Gå til innhold

Single og på fest

Gjest Mia Marie

Anbefalte innlegg

Gjest Mia Marie

Litt sær problemstilling.

Jeg er single og trives med det, har en god venn for spesielle stunder.

Nå har det seg slik at jeg i jobbsammenheng må ut og da helst med partner, fordi de fleste har med seg og da slipper jeg den spesielle oppmerksomhet fra mannlig kunder.

Jeg kjenner ingen som passer å ha meg seg og som jeg kan stole på ikke blir dritta...

Hva gjør man da?

Når jeg tenker meg om hadde det vært fint å ha en mann man kunne ha med seg vise frem og så kjøre hjem uten noe som helst forpliktelser.

Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Airam_*

Kjenner meg litt igjen.. men hva med denne gode vennen?

Kan ikke denne personen brukes til slike spesielle stunder også?

Hvis ikke er det vel ikke noen god venn?

Litt sær problemstilling.

Jeg er single og trives med det, har en god venn for spesielle stunder.

Nå har det seg slik at jeg i jobbsammenheng må ut og da helst med partner, fordi de fleste har med seg og da slipper jeg den spesielle oppmerksomhet fra mannlig kunder.

Jeg kjenner ingen som passer å ha meg seg og som jeg kan stole på ikke blir dritta...

Hva gjør man da?

Når jeg tenker meg om hadde det vært fint å ha en mann man kunne ha med seg vise frem og så kjøre hjem uten noe som helst forpliktelser.

Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mia Marie
Kjenner meg litt igjen.. men hva med denne gode vennen?

Kan ikke denne personen brukes til slike spesielle stunder også?

Hvis ikke er det vel ikke noen god venn?

Nei, det går nok ikke. Holder han utenfor jobb og også store deler av mitt privatliv (venner/familie). Det er et valg jeg har tatt, han har et nokså annet liv enn meg og mange av mine venner og familie ville nok fått sjokk.... om du skjønner.

Nei, må nok finne en annen løsning. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mia Marie
Tja... Ikke gå? Eventuelt utnytte oppmerksomheten fra de mannlige kundene til mer salg.

Det er sikkert mange som gjør sånt, nå har det seg slik at jeg faktisk er kjempeflink i det jeg driver med, så jeg trenger ikke å senke meg ned på det nivået. Når det er sagt, så har det seg slik at jeg må møte, da det er jeg som leder den delen av firmaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Bunny_*

Hvis du får ubehagelig oppmerksomhet fra kunder i jobb-sammenheng så er ikke det noe du skal finne deg i, singel eller ei. Med mindre det er snakk om en jobb der du..eh.. er salgsproduktet da. Regner med at det ikke er tilfelle;)

Men når du skriver "må ut", er det da i fest/alkohol-sammenheng, middager på restaurant, hvilke setting snakker vi om?

Dersom det er snakk om business-møter, høres det litt merkelig ut at du skal drasse med deg en person utenfra..? Og at det ikke skal kunne skje på et kontor..? Og uten alkohol?! Egentlig får jeg inntrykk av at det dreier seg om julebord lignende greier, men hva har kunder å gjøre der? Eh, hva slags firma er det egentlig..? Har litt problemer med å sette meg inn i situasjonen her^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...