Rafi Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 følger dere denne tradisjonen? Jeg merker at jeg ikke har brydd meg så mye, men har fått spørsmål om det i det siste og lurer på om jeg kanskje burde... bry meg om det altså
Gal_dame Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Nope. Men er ikkje særlig tradisjonelle heller så
eleit Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Jeg hadde ikke noe slikt! Dette synes jeg egentlig er en litt søt greie.. Men, jeg gadd rett og slett ikke å bruke tid på det. Altså, å finne de tingene.. Men, tradisjon? Er det nå egentlig ikke en lånt tradisjon fra Amerikanerne? Altså, noe som er kommet de siste årene?
Gjest SmallTalk Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Men, tradisjon? Er det nå egentlig ikke en lånt tradisjon fra Amerikanerne? Altså, noe som er kommet de siste årene? Det er ihvertfall inntrykket mitt. Har aldri hørt om at den "eldre" generasjonen i familien min (mamma og tantene mine) hadde noe sånt i bryllupene sine ihvertfall. Og alle disse giftet seg for en god stund siden.
Rafi Skrevet 8. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2009 Jeg hadde ikke noe slikt! Dette synes jeg egentlig er en litt søt greie.. Men, jeg gadd rett og slett ikke å bruke tid på det. Altså, å finne de tingene.. Men, tradisjon? Er det nå egentlig ikke en lånt tradisjon fra Amerikanerne? Altså, noe som er kommet de siste årene? hehe dette er fullt mulig:) Jeg har ikke gifta meg før nå jeg, så vet liksom ikke hvordan det var før:p
eleit Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 (endret) Nei, det var ikke meningen å kuppe tråden din alså! Bare kom til å tenke på det da jeg holdt på å svare Endret 9. august 2009 av eleit
Rafi Skrevet 9. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2009 Nei, det var ikke meningen å kuppe tråden din alså! Bare kom til å tenke på det da jeg holdt på å svare hehe, ikke noe problem. Jeg leste forresten at det var en gammel engelsk tradisjon. Så da kan jeg vel drite i det:p
Concertina Skrevet 10. august 2009 #8 Skrevet 10. august 2009 Det er en engelsk tradisjon ja. Jeg hadde noe nytt (kjole, sko og slør), gammelt (smykke, øredobber og hårpynt), lånt og blått (lånte strømpebånd av min forlover, det hadde litt blått på seg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå