Lilandry Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 (endret) Jeg prøvde den idag og jeg synst den virker deilig, noen med litt lenger erfaring med den? Hva mener dere ellers om Dermalogica? Er det noe spesielt du vil anbefale? Lurer på å teste ut denne serien, men den er jo dyr, så jeg vil ikke handle "alt" i begynnelsen. Derfor lurer jeg! Endret 17. august 2009 av Lilandry
Pupsilure Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Jeg liker den ikke noe særlig. Liker ikke lukten, konsistensen, og den var ikke spesielt bra til min hud heller. Jeg har brukt dermalogica i mange år. Brukte special cleansing gel før, men nå bruker jeg dermal clay cleanser. Er utrolig godt fornøyd Bruker active moist kremen. Har prøvd det meste av produktene (er hudpleier, og har jobbet med dem for mange år siden) og det er mye bra. Liker peelingen daily microfoliant også
Lilandry Skrevet 9. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2009 Hm..., jeg prøvde også den dermal clay cleanseren, men jeg likte ikke den så godt, da liker jeg faktisk bedre den special cleansing gel. Men, det som er dumt med småprøver er at jeg får ikke helt testet de ut skikkelig. Lukten plaget meg ikke, synst de dufter godt sånn egentlig, sånn rent! :gjeiper: Blir litt i tvil egentlig, for huden min er så vanskelig. Den er fet, med tørr overhud, litt akner og sorte prikker. Igår når jeg var til hudpleie (noe som er lenge siden sist), så sa hun at jeg faktisk var fettfattig i kinnene. Jeg har også en sensitiv hud. Jeg trodde absolutt ikke at huden min var fett fattig på noen områder, men kanskje heller fuktfattig. Siden overhuden noen ganger kan virke tørr... Men jeg likte active moist da, den fuktet huden uten at jeg fikk en "fet" hinne på huden. Men gir den nok fuktighet da? Den daily microfolianten, er det den uten korn? Peeler den bra nok? Kanskje den er bra for min hud, i og med at jeg vil peele men ikke irritere det som allerede er betent og itillegg må jeg ta hensyn til at huden er sensitiv. Dette ble nok mye spm. og mye rot, men håper noen fler kan komme med sine erfaringer. Jeg har prøvd ganske mye, så føler jeg kanskje bør prøve dette merket før jeg gir opp.
Quirky Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Jeg elsker den-det gjør huden min også (har fet kombinasjonshud)!
Lilandry Skrevet 17. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2009 Jeg elsker den-det gjør huden min også (har fet kombinasjonshud)! Hvilken etterrens bruker du etter denne da? Jeg kjøpte special cleansing gel og active moist idag, jeg får begynne med disse tenker jeg. Prøvde også en slagt peeling maske uten korn, hva heter denne? Noen som kan hjelpe? Tror denne skulle være fruktsyrer i.
Quirky Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Hvilken etterrens bruker du etter denne da? Jeg kjøpte special cleansing gel og active moist idag, jeg får begynne med disse tenker jeg. Prøvde også en slagt peeling maske uten korn, hva heter denne? Noen som kan hjelpe? Tror denne skulle være fruktsyrer i. Jeg bruker en rens fra MD Formulations, men Special Cleansing Gel er ikke verst.
FantasDick Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Jeg bruker SCG og AM om sommeren - SSC om vinteren. Huden min fungerer nydelig på dette og jeg har ellers ikke noe å utsette på produktene. Litt rar lukt, men den irriterer i alle fall ikke huden min, som de fleste godluktende produkter pleier å gjøre.
Søtpotita Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 (endret) Jeg kjøpte special cleansing gel og active moist idag, jeg får begynne med disse tenker jeg. Gode val! Desse to har eg også brukt mykje. Active Moist har eg derimot kutta ut til fordel for favorittkremen min frå Dior. Special Cleansing Gel er eg avhengig av, merkar fort på huden min når eg ikkje har den tilgjengeleg (spesielt i feriar når eg ikkje orkar å drasse rundt på ei stor pumpeflaske). Har også Multi-Active Toner som eg er ganske så nøgd med. Dermalogica er eit godt renseprodukt (for min kombinasjonshud iallfall!). Endret 18. august 2009 av Årolilja
Lull Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 Jeg har brukt special cleansing gel og active moist og synes det er gode produkter. Nå har jeg midlertidig byttet til Decleor:) Gøy å prøve noe nytt! Skin Prep Scrub fra Dermalogica bruker jeg enda og liker den veldig godt
Malina Skrevet 20. august 2009 #10 Skrevet 20. august 2009 Har prøvd den meste derifra. Det jeg er aller mest fornøyd med er multivitamin-masken, den er helt super. Ultracalming Cleanser liker jeg best som rens. Multi-active toner bruker jeg avåtil. Jeg er ikke så fornøyd med ansiktskremene derifra, mtp pris (Da kjøper jeg heller Lancome sine). De meste fra Dermalogica er jo gode produkter, men personlig har jeg andre favoritter jeg heller bruker pengene på.
Lilandry Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 13. oktober 2009 Nå har jeg brukt produktene i nesten 2 mnd. tid. Har etterhvert kjøpt flere produkter innen serien. Nå har jeg; Pre- Cleanser, Special Cleansing Gel, Active Moist, Skin Prep Scrub og Gentle Cream Exfoliant (fruktsyremaske). De siste dagene har jeg blitt veldig tørr rundt nesevingen og på nesen, er det forbigående eller bør jeg endre noe i produktutvalget mitt? Pre- Cleanseren bruker jeg bare kveld. Skrubber ca. 2 ganger i uken (synst denne skubben var veldig fin siden jeg var litt skeptisk til å irritere betente områder). Masken bruker jeg ca. 2 ganger i uken, men jeg bruker ikke skrubb og masken samme dag (siden masken også er eksfolierende), så prøver å ta de om hverandre. Kanskje det er for mye å bruke de to ilag? For det er først nå jeg har blitt tørr på nesen. Har måttet tatt rikelig på med fuktserum om kveldene nå...
Honesty Skrevet 14. oktober 2009 #12 Skrevet 14. oktober 2009 Det er jo to peelingprodukter, bare i ulik form, så du burde nok kutte det ene, ja. I tillegg kan du muligens teste ut Skin Smoothing Cream nå for den kaldere årstiden. Den inneholder litt mer fett, men er ikke klissete på noen måte.
Lilandry Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Jeg har funnet ut at det er den nye foundationen som gjør mest at jeg blir tørr, for idag har jeg ikke sminke på meg og huden er mye bedre. Da får jeg finne meg en ny foundation... Endret 14. oktober 2009 av Lilandry
Lilandry Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 14. oktober 2009 Det er jo to peelingprodukter, bare i ulik form, så du burde nok kutte det ene, ja. I tillegg kan du muligens teste ut Skin Smoothing Cream nå for den kaldere årstiden. Den inneholder litt mer fett, men er ikke klissete på noen måte. Takk for tips. Er ikke så fan av dagkremer med fett, blir så utrolig blank av de, men skal sjekke ut den!
Lilandry Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #15 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg tror jeg trapper ned peelinga til ca. 1 gang i uken, da får jeg heller ha en skikkelig ansiktspa, med rens, damp, peeling og masken. Får se om det ikke hjelper litt bedre! Det jeg har merket med huden er kanskje ikke så mye enda, har ingen "aktive" kviser akkurat nå, men slik pleier det å være ellers. Så får se om det holder seg slik. En annen ting jeg har merket er at huden føles litt ujavn i fargen etter jeg begynte med disse produktene, kanskje det er bare noe jeg føler. Er det noen her som virkelig har fått bedre hud av Dermalogica? Tenker spesielt på aknehud.
Lilandry Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #16 Skrevet 19. oktober 2009 Uff..., jeg merker jeg allerede vil begynne å gi opp produktene. Har fått et ekstremt utbrudd i hele ansiktet, på plasser der jeg heller ikke pleier å ha kviser...! Vil ikke ha kviser! Merker det går mye ut over selvtilliten min. Frister veldig å ta meg en tur til legen, ja...
Gjest Gjest_Cilla_* Skrevet 19. oktober 2009 #17 Skrevet 19. oktober 2009 Har brukt mange av produktene, har byttet ut de feste nå, men de jeg fremdeles bruker fast er Active moist og daily microfoliant. Gentle cream exfoliant husker jeg at jeg likte veldig godt!
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #18 Skrevet 19. oktober 2009 Uff..., jeg merker jeg allerede vil begynne å gi opp produktene. Har fått et ekstremt utbrudd i hele ansiktet, på plasser der jeg heller ikke pleier å ha kviser...! Vil ikke ha kviser! Merker det går mye ut over selvtilliten min. Frister veldig å ta meg en tur til legen, ja... Mye som tyder på at du ikke tåler produktene, kanskje du har sensitiv hud? Jeg synes noen av Dermalogica sine produkter er ganske sterke. Kanskje du skulle teste produkter for sensitiv hud inkl et fruktsyreprodukt fra MD formulations. Md og Decleor har gode produkter for sensitiv hud synes jeg.
Lilandry Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #19 Skrevet 19. oktober 2009 Mye som tyder på at du ikke tåler produktene, kanskje du har sensitiv hud? Jeg synes noen av Dermalogica sine produkter er ganske sterke. Kanskje du skulle teste produkter for sensitiv hud inkl et fruktsyreprodukt fra MD formulations. Md og Decleor har gode produkter for sensitiv hud synes jeg. Jeg har litt sensitiv hud, ja. Jeg har prøvd både MD og Declèor, har også prøvd å blandet disse. Leter fremdeles etter favoritter som virkelig funker for huden min, det er så utrolig vanskelig synst jeg...!
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #20 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har litt sensitiv hud, ja. Jeg har prøvd både MD og Declèor, har også prøvd å blandet disse. Leter fremdeles etter favoritter som virkelig funker for huden min, det er så utrolig vanskelig synst jeg...! Ja vanselig er det gitt.. Jeg tenkte på disse produktene ihvertfall http://www.lookfantastic.com/beauty/decleo...5-products.html http://www.hildechristina.com/md-formulati...a-ta-en-titt-pa Rutine er lurt, jeg har lykkes ved å alltid stelle huden morgen og kveld+ at jeg bruker lacticsyrepeeling inimellom for å rense huden skikkelig og fjerne svarte prikker http://www.skinlaboratory.com/shop/categor...nt/Lactic-Acid/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå