Rafi Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Driver og lager en spilleliste med sanger på iPoden min til bryllupsfesten. Trenger litt inspirasjon merker jeg... Noen som har tips?
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Driver og lager en spilleliste med sanger på iPoden min til bryllupsfesten. Trenger litt inspirasjon merker jeg... Noen som har tips? Jørn Hoel - Har en drøm Ulf Undell - Öppna landskap
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Abba! 80-talls musikk Husk også å ta med noen av dere egne favorittband. Vi spilte både Depeche Mode og U2 i vårt bryllup. Moro å se min mor danse til Enjoy the Silence!
Gjest Gir_ikke_innlogget Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Vi skal gjøre det til en greie at vi kun spiller musikk fra årene vi har vært kjærester, altså musikk gitt ut mellom 2000 og 2010 Jeg bruker Wimp (den norske varianten av Spotify), og der kan man finne samlinger som f.eks "summer hits 2001" etc, og finne dansbare sanger Sangene kan jeg kjøpe i mp3 versjon hvis jeg ikke har dem fra før, og så legge dem inn på ipoden Han og jeg lager hver vår liste, og når det nærmer seg slår vi sammen så vi har musikk til ca 4-5 timer.
Rafi Skrevet 8. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2009 Vi skal gjøre det til en greie at vi kun spiller musikk fra årene vi har vært kjærester, altså musikk gitt ut mellom 2000 og 2010 Jeg bruker Wimp (den norske varianten av Spotify), og der kan man finne samlinger som f.eks "summer hits 2001" etc, og finne dansbare sanger Sangene kan jeg kjøpe i mp3 versjon hvis jeg ikke har dem fra før, og så legge dem inn på ipoden Han og jeg lager hver vår liste, og når det nærmer seg slår vi sammen så vi har musikk til ca 4-5 timer. Tusen takk for flott tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå