Gå til innhold

uggs for fjortiser?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lizzi_*
Skrevet

jeg er 30, men får ofte høre at jeg ser ut rundt 25 :)

så derfor er spm mitt, er jeg for "gammel" til å gå med uggs? er det liksom sånn fjortid greie?

Gjest Line21
Skrevet

Gå med det du føler for, drit i hva andre mener.

Skrevet

Det er personene inni som evt er fjortis, ikke skoene. ;)

Skrevet

Personlig så hadde jeg nok syntes det var litt merkelig -men kanskje fordi jeg ikke liker uggs generelt? For meg er dette "fjortis-sko" og helst ikke det en gang..

Men i det store og hele så er det jo ingen som kan nekte deg i å gå i hva du vil -det du liker å kle deg i er jo din sak, ingen andres! ;)

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Jeg er 31 og har brukt uggs i flere år nå, kommer til å bruke dem etterhvert som kulden kommer i år også.

Skrevet

Jeg er 30, og hadde Uggs ifjor. Jeg vil IKKE på noen måte annbefale deg å kjøpe det. Det er kjempedårlig kvalitet, skoene blir alt for fort "loffete." Jeg har flere veninner som også er svært misfornøyd med produktet, men det kan jo bare ha vært oss som har vært spessielt uheldige.

Jeg vet ikke jeg, kjøp hvis du vil, det er ikke bare fjortiser som går med skoene ; )

Gjest Euforia
Skrevet

Skaffet meg Uggs for et par år siden, og var veldig fornøyd med dem. Varme og gode, lett å ta av og på og moderne. Ettersom jeg har blitt eldre, er det ikke noen sko jeg kunne tenkt meg å gå med. Kjæresten min synes i tillegg at de er grusomme og nekter meg å bruke dem når vi er sammen, så de har blitt liggende i hylla. Hvis du liker skoene, synes jeg du bør gå med dem, men tenk på hva du kombinerer dem med. Bruker du et fint skjørt og kåpe til, blir det et mye finere antrekk enn om du går med uggs og koseklær. Håper forresten de du har er beige/sorte og ikke rosa. Rosa Uggs ER fjortis.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Jeg er 30, og hadde Uggs ifjor. Jeg vil IKKE på noen måte annbefale deg å kjøpe det. Det er kjempedårlig kvalitet, skoene blir alt for fort "loffete." Jeg har flere veninner som også er svært misfornøyd med produktet, men det kan jo bare ha vært oss som har vært spessielt uheldige.

Jeg vet ikke jeg, kjøp hvis du vil, det er ikke bare fjortiser som går med skoene ; )

Hvis man kjøper de trange nok, inpregnerer de, og unngår å bruke de i gjørme holder de seg lenge. Mine er like fine etter en sesong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...