Bina Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Har sett denne metoden på internett. Remser av hår som blir tapet på ditt eget hår. Dette skal ikke skade håret slik keratin fester gjør. Noen som har prøvd dette?? Og vet noen om salonger på Østlandet som tilbyr dette? Finner bare frisører i Bodø, Bergen og Trondheim når jeg søker på nettet. Etter to år med keratin er håret mitt herpa..og jeg vil helst slippe å gå rundt som en ribba høne..hehe.
Passelat Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Jeg var på pilus her i trondheim i går og kjøpte tape-extension. Ei jeg kjenner skal sette det på for meg nå til helga Gleder meg som en unge! Har ikke prøvd andre typer selv jeg da, men har forhørt meg litt i forkant av kjøpet jeg gjorde nå. De sier jo det er fordeler og ulemper ved alle typer i grunn.. Dette står på salongen.blogg.no ang tape: "Tape er et billigere alternativ. Her kjøper du håret og får det satt på. Tynne remser med hår blir satt på og du kan fint vaske, børste, krølle og style det. Etter noen mnd kommer du inn igjen for å flytte de opp igjen. Håret kjøper du og du betaler litt hver gang du skal flytte de. Dette er en veldig populær måte å bruke extensions på!" Tydeligvis mange som velger denne typen pga pris og at det er helt ok. Så jeg går for dette denne gangen værtfall, så får jeg heller forsøke noe annet neste gang :gjeiper:
Pomeline Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Jeg var på pilus her i trondheim i går og kjøpte tape-extension. Ei jeg kjenner skal sette det på for meg nå til helga Gleder meg som en unge! Har ikke prøvd andre typer selv jeg da, men har forhørt meg litt i forkant av kjøpet jeg gjorde nå. De sier jo det er fordeler og ulemper ved alle typer i grunn.. Dette står på salongen.blogg.no ang tape: "Tape er et billigere alternativ. Her kjøper du håret og får det satt på. Tynne remser med hår blir satt på og du kan fint vaske, børste, krølle og style det. Etter noen mnd kommer du inn igjen for å flytte de opp igjen. Håret kjøper du og du betaler litt hver gang du skal flytte de. Dette er en veldig populær måte å bruke extensions på!" Tydeligvis mange som velger denne typen pga pris og at det er helt ok. Så jeg går for dette denne gangen værtfall, så får jeg heller forsøke noe annet neste gang :gjeiper: Du får holde oss oppdaterte om hvordan resultatet blir!
minemor Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Har brukt dette i mange år. Lettvint, fint og sliter lite på mitt eget hår. Men jeg får alltid frisøren min til å sette det på, og å ta det av....
Passelat Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Skal holde dere oppdatert ja;) Jeg også skal ha frisør til å sette det på Bare privat
Passelat Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Hei igjen:) Fikk satt på hår i går. Har ikke rukket å sett så mye på de tliksom, men erikke bekvemt med det i det hele tatt.. synes det er tynt bak og det ser så unaturlig ut. Det ble skrådd i forkant og en del oppklipt bak for at det skulle skli mest mulig naturlig inn i håret som ble satt på men som sgat føler jeg ikke det ser bra ut.. vet ikke hva jeg skal gjøre.. sette på mer hår kanskje.. må gruble ut noe.. Tips? Så tar jeg gjerne i mot det.
Pomeline Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg fikk satt på Hair talk hair extensions i dag hos frisør, og det ble kjempe bra!! Frisøren klippet det til slik at det så naturlig ut, og fikk i tillegg med 7 produkter. Kostet 5000 + klipp.
Lilandry Skrevet 8. mars 2011 #9 Skrevet 8. mars 2011 Noen som vet om en bra salong i Bergen som setter på Hair Talk? Og hva det koster, med klipp osv.?
Gjest BabyBlue Skrevet 8. mars 2011 #10 Skrevet 8. mars 2011 Livingdoll (bloggeren) Har extensions fra Hair Talk. Har ikke prøvd det selv, men det virket som om hun var fornøyd (for alt jeg vet kan det være sponset, men det så ganske bra ut): http://livingdoll.blogg.no/1294918675_hair_talk_extensions.html
Fluffe Skrevet 8. mars 2011 #11 Skrevet 8. mars 2011 Jeg fikk satt på Hair talk hair extensions i dag hos frisør, og det ble kjempe bra!! Frisøren klippet det til slik at det så naturlig ut, og fikk i tillegg med 7 produkter. Kostet 5000 + klipp. Du fåpr følge opp med om du fortsatt er fornøyd om en månde og to
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #12 Skrevet 8. mars 2011 Du fåpr følge opp med om du fortsatt er fornøyd om en månde og to Tråden er fra 09.
Fluffe Skrevet 8. mars 2011 #13 Skrevet 8. mars 2011 Tråden er fra 09. Sånn går det når folk drar opp tråder.. 2
Despicable Me Skrevet 8. mars 2011 #14 Skrevet 8. mars 2011 Noen som vet om en bra salong i Bergen som setter på Hair Talk? Og hva det koster, med klipp osv.? Her er oversikt over salonger i Norge som har Hair Talk: http://parykker.no/hair_extension/ht-salonger.html
Lilandry Skrevet 8. mars 2011 #15 Skrevet 8. mars 2011 Her er oversikt over salonger i Norge som har Hair Talk: http://parykker.no/hair_extension/ht-salonger.html Det var en sånn liste jeg så etter! Lette tydligvis ikke nok! Tusen takk!
Despicable Me Skrevet 8. mars 2011 #16 Skrevet 8. mars 2011 Det var en sånn liste jeg så etter! Lette tydligvis ikke nok! Tusen takk! hehe, bare hyggelig
California Skrevet 9. mars 2011 #17 Skrevet 9. mars 2011 Jeg satte på Hair Talk for ca 3 måneder siden. Det tapes på håret, og man må tilbake ca hver 6 uke for å ta av tapen, og feste de på nytt (nærmere hrfestet igjen). Har vært tilbake en gang for å feste det på nytt og skal snart tilbake igjen. Jeg har ingen andre metoder/typer/merker å sammenligne med, men er fornøyd med hårkvaliteten. Syns det sitter bra, håret ser ikke slitt ut etter 3 mnd, og ingen remser har falt av. Det mest negative er at det klør litt iblant, det er dyrt (betalte ca 5000kr) og det tar så lang tid å vaske og tørke (men det siste gjelder vel alle med langt hår - jeg er vant til tynt hår som tørker av seg selv på 10min!)
Auroressa Skrevet 9. mars 2011 #18 Skrevet 9. mars 2011 Jeg satte på Hair Talk for ca 3 måneder siden. Det tapes på håret, og man må tilbake ca hver 6 uke for å ta av tapen, og feste de på nytt (nærmere hrfestet igjen). Har vært tilbake en gang for å feste det på nytt og skal snart tilbake igjen. Jeg har ingen andre metoder/typer/merker å sammenligne med, men er fornøyd med hårkvaliteten. Syns det sitter bra, håret ser ikke slitt ut etter 3 mnd, og ingen remser har falt av. Det mest negative er at det klør litt iblant, det er dyrt (betalte ca 5000kr) og det tar så lang tid å vaske og tørke (men det siste gjelder vel alle med langt hår - jeg er vant til tynt hår som tørker av seg selv på 10min!) Hvor var det du fikk det gjort? Og hva betaler du de gangene du flytter det opp igjen?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #20 Skrevet 10. mars 2011 *mine innlegg* Bruk heller favoritt knappen øverst her. Unøvendig å spame innlegg med meningløs settning!!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå