Gjest Gjest_anette_* Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Har blitt sammen med en gutt med VELDIG tynn penis. Selv har jeg hatt to vaginalfødsler som har påvirket skjeden. Hvordan kan vi ha et godt sexliv uansett? Hvordan kan jeg få ham til å slutte å føle seg mindreverdig? (han blir lei seg når han føler hvor liten penisen hans er i forhold til min skjede, som er MYE større enn hans kjønnsorgan.)
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 prøv å knipe med m usklene mens han har kuken inni deg.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Dette er tydligvis et veldig vanlig problem, men klart det føles leit for både deg og han. Jeg har selv født to barn vaginalt, men merket ikke no forskjell så lenge jeg var sammen med barnas far (han sa også at det føltes som før, han var riktig nok godt utstyrt) Men da jeg har hatt andre partnere senere som har betydelig tynnere penis. merker jeg at det blir dårligere frikson. Spesielt om jeg blir veldig våt. Har du hatt det sånn med andre enn han? Kniper du aktivt hver dag? Optimalt skal man ha fire sett per dag på 5 min. Knip i 10 sekunder, og hvil i 10 sekunder. Dette merker man resultarer etter 8-12 uker. Det hjelper altså ikke bare å knipe hver gang du har sex..da blir ikke musklene sterke nok. Noen ganger er ikke kniping nok for å få muskelkraften tilbake etter vaginale fødseler. Om dine fødsler var lange og harde har du også en større sjans for å få varige skader på skjedemusklaturen. Dette kan rettes opp ved kirurgi! Desverre er vi norske kvinner for "redde" til å si i fra til legen eller gynekologen, og lar heller sexlivet "lide".. ( min mor gikk i 20 år med livmorfremfall og vid skjede før hu tok mot til seg!!) Men dette er noe du kan tenke på om det skulle være sånn at du er blitt plagsomt vid. Hvis du i tillegg blir veldig våt under sex så forsvinner jo det meste av friskjon.. da kan det hjelpe å sette inn en tampong under forspillet, og trekke den ut før han kommer inn i deg. Nå finnes det jo mange andre herlige måter å tilfredstille hverandre på. Om dere har problemer med å oppnå orgasme ved vaginalt samleie, fokuser heller på å finne andre alternativer. Om dere begge synes analsex er godt kan dere også bruke dette av og til..? Håper dere finner en løsning, sex og nærhet er jo godt uansett når man liker noen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå