Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Han sa jeg var vid nedentil, og i går da vi hadde sex følte jeg bare for å gråte. Selv om det var godt og jeg fikk orgasme, så klarte jeg ikke å slutte å tenke på det han sa. Han sa etterpå at han ikke mente det på den måten og sånn. Men uansett hvor mye han bortforklarer det så klarer jeg ikke annet enn å ta det til meg på en sykt negativ måte. Og ikke kan jeg forstå det heller, for jeg kjenner jo godt når han er inni meg. Frustrerende, for jeg trener musklene der nede nesten hver dag, hva mer kan jeg gjøre? Huff, får bare lyst å sette fyr på kroppen min.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Han har enten et stort behov for å kontrollere deg, som han gjør ved å delvis slenge dritt og delvis si at han er glad i deg. Eller han har rett og slett en liten kuk. hvilket fører oss tilbake til punkt en... Hva SKAL du med en sånn??
Tink Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Sansynligvis en ubetenksom kommentar. Dette er jo noe menn er veldig flinke til. Han har nok ikke klart å ordlegge seg slik som han tenkte. Teit og sårende? JA! Typisk mann? JA!
Gjest ts Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Sansynligvis en ubetenksom kommentar. Dette er jo noe menn er veldig flinke til. Han har nok ikke klart å ordlegge seg slik som han tenkte. Teit og sårende? JA! Typisk mann? JA! Tror også det, for han er en vanvittig god mann og mitt absolutte favoritt mennesk i hele verden. Er jo derfor vi er sammen Men likevel, kommentaren sitter som spikret Hvordan kan jeg slutte å tenke på det? Og føle at jeg er god nok igjen?
Gjest skorpio Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Hvordan kan jeg slutte å tenke på det? Og føle at jeg er god nok igjen? si til han at du ble såret av kommentaren og at du ikke klarer å slutte å tenke på det! du behøve ikke gjøre noe stort nummer ut av det, type skjelle han ut, men bare si det som det er..
Tink Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 TS: Forstår godt at kommentaren sitter som spikret. Si det til ham. Du kommer til å glemme det etterhvert, helt til han kommer med en ny teit mannekommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 Han har enten et stort behov for å kontrollere deg, som han gjør ved å delvis slenge dritt og delvis si at han er glad i deg. Eller han har rett og slett en liten kuk. hvilket fører oss tilbake til punkt en... Hva SKAL du med en sånn?? Min eksmann sa en gang til meg at jeg hadde for små pupper, hvorpå jeg repliserte at det kan hende jeg syns det var ting på ham også som kunne vært større..... Jeg hørte aldri noe mer om den saken....:-) Han er for øvrig nå sammen med en som har enda mindre bryster enn meg. (smiler skadefro). Poenget er la ham forstå at han har såret deg og at han aldri sier noe slikt igjen. Det er dumt, tankeløst, sårende...
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #8 Skrevet 8. august 2009 Min eksmann sa en gang til meg at jeg hadde for små pupper, hvorpå jeg repliserte at det kan hende jeg syns det var ting på ham også som kunne vært større..... Jeg hørte aldri noe mer om den saken....:-) Han er for øvrig nå sammen med en som har enda mindre bryster enn meg. (smiler skadefro). Poenget er la ham forstå at han har såret deg og at han aldri sier noe slikt igjen. Det er dumt, tankeløst, sårende... HA HA, ja kan tenke meg at DEN satt!!! Kanskje TS skulle slenge litt tilbake for å statuere hvordan det føles å få kommentarer på kjønnsorganet? Folk som sier slike ting, må jo ha ekstremt lite empatiske evner?
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #9 Skrevet 8. august 2009 Sansynligvis en ubetenksom kommentar. Dette er jo noe menn er veldig flinke til. Han har nok ikke klart å ordlegge seg slik som han tenkte. Teit og sårende? JA! Typisk mann? JA! Ja for kvinner kommer aldri med en ubetenksom kommentar
Gal_dame Skrevet 8. august 2009 #10 Skrevet 8. august 2009 Hehe, gubben min kom med ein sånn ein også... Tok meg doggystyle, og sa han "knapt kjente noe" og ville eg skulle suge og ronke han istede. Eg var bare "WTF? O.O, hvordan våger du?!" Sa jo unnskyld og alt etterpå, var pga kondomen han ikkje kjente noe men herlighet... Tenke gubbe-dyr, tenke før du sier noe og ordlegg deg på en bedre måte! Etter det har eg ikkje latt han ta meg i den stillingen igjen, var sur og bitte litt såra ei stund, men det har gått over.
Leiah Skrevet 8. august 2009 #11 Skrevet 8. august 2009 Han sier du er for vid?? Hva med å slenge tilbake at det kanskje er han som har for liten pikk? Davil han nok holde kjeft!
Rosalie Skrevet 8. august 2009 #12 Skrevet 8. august 2009 MEn fakta er jo at ganske mange damer er slarkete i fitta. Og det er noe man lett kan gjøre noe med, i motsetning til liten pikk og små pupper, nemlig knipeøvelser. Også bra for å forebygge inkontinens.
Gjest bare bea Skrevet 8. august 2009 #13 Skrevet 8. august 2009 MEn fakta er jo at ganske mange damer er slarkete i fitta. Og det er noe man lett kan gjøre noe med, i motsetning til liten pikk og små pupper, nemlig knipeøvelser. Også bra for å forebygge inkontinens. Men om det ikke er vaginaen som er slarkete, men heller penis som er knøttete, er det fristende for en mann å klage på vaginaen for å slippe fokus på det lille utstyret sitt. Og da kritiserer man en vagina uten at det er grunnlag for det.
Jade Skrevet 8. august 2009 #14 Skrevet 8. august 2009 "Hmmm... merkelig. Det synes ikke min forrige elsker. Men så hadde han jo litt større utstyr, da...."
Anglofil Skrevet 8. august 2009 #15 Skrevet 8. august 2009 (endret) MEn fakta er jo at ganske mange damer er slarkete i fitta. Og det er noe man lett kan gjøre noe med, i motsetning til liten pikk og små pupper, nemlig knipeøvelser. Også bra for å forebygge inkontinens. Nå trener hun musklene der nede hver dag, så det er vel strengt tatt ikke så mye mer hun kan få gjort. Og om hun kjenner ham bra, så kan hun umulig være _så_ vid. Til TS: føler med deg. Skjønner at du ble såret, og si det til ham, sånne kommentarer kan han spare seg for, ingen er perfekte, og jeg tviler på at det er deg det er noe galt med. Mvh Yvonne Endret 8. august 2009 av Yvonne
Gjest Coarvi Skrevet 8. august 2009 #16 Skrevet 8. august 2009 Nå trener hun musklene der nede hver dag, så det er vel strengt tatt ikke så mye mer hun kan få gjort. Og om hun kjenner ham bra, så kan hun umulig være _så_ vid. Neaai, hun gjør det nesten hver dag. Og det nytter ikke å gjøre det hver dag om man bare kniper to ganger liksom... Kan jo godt hende TS gjør det rett altså, men hun bør hvertfall vurdere om hun gjør det riktig. Han sa det på en teit måte ja, jeg hadde også blitt såret, men samtidig er det noe som må ut i det blå en gang om det er noe han "plages" av (han visste kanskje ikke at hun allerede gjør øvelser). Uansett er det noe TS og typen bør snakke ut om, sånn at hun finner ut om han virkelig mener det. Og er TS vid, ja, så er hun vid. Er man kreativ er det absolutt ikke noe problem, mange måter å fikse det på...
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #17 Skrevet 8. august 2009 Han sa jeg var vid nedentil, og i går da vi hadde sex følte jeg bare for å gråte. Selv om det var godt og jeg fikk orgasme, så klarte jeg ikke å slutte å tenke på det han sa. Han sa etterpå at han ikke mente det på den måten og sånn. Men uansett hvor mye han bortforklarer det så klarer jeg ikke annet enn å ta det til meg på en sykt negativ måte. Og ikke kan jeg forstå det heller, for jeg kjenner jo godt når han er inni meg. Frustrerende, for jeg trener musklene der nede nesten hver dag, hva mer kan jeg gjøre? Huff, får bare lyst å sette fyr på kroppen min. hvis det er noe trøst, så kan jeg fortelle at jeg også har fått den komentaren. jeg trener også vær dag og tenker mye på det. jeg kjenner han godt, så jeg er nok ikke så vid, men komentaren sitter. tror nok jeg er videre en andre han har kjent, men at komentaren ikke var ment for å såre.
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #18 Skrevet 9. august 2009 Har størelsne noe å si? I følge nasjonens kvinner så ja. Har vidden noe å si? Erfaringsmessig, så ja. Hva er problemet?
Jade Skrevet 9. august 2009 #19 Skrevet 9. august 2009 Problemet er at det er dårlig gjort å kommentere det. Enten det er skjeden som er for vid, eller penis som er for smal.
Ella_Grey Skrevet 9. august 2009 #20 Skrevet 9. august 2009 Min erfaring er at mannfolk sier mye uten å tenke over hva de egentlig sier, det ene gullkornet etter det andre bare detter ut. Mens vi jenter går og tenker på det som ble sagt i evigheter, er de ferdig med det i samme øyeblikk ordene forlater munnen. Du skulle gjerne sagt noe slikt som dette: "Hmmm... merkelig. Det synes ikke min forrige elsker. Men så hadde han jo litt større utstyr, da...." Og så bare glemt hele greie. Vet det er lettere sagt en gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå