Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruk heller favoritt knappen øverst her. Unøvendig å spame innlegg med meningløs settning!!!

Det kunne kanskje vært sagt på en hyggelig måte også, eller?

Jeg kjenner ikke til favoritt-knappen. Hvor finner jeg igjen innlegget, da?

AnonymBruker
Skrevet

Mine innlegg--> * Mine innlegg + Favoritter er det øverst på linja

Nei er ikke mning å være sånn,men etter 7355 innlegg trodde jeg du viste om funksjonen.

• Liker 2
Skrevet

Hvor var det du fikk det gjort? Og hva betaler du de gangene du flytter det opp igjen? :)

Jeg gjorde det hos Ruhs, samme sted som Ulrikke Lund, livingdoll og Ida Wulff har vært i det siste. De har noen innlegg i bloggene sine, der finner du også link til facebooksiden til Hair Talk og Ruhs. Jeg betalte ca 5000 kr, husker ikke om dette var med eller uten produkter. De insisterer på at du bruker spesialsjampo og produkter (uten silikoner, for at det ikke skal "tette" håret) etc, tror disse koster ca 200kr pr stk. Har ikke funnet produktene på nett, dessverre. De hevder også at garantien på håret ikke lenger er gyldig dersom de finner ut at du har brukt andre produkter på håret.

For å løfte det opp på nytt, som tar ca 1-1,5 time inkl hårvask, betalte jeg ca 1200,-

Jeg har hatt håret i snart 4 mnd nå. Har løftet håret og klippet tuppene en gang i perioden, men syns hårt har holdt seg veldig godt. Mykt, blankt, festene har ikke løsnet/sklidd nedover håret, så egentlig er jeg veldig fornøyd med alt bortsett fra prisen (men det er vel like dyrt alle steder!).

Skrevet

En ting var prisen for håret og å sette det på, men jeg synes det var kjempedyrt å flytte håret :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...