Gå til innhold

Hvorfor er ikke denne mannen kjekk?

Gjest Gjest_Mann_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mann_*

Egentlig lurer jeg bare på hvorfor stort sett ingen jenter synes at John Arne Riise er kjekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om det ikke er hundrevis av innlegg fra jenter som drømmer om ham så betyr jo ikke det at ingen syns han er kjekk. Det er jo ikke nødvendigvis sånn at alle kjendismenn som ikke kommer på en eller annen 10-på topp-kjekkasliste IKKE er kjekke??

Jeg personlig syns ikke han er noe spesielt, men kanskje jeg hadde tenkt annerledes om jeg hadde møtt ham eller kjent ham? Mulig han ikke er spesielt fotogen, pluss at han virker litt blærete, og han virker ikke spesielt sjarmerende det lille jeg har sett av ham. Men hvem vet - kanskje han er det sjarmtrollet "live" ?

Hvorfor lurer du på dette egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt hår er automatisk avtennende for meg, vet ikke hvorfor har bare alltid vært sånn.

Og så er han litt for "pen gutt" av seg for min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, føler samme sak. Umulig å vite hva jenter syns er pent egentlig. Men jeg leste en artikkel en gang om at jenter faktisk skyr menn med for mye maskuline trekk, eller menn med noen maskuline trekk de ikke liker. John arne riise har jo et sterkt kjeveparti, rett nese, skarpe øyne og hele pakka, så kan være derfor. De legger nemlig personlighetstrekk inn i menns utseende og frykter ting som undertrykking, helt underbevist, med menn som har for mange, eller feil maskuline trekk.

Tror jeg leste noe om at det ideelle for en mann var å ha et maskulint hake og kjeveparti, men feminine/snille øyne, rett nese og høy panne.

Men igjenn så har du jo disse übermaskuline mennene som cristiano ronaldo og han drar jo jenter. Riktig nok har jeg hørt flere jenter som sier de enten ikke syns han er fin eller at de ikke syntes han var fin før de så han i bar overkropp. jenter er noen merkelige skapninger må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig lurer jeg bare på hvorfor stort sett ingen jenter synes at John Arne Riise er kjekk?

Han ser vel ut som en helt vanlig gutt/mann. Det er vel noen som synes han er kjekk, andre ikke - er jo ihvertfall veltrent. Han har i alle fall ikke hatt noe problem med å skaffe seg damer (og da tenker jeg på fra den tiden før han ble kjent også). Nå for tiden kan det hende det trekker litt ned at det kan virke som om berømmelsen har gått litt til hodet på ham. Men sånn er det med veldig mange av fotballgutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del har han for bredt ansikt. Jeg liker gutter med avlang ansiktsform, og når jeg så på et bilde av han nå, så jeg for meg at han hadde vært kjekk(ere) med et smalere ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt hår og fregner pisser så det regner?

For en slem ting å si.

Jeg vet om mange menn med rødt hår som jeg syns er flotte og kjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel aldri tenkt på han som verken kjekk eller ikke-kjekk. Derimot er jeg blitt blendet av personligheten på en ikke-positiv måte, som overskygger utseendet for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om dere måtte velge mellom John-Arne og Ole Gunnar, hvem hadde det blitt?

Regner med at du mener Solskjær, og hadde valgt han fordi han virker mye lettere å ha med å gjøre og mer omsorgsfull. Utseendemessig stiller de kanskje ganske likt. Klarer ikke helt å se de klart for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det sms-historiene, og se på meg-holdningen, at han absolut skal dra opp skjorta etter scoring osv. Hvorfor er det ingen idrettsutøvere som har hår på brystet lenger? Kan vel ikke være så farlig med litt luftmotstand for en fotballspiller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for meg er verken John-Arne eller Ole Gunnar noen utseendemessige jeg ville falt for, dersom de ikke ved en strålende personlighet hadde fått meg til å forandre mening.

John-Arne Riise har for meg ett utseende som ser for sint ut, noe med øyebrynspartiet som blir veldig lavt og som gjør at øynene ligger litt naturlig under bryna, får ett for meg sint uttrykk. At han har ett meget sterkt/kantet ansikt ellers også, gjør nok bare dette inntrykket sterkere, så han ser for hard ut og for sint ut for at jeg automatisk finner ham kjekk bare pga utseendet.

Ole Gunnar Solskjær er for barnerumpe i utseendet, han ser ut som en liten gutt for meg, og det er heller ikke noe jeg automatisk synes er attraktivt.

Som en annen her nevnte, sterkt hakeparti med snille øyne, er nok mer i rett dur for min del. Skal vi se i den norske fotballverdenen, vil vel heller Kjetil Rekdal vært lettere å se på som kjekk, rent utifra utseendet. Han har ett sterkt ansikt, men ikke sint, og han ser voksen ut.

hvorfor synes dere kvinner er rare, bare fordi vi ikke alle faller for det samme utseendet?

Selv om endel menn liker å tro det, så faller faktisk ikke alle menn for det samme utseendet hos kvinner heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruisecontroll

Rødlig hår, fregner, stort hode, utrolig blek har vel aldri vært så populært. Han kompanserer med mye penger og kjendisstatus, så han knuller jo vakre damer han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

årsaken til at han ikke er kjekk i mine øyne er fordi han fremstår så utrolig klysete og hoven.....!!!

jeg hadde valgt Ole GUnnar over John Arne any day... for maken til sympatisk fyr tror jeg du skal lete lenge etter!

dessuten hadde jeg ikke taklet svigermora mi om det hadde blitt meg og J-A... hehehhe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lovehurts

Hei,

det er fordi Riise rett og slett har en lite tiltalende måte å vise seg selv frem på. Ikke særlig flink til å snakke for seg, lite sjarmerende og altfor cocky! Ikke bra.

I tillegg liker jeg egentlig best høye og mørke menn. Selv om jeg legger merke til kjekke, lyse/rødhårede menn også, altså - Riise er uansett ikke en av dem :)

Hvis jeg måtte velge: Ole Gunnar. Fordi han er sympatisk og intelligent. Snill og omtenksom, virker han også. (Selv om han heller ikke er min type rent utseendemessig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hverken Riise eller Solskjær er attraktive. Ikke min type menn.

Om jeg måtte velge, hadde jeg valgt Solskjær, fordi han virker til å ha gode holdninger og verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor synes ikke venninna mi at mannen i MITT liv er verdens peneste, skjønneste, deiligste....osv osv osv???

Og hvorfor synes jeg at mannen i HENNES liv ser ut som en kjedelig, traust og høyst ordinær mann uten det store IT?

Smaken er som baken - todelt!

:slåss:

Endret av LykkeLotta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...