Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Hei, Jeg har et godt utseende og fin utdanning, er det lett å tjene penger på sæddonasjon i Danmark? Noen her som har prøvd det?
Rimmern Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Ja, det er lett. Jeg tjente min første million på å donere sæd i Danmark. Eneste ulempen er at halve Jylland nå er ungene mine.
Gjest TS Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Ja, det er lett. Jeg tjente min første million på å donere sæd i Danmark. Eneste ulempen er at halve Jylland nå er ungene mine. Hei, Du mener det? Jeg var inne på websidene til Cryo, det stod det "Afhængig af den måde man vælger at blive registreret på, får man udbetalt enten et fast beløb på kr. 300 pr. godkendt prøve (ikke-anonyme donorer) eller et variabelt beløb (anonyme donorer), der både kan være mindre og større. Beløbet skal betragtes som en ulempe- og transportkompensation, og er ikke en betaling for sæden som sådan." 300 danske kroner er da ingenting? Fikk du forhandlet deg opp i pris? Jeg har looks som Lars Burmeister, og vil helst ha et par tusenlapper for hver prøve.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Blir mye barnebidrag om du blir avslørt da! :gjeiper:
Gjest Vaarsang Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Jeg også er interessert om det lønner seg økonomisk. Vil ha omtrent 2000 per prøve.
Gjest ja takk til donert sæd, nei takk Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Tror ikke dere skal satse på å bli sæddonorer på heltid Det er begrenset hvor mange ganger man får donert. To-tre ganger max, har jeg hørt eller lest.
Eplefe Skrevet 8. august 2009 #8 Skrevet 8. august 2009 Hvorfor det?For å sørge for en fin og variert genpool. Vil ikke ha innavl neinei.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #9 Skrevet 8. august 2009 For å sørge for en fin og variert genpool. Vil ikke ha innavl neinei. For noe tull! Jeg har "looks to die for", og det skulle bare mangle om jeg fikk tilfredsstillende økonomisk kompensasjon om jeg ønsker å donere min egen sperm. Desto mer fordelaktig utseende, desto mer verdifull er spermen.
Eplefe Skrevet 8. august 2009 #10 Skrevet 8. august 2009 (endret) For noe tull! Jeg har "looks to die for", og det skulle bare mangle om jeg fikk tilfredsstillende økonomisk kompensasjon om jeg ønsker å donere min egen sperm. Desto mer fordelaktig utseende, desto mer verdifull er spermen.Nåja, personlig setter jeg intelligens og sosial intelligens minst like høyt som et godt utseende når jeg velger far til mine fremtidige barn, og dette innlegget viser at du mangler minst en av dem. Dessuten er det ingenting fordelaktig med at din sønn og din datter får unger sammen. Endret 8. august 2009 av Eplefe
Gjest bare bea Skrevet 8. august 2009 #11 Skrevet 8. august 2009 For noe tull! Jeg har "looks to die for", og det skulle bare mangle om jeg fikk tilfredsstillende økonomisk kompensasjon om jeg ønsker å donere min egen sperm. Desto mer fordelaktig utseende, desto mer verdifull er spermen. Så start praksis som gigolo for kvinner som er interessert i å avle på deg da. Ta deg klekkelig betalt. Noe donor-karrier hos profesjonelle klinikker må du nok se langt etter. IQ altså.. O_o
Gjest TS Skrevet 8. august 2009 #12 Skrevet 8. august 2009 Hva ellers skal jeg gjøre? Stå på gaten og selge sæd til damer som ønsker attraktive barn? (ironi) Jeg ser ikke helt problemet med å benytte av et par enkeltdonorer med et godt utseende, da alle foreldre ønsker at barna deres skal være tiltrekkende (og skjønnhet er arvelig). Tror de fleste foreldre ville betalt en del ekstra for "gode gener", men ingen gidder vel å stille opp bare for litt over 400 kr.
Gjest bare bea Skrevet 8. august 2009 #13 Skrevet 8. august 2009 Hva ellers skal jeg gjøre? Stå på gaten og selge sæd til damer som ønsker attraktive barn? (ironi) Jeg ser ikke helt problemet med å benytte av et par enkeltdonorer med et godt utseende, da alle foreldre ønsker at barna deres skal være tiltrekkende (og skjønnhet er arvelig). Tror de fleste foreldre ville betalt en del ekstra for "gode gener", men ingen gidder vel å stille opp bare for litt over 400 kr. Vet ikke helt om skjønnhet er arvelig. Se på Linn Ullman. Hun hadde en pen mor men stygg far. Farens gener fikk siste ordet. Så om du er en kjekkas finnes ingen garantier for at barna dine arver ditt gode utseende. Du er nødt til å blande genene dine med en attraktiv kvinne hvis du skal være garantert suksess. Hvis du er så lutfattig og ukreativ at du ikke har andre idèer for å tjene til livets brød enn å selge noen celler, er det synd på deg. Kjekke mannfolk finnes det i bøtter og spann av, og de fleste som plukkes opp (ja faktisk, de blir oppsøkt) av donorklinikken er kjekke og velutdannede menn. Donorklinikkene oppsøker menn som har hele pakka, så de fleste som velger donorsæd kan være sikre på at de får gode varer. Dine celler er i så måte neppe unike, med mindre du er Brad Pitt. Og det er du jo ikke. You're just a gigolo O_o
Gjest Vaarsang Skrevet 8. august 2009 #14 Skrevet 8. august 2009 Jeg tror nok ikke vi skal frykte innavl :gjeiper: Danmark eksporterer vel sæd til hele verden, så sannsynligheten for at 2 barn med samme opphav har seg, er forsvinnende liten. Jeg personlig, som mann, vil i alle tilfeller ha et avkom med best mulig utgangspunkt. Det inkluderer selvsagt også intelligens og fysisk attraktivitet, så jeg skjønner ikke helt vitsen med at man lar folk med mindre fordelaktige egenskaper donere. Det er ikke noe useriøst over det?
Gjest bare bea Skrevet 8. august 2009 #15 Skrevet 8. august 2009 Jeg tror nok ikke vi skal frykte innavl :gjeiper: Danmark eksporterer vel sæd til hele verden, så sannsynligheten for at 2 barn med samme opphav har seg, er forsvinnende liten. Og til hvilket land drar nordiske single og lesbiske kvinner for å la seg befrukte av donorsæd? Jo, til Danmark. Norden representerer ikke hele verden.
Gjest TS Skrevet 8. august 2009 #16 Skrevet 8. august 2009 Vet ikke helt om skjønnhet er arvelig. Se på Linn Ullman. Hun hadde en pen mor men stygg far. Farens gener fikk siste ordet. Så om du er en kjekkas finnes ingen garantier for at barna dine arver ditt gode utseende. Du er nødt til å blande genene dine med en attraktiv kvinne hvis du skal være garantert suksess. Hvis du er så lutfattig og ukreativ at du ikke har andre idèer for å tjene til livets brød enn å selge noen celler, er det synd på deg. Kjekke mannfolk finnes det i bøtter og spann av, og de fleste som plukkes opp (ja faktisk, de blir oppsøkt) av donorklinikken er kjekke og velutdannede menn. Donorklinikkene oppsøker menn som har hele pakka, så de fleste som velger donorsæd kan være sikre på at de får gode varer. Dine celler er i så måte neppe unike, med mindre du er Brad Pitt. Og det er du jo ikke. You're just a gigolo O_o Lutfattig og lutfattig :gjeiper: Jeg jobber litt som modell og jeg tror ikke virkelig kjekke menn er så vanlig som man vil ha det til Jeg var bare nysgjerrig på om man kunne tjene noe på dette, da det virket som en behagelig jobb. Det var ikke meningen å støte noen. Selvsagt er det ingen garanti for at avkommet skal bli "pen", men sannsynligheten er dog større enn hvis far er stygg.
Gjest bare bea Skrevet 8. august 2009 #17 Skrevet 8. august 2009 Lutfattig og lutfattig :gjeiper: Jeg jobber litt som modell og jeg tror ikke virkelig kjekke menn er så vanlig som man vil ha det til Jeg var bare nysgjerrig på om man kunne tjene noe på dette, da det virket som en behagelig jobb. Det var ikke meningen å støte noen. Selvsagt er det ingen garanti for at avkommet skal bli "pen", men sannsynligheten er dog større enn hvis far er stygg. Om du ikke tror kjekke menn er vanlig er det nok fordi du overvurderer ditt eget utseendet og liker å tro at du har noe uvanlig å by på. Typisk tankebias. Du har ikke støtt noen, men noen vil sikkert le litt av deg. Ingen får bli donor hvis de er stygge, og hvis noen kvinner velger en stygg mann å få barn med så får de vel skylde seg selv hvis poden ikke ser ut i måneskinn. Du tror du har gull å selge, men det er mange som har gull å selge, og fortjenesten blir derfor ikke noe å skryte av. Vil du ha en behagelig jobb kan du sikkert få teste ut sengekvaliteten hos Ikea. Dog alene..
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #18 Skrevet 8. august 2009 Om du ikke tror kjekke menn er vanlig er det nok fordi du overvurderer ditt eget utseendet og liker å tro at du har noe uvanlig å by på. Typisk tankebias. Du har ikke støtt noen, men noen vil sikkert le litt av deg. Ingen får bli donor hvis de er stygge, og hvis noen kvinner velger en stygg mann å få barn med så får de vel skylde seg selv hvis poden ikke ser ut i måneskinn. Du tror du har gull å selge, men det er mange som har gull å selge, og fortjenesten blir derfor ikke noe å skryte av. Vil du ha en behagelig jobb kan du sikkert få teste ut sengekvaliteten hos Ikea. Dog alene.. Ok, ok, jeg tar poenget ditt. Altså ingen millioner å tjene altså Trodde alle damer drømte om avkom ala Lars Burmeister (jeg er ikke noe dårligere enn han http://models.com/model_culture/50topmalem...5&lnumber=1 Men du har kanskje rett allikevel. Der brast den drømmen.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #19 Skrevet 8. august 2009 Årsaken til at jeg litt tenkte på dette, var at jeg har blitt hooket opp på byen av jenter, som var sammen med en mann de ikke ville skulle være barnets biologiske far (han var dog snill og omsorgsfull). De ville dog at han skulle tro han var faren, men ønsket barn med er mer attraktivt utseende.
Gjest Gjestgjest Skrevet 8. august 2009 #20 Skrevet 8. august 2009 Ok, ok, jeg tar poenget ditt. Altså ingen millioner å tjene altså Trodde alle damer drømte om avkom ala Lars Burmeister (jeg er ikke noe dårligere enn han http://models.com/model_culture/50topmalem...5&lnumber=1 Men du har kanskje rett allikevel. Der brast den drømmen. Hvis du på noen som helst måte ligner på han, så ville jeg tatt deg med en gang og hadde ikke sluppet deg før jeg hadde fått livssaften ut av deg. Namnam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå