Loolaa Skrevet 6. august 2003 #1 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg går på p-piller, og har ikke hatt noen uregelmessige blødninger siden litt blødninger når jeg startet på pillene. Men nå har jeg fått blødninger, og det er kraftige, som en menstruasjon. Men jeg har fortsatt 4 tabletter igjen på brettet + menstruasjon skal ikke kommer før 4 dager etter det. Så jeg er altså 8 dager for tidlig, kan det virke som. Burde jeg følge kroppen og ikke ta resten av tabl + starte på nytt brett i henhold til menstruasjonen? Eller burde jeg følge den faste p-pille-rytmen? Jeg får ikke kontakten fastlegen min i dag, så hvis noen har noen synspunkter på det, er det fint loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #2 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg tror du bør ta p-pillene som vanlig, ellers må du bruke annen prevensjon ei stund. Det kan høres ut som hormonene dine er i ubalanse. Har ei venninne som måtte slutte på p-pillen fordi hun hadde kraftige blødninger som ikke stoppet. Så hvis blødningene ikke stopper bør du vurdere og ta en pause fra p-pillene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 6. august 2003 #3 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg hadde uregelmessige blødninger og byttet p-pille-merke. Blødningene forsvant. Ta deg en tur til legen, men jeg ville fullført brettet jeg holdt på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 7. august 2003 #4 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg hadde uregelmessige blødninger og byttet p-pille-merke. Blødningene forsvant. Ta deg en tur til legen, men jeg ville fullført brettet jeg holdt på med. Det samme har jeg opplevd, byttet merke, og blødningene forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 7. august 2003 #5 Del Skrevet 7. august 2003 Det samme har jeg opplevd, byttet merke, og blødningene forsvant. Jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 11. august 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 11. august 2003 Hei jenter, takk for svar! Jeg fortsatte på brettet, og etter et par dager fikk jeg snakket med lege som sa at det var helt rett :D Men hvis det skjer igjen, skal jeg slutte å ta pillene ved blødning og begynne på igjen når blødningene stopper. Og ta en sjekk. Tror jeg skal ta meg en tur likevel, kanskje lurt å bytte type piller? loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå