Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 ja det lurer jeg på har noe fet hud med tydlige porer, er denne noe for meg? ønsker meg noe som ser naturlig ut, jevner og matter ned.. har tidligere prøvd id men den tålte jeg ikke og den ble veeldig skinnende på meg.. hva med loreal sin mineral foundation hvordn er den? eller må jeg bare bite i det sure eple å spare til å kjøpe glow sin? er viktig at den matter ned og at jeg kan gå til en fysisk butikk å kjøpe den
Skosåle Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 ja det lurer jeg på har noe fet hud med tydlige porer, er denne noe for meg? ønsker meg noe som ser naturlig ut, jevner og matter ned.. har tidligere prøvd id men den tålte jeg ikke og den ble veeldig skinnende på meg.. hva med loreal sin mineral foundation hvordn er den? eller må jeg bare bite i det sure eple å spare til å kjøpe glow sin? er viktig at den matter ned og at jeg kan gå til en fysisk butikk å kjøpe den Er ikke helt sikker, men det er jo et 'billigmerke' så det er jo mange som reagerer på den også. Hørt mange som er misfornøyde med den, men det er jo forskjellig fra person til person ;-)
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Jeg har en slags blanding av.. tidvis normal og ennå mer tidvis uren og blank hud. Ikke noe ekstremt, men allikevel så jeg kjempesvett ut etter bare et par timer med den pure liquid-foundationen. Ikke et problem med i.d/EM.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 jeg har den og min erfaring er at den ikke dekker mye, forsvinner fort, blir gjevn til hudtonen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå