Gå til innhold

Hvorfor er ikke denne mannen kjekk?

Gjest Gjest_Mann_*

Anbefalte innlegg

Gjest Euforia

Hadde nok ikke hatt stort imot mannen om jeg ikke hadde hørt om alle de klysete tekstmeldingene han sendte til flere kjendiser SAMTIDIG med hundre komplimenter i hver melding, men når en person gjør noe sånt, blir han så patetisk og veldig lite attraktiv i mine øyne. Synes han ser helt OK ut, han er ikke direkte stygg, men han har ingen spesielt _vakre trekk eller noe jeg legger merke til. Når jeg i tillegg synes fyren er ekkel, blir ikke utseendet hans stort bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jenteee

Som mange andre her har vært inne på så har dette med at jeg for min del iallefall "ikke liker" john arne riise noe med måten han fremstår som person på.

Jeg kjenner han ikke personlig, så har ingen grunn til å si at han er en dårlig person, men slik han fremstår syns jeg han er lite sympatisk og han virker alt for selvgod, cocky og blærete. Slike trekk er ikke tiltrekkende i det hele tatt, og om en mann er slik har utseende ingen verdens ting å si isolert sett. Jeg klarer ikke å vurdere utseendet hans eller noen annens isolert fra utstråligen og hvordan personen fremstår. Så dermed blir han "ikke kjekk" for meg.

Det har ingen ting med rødt hår eller blå øyne eller rundt ansikt å gjøre, men personen bak fjeset som trenger gjennom fjeset! ;)

Tror jenter/damer generelt kanskje linker personlighet og utseende mer opp mot hverandre enn det menn gjør.

Jeg personlig faller uansett aldri for menn som som er utprega jålete og "pene", jeg liker dem heller litt skitne, tilfeldige og sjarmerende fremfor modellpene og styla og "stilige".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir vel farget av det miljøet han vanker i, det er vel derfor vi her i Norge synes han virker høy på pæra. Han dro vel ut som fotballspiller allerede i 16-17-årsalderen, og har siden vanket blant kjendiser i fotballverdenen. At Solskjær virker veldig annerledes kommer vel en del av det troskyldige utseendet, han har nok sine nykker han også... Tror ikke han (Solskjær) hadde nådd så langt hvis han bare var snill og godtroende, det skal nok litt mere til å hevde seg slik han har gjort. Tror ikke en kan unngå å bli litt påvirket av det miljøet en er en del av mesteparten av døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

Syntes han var veldig kjekk helt til jeg begynte å få et inntrykk av personligheten hans. Da falt interessen fort gitt. Klarer ikke å like utseendet til menn jeg ikke liker personligheten på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han blir vel farget av det miljøet han vanker i, det er vel derfor vi her i Norge synes han virker høy på pæra. Han dro vel ut som fotballspiller allerede i 16-17-årsalderen, og har siden vanket blant kjendiser i fotballverdenen. At Solskjær virker veldig annerledes kommer vel en del av det troskyldige utseendet, han har nok sine nykker han også... Tror ikke han (Solskjær) hadde nådd så langt hvis han bare var snill og godtroende, det skal nok litt mere til å hevde seg slik han har gjort. Tror ikke en kan unngå å bli litt påvirket av det miljøet en er en del av mesteparten av døgnet.

Han var slik før han dro ut. Men han har også sine gode sider, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var slik før han dro ut. Men han har også sine gode sider, bare så det er sagt.

Jeg vet også hvem han var før han dro ut (uten at jeg kjenner ham personlig), og det kan jo hende han hadde lignende personlighet (du må ha skikkelig vinnerinstinkt skal du hevde deg i den verdenen han beveger seg i). Ser bare den han har blitt i lys av hvem han hele tiden omgås, klart det påvirker. Selv om jeg synes han virker i overkant arrogant, så synes jeg også han er tøff som har klart å hevde seg blant "de beste" selv om han i utgangspunktet var en uerfaren 16-åring fra Ålesund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg synes han virker i overkant arrogant, så synes jeg også han er tøff som har klart å hevde seg blant "de beste" selv om han i utgangspunktet var en uerfaren 16-åring fra Ålesund...

Slik er da alle fra Ålesund. Nest etter bergensere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Slik er da alle fra Ålesund. Nest etter bergensere.

Sunnmøringer har da et betydelig mye bedre lynne enn bergensere! Et perfekt Norge hadde hatt Sunnmørsk måte å møte alle utfordringer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en slem ting å si.

Jeg vet om mange menn med rødt hår som jeg syns er flotte og kjekke.

Unnskyld :sjenert: Jeg kjenner kjekke rødhårete menn jeg også. Men det lille diktet der er det første jeg tenker på når jeg hører om rødt hår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld :sjenert: Jeg kjenner kjekke rødhårete menn jeg også. Men det lille diktet der er det første jeg tenker på når jeg hører om rødt hår...

Fy!

Utsagnet var ikke bare stygt, men også helt galt. Alle vet at den regelen bare gjelder damer med rødt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest my choice
hvorfor synes dere kvinner er rare, bare fordi vi ikke alle faller for det samme utseendet?

Selv om endel menn liker å tro det, så faller faktisk ikke alle menn for det samme utseendet hos kvinner heller.

Ikke sant, men noen har visst vanskelig for å tro at vi kvinner liker forskjellige typer menn.

Jeg liker rødhårete menn, men liker ikke mr. Riise på grunn av personligheten samt at han er for mye gutt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det blir litt feil å mene at man vet personligheten til en person kun basert på noen intervjuer på TV. Dette er en forholdsvis ung gutt/mann, og klart han kan si noe dumt ved en eller annen anledning. Vi er vel ikke perfekte noen av oss heller... Tror mange hadde blitt overrasket over hvor forskjellige enkelte er privat i forhold til når de er i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solskjær ligner på Mikke Mus både utseende utseendemessig og personlighetsmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig lurer jeg bare på hvorfor stort sett ingen jenter synes at John Arne Riise er kjekk?

Fordi hans ansikt er veldig usymmetrisk/sammentrykt/firkantet/usympatisk/ikke noe pent, og fordi han har rødt hår og fordi han er blek og likner på en liten gutt og ser ikke ut som en voksen og ansvarlig, moden mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fordi han virker så uendelig teit.

Riise er i alle fall ikke mere teit enn at han har en bankkonto de fleste av oss bare kan drømme om... Han vanker blant verdens beste fotballspillere, til tross for en beskjeden bakgrunn.

Når det gjelder Solskjær, som også noen lar gjennomgå, så har han stor anerkjennelse både i og utenfor idrettsmiljøet. Han er et forbilde for idrettsungdom gjennom en veldig sympatisk væremåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han rett og slett ikke kan måle seg med kjæresten min, etter mine øyne. Dessuten finner jeg rødt hår særdeles lite attraktivt. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...