Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og lager en spilleliste med sanger på iPoden min til bryllupsfesten. Trenger litt inspirasjon merker jeg... Noen som har tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Driver og lager en spilleliste med sanger på iPoden min til bryllupsfesten. Trenger litt inspirasjon merker jeg... Noen som har tips? :)

Jørn Hoel - Har en drøm

Ulf Undell - Öppna landskap

Gjest Gjest_Guri_*
Skrevet

Abba!

80-talls musikk

Husk også å ta med noen av dere egne favorittband. Vi spilte både Depeche Mode og U2 i vårt bryllup. Moro å se min mor danse til Enjoy the Silence!

Gjest Gir_ikke_innlogget
Skrevet

Vi skal gjøre det til en greie at vi kun spiller musikk fra årene vi har vært kjærester, altså musikk gitt ut mellom 2000 og 2010 :)

Jeg bruker Wimp (den norske varianten av Spotify), og der kan man finne samlinger som f.eks "summer hits 2001" etc, og finne dansbare sanger :) Sangene kan jeg kjøpe i mp3 versjon hvis jeg ikke har dem fra før, og så legge dem inn på ipoden :)

Han og jeg lager hver vår liste, og når det nærmer seg slår vi sammen så vi har musikk til ca 4-5 timer.

Skrevet
Vi skal gjøre det til en greie at vi kun spiller musikk fra årene vi har vært kjærester, altså musikk gitt ut mellom 2000 og 2010 :)

Jeg bruker Wimp (den norske varianten av Spotify), og der kan man finne samlinger som f.eks "summer hits 2001" etc, og finne dansbare sanger :) Sangene kan jeg kjøpe i mp3 versjon hvis jeg ikke har dem fra før, og så legge dem inn på ipoden :)

Han og jeg lager hver vår liste, og når det nærmer seg slår vi sammen så vi har musikk til ca 4-5 timer.

Tusen takk for flott tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...