Gjest danmobil Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Hei Skal flytte til Danmark til uken for å begynne å studere. Mye å ordne - og trenger selvfølgelig mobilabonnement - og gjerne et som er billig til Norge. Er det noen som har noen tips å gi meg?
Gjest bubba Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 gjør som alle andre google rundt, vent tildu kommer til danmark og sjekk om de selv har leverandører som er billige til scandinavia/utlandet.Er ofte egne firmaer i gjeldende land som har gode pris. Internasjonale er f.eks Lebara som reklamerer mye, men ikke er så veldig billig generelt. Bor selv i utlandet og opplever at de billigste abonnmentene får du vet å sjekke i butikker i landet du bor, og det er bare å spørre folk .
Kamikatze Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Skift språk i google til "bare dansk" først.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Søsteren min bor i Danmark og jeg vet hun hadde Lebara i begynnelsen fordi det var billig å ringe hjem til Norge med dem, men da hun trang ny telefon byttet hun mobiloperatør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå