Gjest bursdag Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Jeg blir straks 38 og holder på å skrive ønskeliste. Jeg har tenkt å ønske meg dataspill i og med at jeg skal ta en operasjon snart og blir sykemeldt en uke eller to. Spørsmålet er: Hvilket spill skal jeg ønske meg? Hadde i sin tid dilla på Settlers - det er det mest optimalet sopillet syns jeg. Har også likt WoW, civilization, Sim City, Sims m fl. Har kikket litt på Spore - den ser morsom ut, eller er det andre som kan passe beder? Blir veldig glad for tips!
Zealuu Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 (endret) Spore er bare en samling av simplistiske spill som du kan finne i bedre utgaver som gratis flash-spill på internett. Velg noe annet. Det ser ut som om du liker strategi; Kanskje Total War-serien kunne vært noe? Hovedappellen er egentlig kombinasjonen av grand strategy i Civilization-stil kombinert med detaljstyring av slagene - men man kan fritt velge å hoppe over slagdelen og kjøre dem i statistikkbasert 1-2-3-ferdig Civilization-modus om man ønsker det. Serien er oppdelt i forskjellige epoker, så du kan velge fritt mellom middelalder, romertid, og det siste tilskuddet, sluppet så sent som mars i år - Empire, som strekker seg fra 1500 til 1800-tallet. Endret 8. august 2009 av Zealuu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå