Gjest Øl Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Har du skrevet innlegg på Kg i drita tilstand noen gang? Hva er inntaksgrensa på alkohol i forhold til å skrive innlegg her? Et glass vin/ en flaske øl? To? Tre? Fem? Fortell!
The Kitten Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Har du skrevet innlegg på Kg i drita tilstand noen gang? Hva er inntaksgrensa på alkohol i forhold til å skrive innlegg her? Et glass vin/ en flaske øl? To? Tre? Fem? Fortell! Jeg har ikke noe inntaktsgrense, men jeg har aldri skrevet i sterkt beruset/full tilstand.
Gjest EmilyLane Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Ja, men var så smart at jeg logga meg ut. Var vel av typen "jeg er så melankolsk og huffogmei". Men det har bare skjedd en gang, da jeg var helt ny her. Fikk endel "nå må du skjerpe deg".
Gjest utlogget nå Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Poster stadig vekk briseninnlegg, ja. Til mange andre brukeres glede og fornøyelse.
Hinata Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Nei, aldri... Men kan det ha noe å gjøre med at jeg så og si aldri er på fylla mon tro? :klø:
Gjest Gjest_Delfinen_* Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Har du skrevet innlegg på Kg i drita tilstand noen gang? Ja jøss, aner ikke hvor masse jeg har helt i skrotten, man får telle tomgodset i morgen.
Gjest *Mim* Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 Jada. Husker ikke helt hvor mye jeg hadde drukket, men var fornøyd og blid i alle fall.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #9 Skrevet 8. august 2009 NEIH ALDRI HØRER DUH? JEG ELSKER DERRE!!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #10 Skrevet 8. august 2009 Når jeg er "i farta" er jeg også opptatt med ganske andre ting enn KG....
Teriyaki Skrevet 8. august 2009 #11 Skrevet 8. august 2009 Det husker jeg faktisk ikke. Men om jeg har det, så har jeg konsentrert meg såppass mye at det ikke merkes noe særlig. Skal mye til for at jeg ikke klarer å ha et skjerpet øyeblikk eller to. Dvs. for at jeg ikke skal klare å konsentrere meg og tenke fornuftig, så skal jeg være så full at jeg ligger svak ved doskåla. Så..
Sia444 Skrevet 8. august 2009 #12 Skrevet 8. august 2009 Jeg har ikke skrevet her nei, men jeg har sittet på internett noe som ikke var så lurt rett og slett. Ble litt mye å forklare dagen etter.
Gjest SmallTalk Skrevet 8. august 2009 #13 Skrevet 8. august 2009 Nei, men hadde jeg gjort det, så er det ikke sikkert at så mange hadde merket det. Av en eller annen grunn så har jeg vettet og stavekontrollen i behold, uansett hvor dritings jeg er.
angeleyes Skrevet 8. august 2009 #14 Skrevet 8. august 2009 Jeg har skrevet her etter å ha drukket litt, men ikke vært skikkelig full.
Ethereal Skrevet 8. august 2009 #15 Skrevet 8. august 2009 Nja, jeg har sikkert tatt nachspillet over KG, men da har jeg ikke akkurat vært sterkt beruset. Jeg er stort sett ute, kommer hjem og sovner med klærne på i senga.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #16 Skrevet 8. august 2009 Ja, det har jeg. Det er ganske morsomt å lese dagen etter. Jeg har dysleksi, men klarer som regel å konsentrere meg så mye at det bare kommer små skrivefeil. Når jeg drikker derimot mister jeg filtrene som har kontroll over stavingen, og det kan bli ganske morsomt (og uleselig) Av den grunn (sammen med tidspunkt) ville nok de fleste ha forstått at jeg var full, om jeg startet en tråd, og sikkert bedt meg gå å legge meg heller enn å ta meg seriøst. I dag har jeg dog bare hatt tre øl i løpet av en lang kveld, og må si meg foreløpig ganske fornøyd med stavinga. Lurer på om jeg er enig i morgen når "filtrene" er skikkelig skrudd på igjen, haha.
Las Aron Skrevet 9. august 2009 #17 Skrevet 9. august 2009 Nei jeg har aldri skrevet fylleinnlegg her på forumet, etter 5 dager på jobb der man må være edrueligheten selv lar det seg ikke gjøre. Men fortvil ikke, i morgen kommer en annen dag, og DA er polet åpent! (Nei faen det er jo søndag imorgen) Jaja, man får komme sterkere tilbake en annen dag da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå