Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan fortelle meg hva som er lurt å gjøre når man bestiller fra f.eks Strawberrynet og Lookfantastic? Jeg har hørt at hvis men skal få det tollfritt må man bestille for under 200,- kr. Og at man derfor bestiller ett og ett produkt. STEMMER dette virkelig?? For det er jo FÅ produkter som koster under 200,- kr!! Iallefall ingen av de produktene jeg vil ha...

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet
Er det noen som kan fortelle meg hva som er lurt å gjøre når man bestiller fra f.eks Strawberrynet og Lookfantastic? Jeg har hørt at hvis men skal få det tollfritt må man bestille for under 200,- kr. Og at man derfor bestiller ett og ett produkt. STEMMER dette virkelig?? For det er jo FÅ produkter som koster under 200,- kr!! Iallefall ingen av de produktene jeg vil ha...

Om du skal ha noe som koster under 200 kr, så anbefaler jeg å bestille en og en, slik at du holder deg under 200 kr og får det tollfritt.

Skal du ha noeover 200 kr må du betale mva og fortolling, og da er det lurt å se om strawberrynet eller feelunique.com har varen du vil ha. De betaler nemlig tilbake mva og fortolling om du sender de kvittering på mail. Kommer du over 200 på f.eks lookfantastic må du betale 25% i mva og ca 103 kr i fortolling, om jeg gjør det pleier jeg å bestille flere dyre ting samtidig, så slipper jeg ihvertfall fortolling flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...