Gjest drittlei Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Kort fortalt Tatt tilbake samboeren min som var utro, ca 1 mnd. siden. Prøver og gjennoppbygge tillit. jaja.. folk som skal si at det dummeste du kan er og ta han tilbake , kan spare seg for energien av og skrive . mitt valg.. og jeg valgte og prøve og tilgi Etter og ha vært hos noen kompiser sier han at han skal ta taxi og komme rett hjem. Istedet drar han på byen for og komme seg litt ut, greit han var edru.. men tenker han ikke på meg , og hva jeg tror ... Hadde lissom håpet at han skjønte dette da vi har snakket mye om det. Er utrolig glad i han og kommer til og slite hvis det blir slutt... vi har vært sammen i 6 år.... MEN tror at de følelsene her aldri kommer til og gå bort.. alltid lure på hvor han er ... om det han sa var sant.. har han hatt seg med flere ?? osv. osv. osv. osv. synspunkter ? meninger ?
Gjest Flode Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Å tilgi er en ting, men å glemme er no helt annet... Hvis du velger å dele livet med han må du nok bare godta til at tvilen og usikkerheten kommer innimellom. Hvis det å leve med han veier opp for at du tidvis (sjeldnere og sjeldnere med tiden, men fortsatt tilstede og fortsatt like vondt) kommer til å føle det du føler nå, så kan du fortsette i forholdet, hvis ikke bør du pakke og dra... Det kommer til å være vondt en stund, men du vil vite at det var det eneste riktige. Forholdet, tryggheten og tilliten blir aldri den samme igjen...
Polly Ester Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Han har vært utro, han må sørge for å få tillit hos deg igjen, og så begynner han med et brak å være løgnaktig mot deg igjen... Jeg ville gått fra en sånn mann...
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Jeg har blitt bedratt av en eks, og jeg gikk da jeg etterhvert skjønte at jeg aldri kom til å stole helt på ham igjen. Jeg har aldri angret på at jeg gikk, og er i dag gift med en mann jeg stoler fullt og helt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå