diem Skrevet 9. august 2009 #11 Skrevet 9. august 2009 Om kvelden har jeg på meg Biotherm Nutrisource Leppepomade (liten krukke). Den er veldig fin, men den er dyr, 198kr. (Kjekk å ønske seg til bursdag osv.) Av en billig variant er mentholatum lip balm (kjøpes på apotek) absolutt best. Jeg tror den og Savex er samme greiene, bare forskjellig navn.
Gjest Talula Skrevet 9. august 2009 #12 Skrevet 9. august 2009 Min favoritt er Everon fra merket Weleda (fås på helsekost).
LaBelle Skrevet 9. august 2009 #13 Skrevet 9. august 2009 Mentholatum er den jeg bruker daglig Fås kjøpt på apotek.. Ellers er også savex og carmex på boks bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå