Exhale Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 (endret) Har vært så uheldig å få en flekk på min nesten nye Mulberry skinnveske i brunt skinn. Flekken kommmer av at en pakning med "Antibac" våtservietter som jeg hadde i vesken ikke har vært helt lukket - en av serviettene har blitt liggende inntil skinnet i vesken og laget en flekk på ca 4 cm i diameter på et godt synlig sted. Flekken er et mørkere felt enn resten av vesken, og det virker også som om skinnet har blitt litt hardere der flekken sitter. Er det noen som vet hvordan jeg kan få flekken fjernet? Jeg vil helst ikke eksperimentere for mye med kjerringråd av frykt for å gjøre ting verre - så jeg håper det finnes en mer eller mindre idotsikker løsning der ute. Vesken kostet flere tusen kroner, så jeg vil ikke ødelegge den (mer..)! Kanskje det finnes noen tjenesteytere som kan fjerne slike flekker? Noen som vet om noen i Oslo-området? Bør jeg gå til Mulberry-butikken og be om tips kanskje? Endret 8. august 2009 av Exhale
Skravla Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Bør jeg gå til Mulberry-butikken og be om tips kanskje? Det er vel det sikreste du kan gjøre. Alt annet vil være eksperimentering...
Megana Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 (endret) Hør med jentene på forum.purseblog.com/mulberry - de vet det meste Endret 21. august 2009 av Megana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå