Gå til innhold

knirkenede bh

Anbefalte innlegg

Gjest Cupcakes
Skrevet

dette har jeg lurt på lenge nå; hvorfor er det sånn at noen bh'er begynner å "knirke" etterhevrt? har noen som gjør det og skjønner ikke helt hva det kommer av, og er det noen måte å få det til å slutte? litt irriterende med den knirke lyden når en leer på seg synes jeg.. å dette gjelder ikke bare billige bh da jeg sjelden kan kjøpe det pga. str. min.. hmm.. noen som vet hvorfor?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, har noen sånne jeg og! :jepp: Innbiller meg at det er spilene som knirker mot stoffet som er rundt, men hvem vet...

Gjest Cupcakes
Skrevet

hehe... ja det må jo på en måte være noe sånn, men skjønner ikke helt hvorfro det blir sånn jeg da..hehe.. samboer her ler noen ganger når jeg har de på-det knirker jo bare jeg beveger på meg jo :ler:

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg har to "knirke-BH-er". Felles for begge er at de er bestilt fra La Redoute, og er de billigste jeg har.

Det har aldri skjedd meg med Triumph eller andre merker som koster litt. Jeg bruker BH-størrelser som en ikke får kjøpt i kjedebutikker, så hvordan det er med disse typene. Merkelig fenomen!

• 1 år senere...
Skrevet

*dytte*

Jeg har to helt nye BH-er som knirker som besatt! Ikke er de billige heller, de er fra Change. :snurt:

Har hørt ett triks som er å bruke litt spraybalsam i "knirkeområdet" - men jeg bruker liksom aldri spraybalsam ellers og synes det blir litt håpløst å kjøpe bare for to BH-ers skyld. Noen som har flere triks?

Skrevet

ahhh det er så flaut også...

AnonymBruker
Skrevet

Bruke tøymykner når bh'ene vaskes. Tøymykneren ødelegger noe av stivheten i stoffet rundt spilene slik at det glir rundt spilen fremfor å knirke seg bortover. :)

Skrevet

Sliter med det samme! Har tre-fire stykker som knirker skikkelig, de er billige fra H&M/Lindex. Utrolig frustrerende...

Skrevet

Men tøymykner ødelegger samtidig strechen og gjør bh'en mindre fast i stoffet. Dette ifølge selger i den lokale triumph-butikken.

Har også erfart en del knirking, virker veldig tilfeldig på hvilke bh'er og når det kommer...

Skrevet

Alle mine BH'er begynte å knirke etter en stund, men jeg fant ut hva jeg gjorde feil! Jeg vasket visst alle BH'ene mine på 60°, i stedet for 40°. :fnise: Var min kjære mor som reddet mine nye, litt dyrere BH'er! :)

AnonymBruker
Skrevet

Håndvasker alle mine, og har ingen knirkere lenger.

Skrevet

Håndvasker alle mine, og har ingen knirkere lenger.

Flink du er da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...