Cita Skrevet 6. august 2003 #1 Skrevet 6. august 2003 Bussjåfører i ny uniform Hva er galt med shorts ?
Gjest Madley Skrevet 6. august 2003 #2 Skrevet 6. august 2003 :o Det står jo ikke noe om hvor lang kjolen er a...så den dekker sikkert lårene..Som sikkert er meningen. Men helteit spør du meg....
Tusenfryd Skrevet 6. august 2003 #3 Skrevet 6. august 2003 Bare vent til han får svettegnagsår mellom lårene, så gir han seg nok.
Gjest Jamila Skrevet 6. august 2003 #4 Skrevet 6. august 2003 Bare vent til han får svettegnagsår mellom lårene, så gir han seg nok.
Cita Skrevet 6. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2003 Kanskje tipse han om talkum Ser han for meg. Hårete legger og i joggesko
Crazee Skrevet 6. august 2003 #6 Skrevet 6. august 2003 Er faktisk ikkje så uvanleg, det der problemet - og løysinga. Altså, at shorts er forbudt å bruka (kleskodeks/uniformsplikt) slik at menn eigentleg skal bruka langbukser - mens kvinner kan kle seg etter vêret. Den svenske konduktøren som gjorde det same i fjor hadde visst litt større problem med leiinga. Og i det amerikanske postverket er det visst vanleg; shorts er forbudt, så dei brukar skjørt. Som er lovleg. Men uansett, kvifor le av han? Tenk heller på den dobbeltheten i samfunnet som gjer at kvinner kan kle seg etter temperaturen, mens menn ikkje får lov.
Gjest Tex Skrevet 6. august 2003 #7 Skrevet 6. august 2003 Synes fyren var fornuftig, jeg... Hadde det vært Beckham hadde det forlengst vært ny mote....
Gjest Kira Skrevet 6. august 2003 #8 Skrevet 6. august 2003 Skjønner ikke hva som er så gale med å kjøre i shorts, men. Er jo varmt ute og sånn. Jaja, han valgte da en flott løsning av saken.
Bettie Skrevet 6. august 2003 #9 Skrevet 6. august 2003 Han viser ihvertfall hvor idiotiske uniformsregler kan være. Tøft!
Fru.com Skrevet 6. august 2003 #11 Skrevet 6. august 2003 Og i det amerikanske postverket er det visst vanleg; shorts er forbudt, så dei brukar skjørt. Som er lovleg. Alle postkarene jeg ser her i nabolaget bruker shorts. Jeg har aldri sett en postmann med skjørt, så det kan ikke være så veldig vanlig.
Crazee Skrevet 7. august 2003 #12 Skrevet 7. august 2003 Er ei stund sidan eg leste om det, så det kan jo ha endra seg. Evt. at det er lokale reglar rundtom? Det vart i alle fall bekrefta den gongen.
Litago Skrevet 7. august 2003 #13 Skrevet 7. august 2003 Alle postkarene jeg ser her i nabolaget bruker shorts. Jeg har aldri sett en postmann med skjørt, så det kan ikke være så veldig vanlig. Dårlig med postmenn i skjørt her på Vestkysten også. Men desto flere postmenn og postkvinner i shorts.
Tusenfryd Skrevet 7. august 2003 #14 Skrevet 7. august 2003 Da jeg jobbet i et varmt land eller tre - for mange år siden, ba vi jentene om å få gå i shorts på utflukter. Vi hadde ganske fine city-shorts som vi mente kunne gå fint med blusene og helt falte sko. Vi fikk nei. Og tilbragte x antall somre med lange mørkeblå skjørt. Og gangsår mellom lårene og talkum i skoene. Noen år senere var jeg på tur med samme selskapet. Og selv om jeg ikke direkte menget meg med guidene kunne jeg ikke unngå å legge merke til at kleskoden var endret. Nå kunne man kjøre utflukter i shorts - og joggesko Trodde ikke jeg var så konservativ jeg, men når man er på jobb, får man kle seg skikkelig. Helt seriøst. Avisbud og postbud får gjerne bruke shorts for meg - selv har man da levert ettermiddagsavisen i bikini (DET er mange år siden, det...) Men jobber man inne og med folk tett oppi seg, så får man faktisk kle seg ordentlig. På børsen går de med dress i 30 varme - på sykehus kan ikke legene gå med badedrakt.
MarianneE Skrevet 7. august 2003 #15 Skrevet 7. august 2003 Regelen om og ikke kunne bruke shorts er jo utrolig teit, da! Synes det burde vært lov, jeg! Men må jo si at det er modig av ham og troppe opp i kjole, da!
:-) anna Skrevet 8. august 2003 #16 Skrevet 8. august 2003 Men om jeg hadde gått på bussen, og den mannlige sjåføren satt der i kjole... Vel jeg hadde rygga kjapt av bussen hellig overbevist om at vedkommende var en nutcase og ikke skikket til å frakte mange tonn tunge kjøretøy med passasjerer. Hadde sikkert ringt til bussselskap og eller politi også.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 8. august 2003 #17 Skrevet 8. august 2003 Tror ikke hans tiltak for å bedre sin egen kjøleevne er så veldig innvirkende på hans kjøreferdigheter. Funker det for ham, så er vel alle fornøyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå