Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er samboer med en jeg har vært med i 3 år, og kjent i 5-6 år. Jeg undres bare på.. Hva skal til for å få han til å snakke med meg? Vi er bestevenner, snakker om alt mulig ikke-personlig og stoler på hverandre. Tross dette så føler jeg han skjuler mye for meg. Han er smålig lystløgner, og litt lat. Vet ikke om det har noe å si på det men.

Hva skal til for å redde oss? Jeg gjør så godt jeg kan å snakke med han, men jeg får bare korte svar og en kald mine.. Parterapi? urk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg går utifra at du er glad i mannen din, og ønsker å fortsette forholdet, siden du spør om dette.

Det kan være så mange grunner til at han gir korte svar, og får en kald mine.

De fleste menn er svært redde for to ting: impotens og setningen "vi må snakke sammen." De vet ofte ikke hva de skal si, og ønsker bare å flykte.

De fleste ønsker ikke å skjule noe, de har bare ikke noe å si. og de er ofte redd for å si noe feil, når hun snakker og forteller.

Hvis de ikke reagerer rett blir ofte konsekvensene en ubehagelig krangel.

Så prøv å slappe av med dette. Han skjuler sannsynligvis ikke noe for deg. Han har bare ikke det samme behovet for deg til å snakke om følelser og personlige ting.

Hvis du trenger dette veldig, og ikke kan bruke venninder til å prate om alt sånt, så har du svaret selv. Samlivsterapi.

Du skriver ikke hvorfor du har noe imot det, men hvis dere går dit for å lære samtaleteknikker, behøver dere jo ikke å utlevere dere selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...