Pimbila Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Har kjøpt meg bølgetang, men vet ikke hva jeg bør spraye i håret før jeg bruker tanga. Finnes det noe som er beregnet for slike apparater?
Fat Sally Lee Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Jeg bruker hårskum med varmebeskyttende ingredienser i fuktig hår når jeg vet at jeg skal bruke bølgetangen. Men jeg synes bølgene sitter greit selv uten noen produkter også. Jeg bruker også litt spray til slutt for hold.
Skosåle Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Noen som vet om en bra bølgetang som ikke er for dyr?
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Noen som vet om en bra bølgetang som ikke er for dyr? obh nordica. har den selv, fungerer veldig bra. fåes kjøpt på elkjøp. tror den kosta rundett 400-500 kr.
Gjest SweeT July Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 jeg kjøpte min på Lefdal til 600 ,- Obh Nordica sin. Den synes jeg funker veldig bra til sitt bruk. Før jeg bruker tangen har jeg i varmebeskyttelse i håret og sprayer så over med Fudge sin saltvannspray - dette fordi jeg har så glatt hår at bølgene holder seg ikke uten noen form for tørr spray.
Fat Sally Lee Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Jepp, OBH Nordica sin bølgetang er bra.
Pimbila Skrevet 9. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2009 Før jeg bruker tangen har jeg i varmebeskyttelse i håret og sprayer så over med Fudge sin saltvannspray - dette fordi jeg har så glatt hår at bølgene holder seg ikke uten noen form for tørr spray. Hva heter den varmebeskyttende sprayen? Jeg kjøpte min OBH nordica på Clas Ohlson til 400,-
Gjest SweeT July Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Hva heter den varmebeskyttende sprayen? Jeg kjøpte min OBH nordica på Clas Ohlson til 400,- Jeg bruker Osis Flatliner - jeg bruker strittetang veldig mye så da kjøpte jeg den. Men om du går på frisørsalong så kan de anbefale en varmebeskyttelse for ditt hår =) Nesten alle slike kosmetiske merker har egne serier med varmebeskyttelse osv
Anaconda Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 obh nordica. har den selv, fungerer veldig bra. fåes kjøpt på elkjøp. tror den kosta rundett 400-500 kr. 399 på expert faktisk!! LØP OG KJØP
Gjest Linn ;) Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 Svarer på billig og bra bøletang Kjøpte meg en utrolig bra og ikke så altfor dyr igår på claes olson Ga bare 299 for den.. Det er OBH også,og det er jo ett bra merke
sweetheart Skrevet 26. oktober 2009 #11 Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Har kjøpt meg bølgetang, men vet ikke hva jeg bør spraye i håret før jeg bruker tanga. Finnes det noe som er beregnet for slike apparater? Hei! Redken har en serie som er rosa på utseende. Jeg bruker den, en spray som heter Iron Silk, når jeg bruker varme elementer som rettetang i håret, den er varmebeskyttende. Jeg vil tro du kan bruke den, eller eventuelt andre produkter i den serien. Jeg er veldig fornøyd med den;) Endret 26. oktober 2009 av sweetheart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå