Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Kjæresten min pleier å sprute opp i plastkopper, så stivner sæden og blir tynne flak. Flakene får en søtlig, ekkel lukt som er et helt ubeskrivelig vond. Jeg synes det er litt barnslig, men jeg er ikke moren hans. Noen av dere som har kjærester med lignende fetish?
Gjest jeansgutt20 Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Kjæresten min pleier å sprute opp i plastkopper, så stivner sæden og blir tynne flak. Flakene får en søtlig, ekkel lukt som er et helt ubeskrivelig vond. Jeg synes det er litt barnslig, men jeg er ikke moren hans. Noen av dere som har kjærester med lignende fetish? Hva gjør han med sæden da, drikker den, eller samler opp over flere dager? Selv hender det at jeg samler opp sæden av de 4-5 første orgasmene i en kopp, når jeg er ekstremt kåt, for så å drikke det opp selv, under en avsluttende orgasme.
Gjest Jente_25 Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Hva gjør han med sæden da, drikker den, eller samler opp over flere dager? Selv hender det at jeg samler opp sæden av de 4-5 første orgasmene i en kopp, når jeg er ekstremt kåt, for så å drikke det opp selv, under en avsluttende orgasme. What the hell???!
Gjest Shelob Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Eh... ja ha...? Gøy ,ed litt sprut, men den ble litt overkill for meg.
vaniljen Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 fyfan... X) hvis det er sant som du sier at han gjør det, så ville jeg ha knipset han på nesen eller tissen hver gang han gjorde det for å få han til å forstå at dette er GALT!
Gjest Gjest Shelob Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 GALT er vel kanskje litt krasst å si, men nytt for meg - ja...
grafenberg Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Ser ikke helt tenningmønsteret i den der gitt...
waco Skrevet 11. august 2009 #8 Skrevet 11. august 2009 fyfan... X) hvis det er sant som du sier at han gjør det, så ville jeg ha knipset han på nesen eller tissen hver gang han gjorde det for å få han til å forstå at dette er GALT! Ja for spermen skal i vagina ikkesant?
waco Skrevet 11. august 2009 #10 Skrevet 11. august 2009 En gang for lenge siden så spruta jeg dama mi ansiktet, - så holdt hun en kopp under fjeset som samlet opp restene (ville ikke søle til lakenet forstås) og siden drakk hun alt i koppen. Var bare en greie en gang. Du burde be typen din finne på sprell for avvekslingens skyld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå