Gjest Gjest_Utleier_* Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Vi skal leie ut og har arvet en komfyr som skal brukes (kun et par år gammel, men har stått ubrukt og uvasket). Den har gammeldagse støpejernsplater med fastbrent skitt, samt at den ene har litt rust. Hvordan fikse dette? Stekeovnen har noen fastbrente "dråper" rundt om som Mr Muscle ikke tok. Hvordan få bort dette? Blir kjempeglad for tips!
Gjest SmallTalk Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Skitten på platene: Stålskrubb (fåes kjøpt på matbutikken) brude fjerne dette lett. Skitten stekeovn: Har du prøvd stekeovnsrens fra matbutikken? Denne sprayes på og må virke i ca 40(?) min? Denne funket veldig godt på den ingrodde stekeovnen til samboeren min ihvertfall. Om dette ikke funker, så bør du nesten prøve stårskrubben der også.
Gjest Gjest_Utleier_* Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Skitten på platene: Stålskrubb (fåes kjøpt på matbutikken) brude fjerne dette lett. Skitten stekeovn: Har du prøvd stekeovnsrens fra matbutikken? Denne sprayes på og må virke i ca 40(?) min? Denne funket veldig godt på den ingrodde stekeovnen til samboeren min ihvertfall. Om dette ikke funker, så bør du nesten prøve stårskrubben der også. Takk for tips - skal testes! Hadde vært så deilig å slippe å kjøpe ny!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå