Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Leste et innlegg her ang. om man kunne vært sammen med en som hadde ligget med mange. Der skrev mange om at fortid er fortid. Jeeg er også slik. Vil ikke vite noe. Dette vet min beste venninne veldig godt. Jeg er blitt sammen med en kjekk mann, og vi har det bra sammen. Har vært sammen i 6 mnd. En dag ringte venninna mi. hu hadde funnet ut at hennes kjæreste og min kjæreste hadde felles kjente, fordi de begge liker fotball og reiser litt rundt på diverse stevner/ cuper o.l. (kjæresten min er og trener for et juniorlag) Hu foreller meg rett ut at en av typen hennes sin beste venninne er min nyes ekselskerinne! Hu dama er og med på slike tcuper og det er oftest overnatting og sosiale sammenkomster. Hvorfor forteller hu meg dette? hu vet jo att jeg ikke vil høre om sånt. jeg ble skikkelig irritert og gav hene grei tale. Hu beklagde seg men jeg kommer liksom ikke over det. Det irriterer meg at hu fortalte emg det, og det plager meg. Jeg er nok littegranne sjalu av meg, og nå komer jeg til å bekymre meg hver gang han drar på cup. Lure på om hu ekselskerinna er der og hva som skjer og sånt. Jeg kann jo ikke bare slette det jeg vet nå, men skulle ønske jeg kunne det.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Jeg har aldri skjønt problemet med å vite om hverandres fortid. Forholdet mellom kjæresten din og ekselskerinnen endres ikke av at du vet om det, de hadde jo møttes der uansett, så jeg skjønner ikke helt hva du mener.
Gjest Mk Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Jeg, derimot, skjønner deg veldig godt. Jeg vil helst vite så lite som mulig om sånn selv. Vanskelig å si hva venninna di tenkte på, men kan jo være hun følte at hun måtte fortelle deg dette når hun hadde fått vite det (selv om du ikke vil høre det). Uansett, så er hun andre dama en eks og du er sammen med han i dag.. Ville ikke bekymret meg så veldig, men du har selvfølgelig rett til å mislike det så mye du vil.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Er hun hans nåværende elskerinne, altså? Eller er det noe som ligger i fortiden? Fra innlegget ditt kunne det nesten se ut som venninna di advarte deg om at hun fortsatt var elskerinna hans.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Du skriver elskerinne? Da er det kjæreste din som er dårlig, ikke venninna di.
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Sorry, jeg forklarte meg dårlig. Hu og hann var elskere før mi tid. Dem var ikke sammen, men hadde et sexforhold. Jeg stoler på hann, men liker ikke å vite om hu siden de har felles venner. Jeg liker ikke å vite hvem han har vorre borti, hvordann dem damene ser ut o.l. Kann jo godt hende jeg treffer på hu en dag, siden alle kjenner hveranner, og da vil jeg ikke vite at hann har vorre "der." om dere forstår. Hvis jeg og hann er sammens når jeg treffer hu, vet jeg at jeg kommer til å overanalyssere alt dem gjør, og ikke like om dem går aleine sammens, vil vite hva dem snakker om og sånt. Selv om jeg vet hu er ei EKS, og jeg stoler på hann, så kjenner jeg ikke hu, men har hørt hu er veldi "på", om dere skjønner!
Ethereal Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 Så typen din hadde en knullekompis før han ble sammen med deg? Jeg ser ikke problemet. Tror venninna di bare prøvde å være snill ved å fortelle deg dette. Er mange som hadde villet vite om slikt. Litt korttenkt av henne å fortelle deg det når hun vet at du ikke vil vite sånt. Men jeg syns ikke hun er en dårlig venninne.
Gjest ~VanDora~ Skrevet 8. august 2009 #8 Skrevet 8. august 2009 Du skriver elskerinne? Da er det kjæreste din som er dårlig, ikke venninna di. Ts skrev faktisk EKSelskerinne. Men den var vanskelig å se første gangen.. *s* Jeg tror venninnen din kan være en blanding av korttenkt og den type person som bare må si ting videre når hun får vite noe saftig. Mulig hun også fryder seg over å fortelle deg slike ting? Du kjenner din venninne best og du sier selv du har kommet med klar tale til henne om at fortid er fortid så hvis hun er en god venninne holder hun vel munnen lukket om fremtidig sladder
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 8. august 2009 #9 Skrevet 8. august 2009 Ts skrev faktisk EKSelskerinne. Men den var vanskelig å se første gangen.. *s* Jeg tror venninnen din kan være en blanding av korttenkt og den type person som bare må si ting videre når hun får vite noe saftig. Mulig hun også fryder seg over å fortelle deg slike ting? Du kjenner din venninne best og du sier selv du har kommet med klar tale til henne om at fortid er fortid så hvis hun er en god venninne holder hun vel munnen lukket om fremtidig sladder Takk til deg. Ja, men hu har allti visst at jeg ikke vil vite sånt, og det er ikke lenge siden sist vi snakka om det. Par uker kansje. Men hu like godt å snakk om ting hu har fått vite, men hu burde tenkt på mine følelsa, syns jeg. Det mest irriterannes er uansett at jeg kommer til å tenke og følge med når jeg treffer hu her ekselskerinna viss vi er alle tre sammens på en fest eller noe. Jeg stoler som sagt på han, men ikke på hu, og trur hu vil prøve seg. Hu veit ikke om at vi er sammens trur jeg.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #10 Skrevet 8. august 2009 Må da være greit å vite det. Så slipper du å stå der som det eneste neket som ikke vet at han har p*** henne når dere treffes alle sammen en gang. Og han presenterer deg. Min gode ektemann hadde det med å presentere diverse damer for meg, som "venninner". Og så kom det gjerne frem etterpå at joda. Han hadde hatt seg litt med dem og... Etter et par gode smekk i bakhodet og en real lekse så slutta han med sånt tøv.
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 8. august 2009 #11 Skrevet 8. august 2009 Må da være greit å vite det. Så slipper du å stå der som det eneste neket som ikke vet at han har p*** henne når dere treffes alle sammen en gang. Og han presenterer deg. Min gode ektemann hadde det med å presentere diverse damer for meg, som "venninner". Og så kom det gjerne frem etterpå at joda. Han hadde hatt seg litt med dem og... Etter et par gode smekk i bakhodet og en real lekse så slutta han med sånt tøv. Takk du. Ja, jeg kan jo tenke slik også, men har det for meg at en manns venninner er ikke kunn veninner. Jeg er ikke naiv. Ville ikke følt meg som et nek selv om dem hadde pult og jeg ikke viste om det. Bedre å ikke vite noe. Men det er jo meg. Vi tenker ikke alle likt.
Gjest ~VanDora~ Skrevet 8. august 2009 #12 Skrevet 8. august 2009 (endret) Sagt er sagt.. Har du tenkt på å prate med kjæresten din om dette? For å få hun jenta ut av systemet og kanskje få oppklart et par ting som feks. "vet hun at vi er kjærester (?)" Fortell din kjæreste at dette plager deg, hele historien, si at du blir lett sjalu og be han si noe betryggende til deg.. Kanskje han har opplevd episoder som har gjort han sjalu når det gjelder deg også, men som han kvier seg for å ta opp? Endret 8. august 2009 av ~VanDora~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå