Bernermamma Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Hei hei.. Noen av dere som har vært på bryllupsmesse? Verd å dra på? Lurer på å få med meg forloveren min. Noen som vet om bryllupsmesse i Trondheim den nærmeste fremtid?
TuttaV Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Jeg var på bryllupsmessen i Oslo i fjor sammen med min forlover. Det var veldig koslig for oss begge, vi fikk en liten innføring i alle detaljer som må tenkes på til et bryllup + mye inspirasjon. Jeg hadde allerede handlet inn brudekjolen, så sånn sett var det litt mindre å se på, men det var en veldig koslig kveld! Pluss at det var MASSE gaver Jeg vant desverre ikke noen av dem, men ble gitt bort flere bryllupsreiser til Asia, bryllupskaker, brudekjoler, tøy til brudgom og masse artikler fra glasmagasinet. Veldig gøy! Desverre vet jeg ikke om det finnes noen i Trondheim.. Lykke til!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Vet det er en byllupsmesse i November. Tror den heter Pomp og prakt Jeg skal ihvertfall dit
Mariaaa Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Vet det er en byllupsmesse i November. Tror den heter Pomp og prakt Jeg skal ihvertfall dit Er denne i Trondheim?
Norbertine Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Det er vanligvis en på Britannia i januar, da jeg var der for noen år siden kunne man kjøpe billetter på Christiania Glassmagasin ca. et par måneder i forveien. Ville spurt Britannia eller CG om du trenger å vite nøyaktig dato nå.
Bernermamma Skrevet 16. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2009 Har funnet denne : http://www.pompogprakt.com/ i Trondheim. Satser på å komme oss på den ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå