Gjest Hilde K S Skrevet 7. august 2003 #21 Del Skrevet 7. august 2003 Nå er pinadø grensen nådd ! :evil: Hva søren gjør du inne på et diskusjonsforum dersom du ikke ønsker flere svar ? Og dersom du vet så mye om AS burde du kunne tenke deg til at de ikke oppsøker et slikt forum siden det er nettopp sosiale relasjoner de har problemer med ? Og - godta at noen ikke akkurat svarer på det du ønsker uten å være så inni hampen uhøflig, ja DET må man jo kunne forvente her inne ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 7. august 2003 #22 Del Skrevet 7. august 2003 Vanlig høflighet er jo at når man blir spurt om noe en ikke akkurat vet svaret på, men vet hvor man kanskje kan få svar så oppgir vi dette. For å prøve å gi deg informasjon, for vi kan jo ikke vite hvor mye du vet. Du har sikkert sett dokumentaren som er laget om nettopp denne problemstillingen du ville ha svar på. Men huff, selvfølgelig var dette tåpelig av meg å nevne, bare et utslag av min individualisme. Så da er jo tittelen overflødig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 7. august 2003 #23 Del Skrevet 7. august 2003 Og dersom du vet så mye om AS burde du kunne tenke deg til at de ikke oppsøker et slikt forum siden det er nettopp sosiale relasjoner de har problemer med ? *Missuganda klasker seg på panna* Det er jo derfor jeg undrer. Når man har problemer med nettop sosiale relasjoner kan dette være god nok grunn for å oppsøke et slikt forum!!! Blant annet for å "undersøke" hvordan de "normale", som de bruker og kalle oss, har det. Er dette sååååå vanskelig å forstå?? Hva søren gjør du inne på et diskusjonsforum dersom du ikke ønsker flere svar ? Jeg gjør det jo ganske tydelig i begynnelsen at jeg primært ikke ønsker en diskusjon om begrepet er skrevet feil eller ikke. Jeg ber også denne personen om å starte en annen tråd hvis hun vil diskutere dette. Noe hun også har gjort. Jeg hadde så håpet at denne diskusjonen kunne gå der. Jeg synes faktisk dere er råfrekke som driver å haler dette ut, når jeg har gitt beskjed om hva jeg ønsker å diskutere. Er det ikke opp til meg å legge rammene for hva jeg vil diskuter i min egen tråd.?? Til Fru Eng: takk for at du har vært å tittet i dagboken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 7. august 2003 #24 Del Skrevet 7. august 2003 Jammen jøssenavn Missuganda. Når du stiller spm her inne, så må du regne med å få svar! Og såvidt jeg kan se har du fått tips om internettsider om det syndromet du prater om o.l, så hva er det du fyrer deg sånn opp for?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 7. august 2003 #25 Del Skrevet 7. august 2003 Jammen jøssenavn Missuganda. Når du stiller spm her inne' date=' så må du regne med å få svar! Og såvidt jeg kan se har du fått tips om internettsider om det syndromet du prater om o.l, så hva er det du fyrer deg sånn opp for?![/quote'] Jammen jammen, jeg er jo ikke ute etter internettadresser, disse kom fordi noen begynte å rette på orden og så skulle de bevise at de hadde rett. Noe som ikke var hensikten med denne tråden. MIN HENSIKT VAR Å KOMME I KONTAKT MED FOLK SOM HAR ASPERGER. HVOR VANSKELIG ER DETTE Å FORSTÅ. Hvorfor må absolutt alle blande seg inn i denne tråden, alle skal liksom ha et ord med i laget....ja ja :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 7. august 2003 #26 Del Skrevet 7. august 2003 Broder'n har, og det er meget sannsynlig at min stefar har også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 7. august 2003 #27 Del Skrevet 7. august 2003 Denne tråden er borte fra temaet og over i krangel. Lukkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg