Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det lurer jeg på :) har noe fet hud med tydlige porer, er denne noe for meg? ønsker meg noe som ser naturlig ut, jevner og matter ned.. har tidligere prøvd id men den tålte jeg ikke og den ble veeldig skinnende på meg..

hva med loreal sin mineral foundation hvordn er den? eller må jeg bare bite i det sure eple å spare til å kjøpe glow sin? er viktig at den matter ned og at jeg kan gå til en fysisk butikk å kjøpe den :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ja det lurer jeg på :) har noe fet hud med tydlige porer, er denne noe for meg? ønsker meg noe som ser naturlig ut, jevner og matter ned.. har tidligere prøvd id men den tålte jeg ikke og den ble veeldig skinnende på meg..

hva med loreal sin mineral foundation hvordn er den? eller må jeg bare bite i det sure eple å spare til å kjøpe glow sin? er viktig at den matter ned og at jeg kan gå til en fysisk butikk å kjøpe den :)

Er ikke helt sikker, men det er jo et 'billigmerke' så det er jo mange som reagerer på den også. Hørt mange som er misfornøyde med den, men det er jo forskjellig fra person til person ;-)

Skrevet

Jeg har en slags blanding av.. tidvis normal og ennå mer tidvis uren og blank hud. Ikke noe ekstremt, men allikevel så jeg kjempesvett ut etter bare et par timer med den pure liquid-foundationen. Ikke et problem med i.d/EM.

Skrevet

jeg har den og min erfaring er at den ikke dekker mye, forsvinner fort, blir gjevn til hudtonen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...