Gjest Sur og lei Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Forbannet være dem som oppfant UV-drakten. Når jeg googler UV-drakt leser jeg om mange som lovpriser denne oppfinnelsen. Jeg, derimot, lånte en UV-drakt i sommer, og den ble brukt bare 1 dag. Stoffet er fullt av sand, og jeg har skylt og skylt og skylt og skylt og skylt, og jeg får bare ikke bort alt!!! Kan skylle i flere minutter, og ser bare såvidt bedring. Dere som synes dette er så bra plagg, hvordan får dere bort sanden? Gruer meg til jeg skal levere den tilbake til eieren, for å si det sånn! Brukte vanlig T-skjorte på jenta mi resten av ferien. Funket like bra, hun er ihvertfall like hvit som snø der hvor hun har hatt klær på. Hvorfor i alle dager skal man bruke UV-klær som aldri blir rene, når man kan ha på en vanlig T-skjorte som bare kan byttes, vaskes og henges til tørk på vanlig måte?
Lillemams Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Vi er kjempefornøyde med vår Har aldri hatt problemer med at sanden ikke forsvinner, på vår har er sanden borte med en gang drakten er tørr. Så det beste tipset jeg har er å la den tørke helt før du rister av sanden..
Susan Sto Helit Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Vår drakt er det også bare å børste av etter bruk. Og blir den skitten, så bare skylles det av etterpå.
Gjest Sur og lei, og nå oppgitt Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Merkelig! Denne drakten har masse sandkorn inni stoffet, liksom, som bare forsvinner om jeg strekker stoffet, skyller masse og gnir samtidig.... Og det tar litt tid å få bort ett og ett sandkorn på den måten, for å si det mildt. Det er ekstremt mye sand inni linningene på plaggene, det går ikke bort i det hele tatt. Skal aldri låne noe mer!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Merkelig! Denne drakten har masse sandkorn inni stoffet, liksom, som bare forsvinner om jeg strekker stoffet, skyller masse og gnir samtidig.... Og det tar litt tid å få bort ett og ett sandkorn på den måten, for å si det mildt. Det er ekstremt mye sand inni linningene på plaggene, det går ikke bort i det hele tatt. Skal aldri låne noe mer! vi hadde en uv-drakt. etter mye bruk så slites uv-beskyttelsen. denne er et tynt lag, som kan se ut som sand når den løses opp... når du holder uv-drakten opp mot lyset, vil du se at drakten er tynnere og mer gjennomsiktig der dette laget har blitt borte. det er kanskje ikke sand du sliter med, likevel
Gjest Sur og lei, og nå oppgitt Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Definitivt sand. Det ligger ihvertfall sandkorn i vasken etter at jeg har skylt . Og drakten er brukt bare noen få ganger, den var knapt brukt da jeg fikk låne den...
Tink Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Jeg har samme problemet med bikinitruser og badedrakter. Jeg har vel igrunnen infunnet meg med at det bare er slik...
Gjest m Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Dere som synes dette er så bra plagg, hvordan får dere bort sanden? Har aldri prøvd sånn drakt, men hva om du lar den tørke helt og så støvsuger den?
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #9 Skrevet 9. august 2009 Sånn blir alle bikinier og badedrakter som brukes på stranden her. Derfor kjøper jeg aldri lyse farger, så synes ikke sandkornene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå