slumkim Skrevet 8. august 2009 #21 Skrevet 8. august 2009 *** Jeg er mann og ikke ute etter noen som helst med mye testosteron, så dette kommer ikke av sjalusi: jeg synes ikke alderen din tilsier at du burde holde deg unna ham, men personligheten din gjør det definitivt. Om du hadde tenkt på ham som noe mer enn en sprek, solbrun pikk, hadde du latt hele greia være - det er helt tydelig at du ikke bryr deg det minste om hvordan fyren har det. Jeg har faktisk vondt for å tro at du er 34 når du ikke greier å huske/skjønne hvor lett det er å bli manipulert av eldre når du selv såvidt er blitt voksen. Om ikke så alt for lenge vil han finne ut at det finnes andre også som liker vaskebrett og potens, og at det blant dem igjen finnes jenter som både barberer seg, suger og gjør alt mulig annet for at han skal nyte. I tillegg behandler de ham kanskje skikkelig. Du kan jo gjette hvor verdifull du vil være for ham da. Tenker den hårete rumpa di blir dumpa. Unner deg det. Kunne ikke vært mere enig.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #22 Skrevet 8. august 2009 Om ti år er han mer populær hos det annet kjønn enn noen gang, mens du har lagt dine beste år bak deg og nærmer deg overgangsalderen. Nå snakker vi om to konkrete personer og ikke statistikk. Denne gutten blir ikke automatisk mer populær hos det motsatte kjønn ti år frem i tid, og denne kvinnen har ikke automatisk lagt sine beste år bak seg ti år frem i tid. Meningsløst å komme rekende med slike generaliseringer. For alt vi vet kan kvinnen ha vært feit i 20-årene, overvektig nå, og bli den rypa når hun runder de førr. For alt vi veit kan denne 20-åringen være stygg i trynet, selv om han har vaskebrett. Og et stygt tryne gjør ingen 30-åring populær.
aline Skrevet 8. august 2009 #23 Skrevet 8. august 2009 Venninden min antyder at jeg utnytter han og at han bare er mitt "leketøy", men jeg føler det ikke sånn. Og selv om det skulle vært sånn føler jeg ikke at jeg vil gi slipp på han, for en slik nytelse har jeg aldri hatt før. Jeg trodde aldri en yngere mann kunne falle for meg, og jeg trodde aldri jeg kunne innlede et forhold til en i hans alder. ----- Er det noen her som syns aldersforskjellen er et problem? Jeg skjønner at dette kan virke galt, men love has no limits. Aldersforskjellen er vel ikke egentlig problemet, og dersom hans mor enser det samme som din venninde, så er det vel strengt tatt ikke så rart at hun misliker deg, synes du vel? At DU ikke ser noe problem i at du kanskje bruker denne gutten (for meg er en tyveåring en gutt, ikke en mann, vær så uenig du bare vil, men det er min 35årige oppfatning.), og at du ikke bryr deg nok om ham til at du verken er interessert i å gjøre annet for å tilfredsstille ham en å la ham tilfredsstille deg... gjør vel at vi lesere lett sitter igjen med ett inntrykk av at du ikke egentlig bryr deg om ham, men bare er ute etter å nære din egen sex og selvfølelse. Og som en annen sa, vi er egoister, det som skiller gjesten som skrev det, og endel av oss andre, er at endel av oss faktisk evner å være BÅDE egoister og også omtenksomme og empatiske. Det vil si at selv om vi kanskje ser at noe er godt for oss selv, så evner vi å også se om dette er det beste for andre som "rammes". Dersom du som en voksen og oppegående person, faktisk bryr deg om og VET i hjertet ditt, at den måten du behandler denne gutten på, er til det beste også for ham, at han ikke vil bli unødvendig såret eller brukt, så har dere sikkert ett godt forhold. Det kommer bare ikke fram i innlegget ditt. tror vi alle kan være enige om at dette er et tulle-innlegg..... ingen er så blottet for empati. la oss inderlig håpe det.
Cuckold Skrevet 8. august 2009 #24 Skrevet 8. august 2009 Om ti år er han mer populær hos det annet kjønn enn noen gang, mens du har lagt dine beste år bak deg og nærmer deg overgangsalderen. Nå snakker vi om to konkrete personer og ikke statistikk. Denne gutten blir ikke automatisk mer populær hos det motsatte kjønn ti år frem i tid, og denne kvinnen har ikke automatisk lagt sine beste år bak seg ti år frem i tid. Meningsløst å komme rekende med slike generaliseringer. For alt vi vet kan kvinnen ha vært feit i 20-årene, overvektig nå, og bli den rypa når hun runder de førr. For alt vi veit kan denne 20-åringen være stygg i trynet, selv om han har vaskebrett. Og et stygt tryne gjør ingen 30-åring populær. Om man ikke kan si at en kvinne har lagt sine beste år bak seg som 44-åring lever vi nok i ganske ulike verdener. Selvsagt kunne det tenkes at hun hadde vært smellfeit helt opp til nå, eller at hun hadde kastet bort sine beste år som narkoman på evig jakt etter et skudd, men hun blir ikke mer attraktiv som nykter og slank 44-åring av den grunn. Når du når denne alderen nærmer du deg ubønnhørlig slutten på din reproduktive fase, og selv om du skulle ha fått bukt med overvekt eller andre problemer, vil du stille svakere i konkurransen med unge, sunne kvinner. Det er heller ikke slik at denne 20-åringen skal være spesielt attraktiv for å kunne anta at han vil være mer populær om 10 år, dette er noe de aller fleste menn opplever - uansett utgangspunkt. Selv de som ikke er så kjekke blir mer populære enn de var når de når denne alderen. Som mann når du din popularitetstopp litt senere enn kvinnen, og selv om utslaget på populariteteskurven kan variere kraftig fra mann til mann, vil formen på kurven være ganske lik. Mannen er aldri mer populær hos det annet kjønn enn i begynnelsen av trettiårene. Mens kvinnen vil ha sin topp i begynnelsen av tjueårene.
aline Skrevet 8. august 2009 #25 Skrevet 8. august 2009 Om man ikke kan si at en kvinne har lagt sine beste år bak seg som 44-åring lever vi nok i ganske ulike verdener. Tror jeg også lever i en ganske annen verden en deg da gitt, for når jeg dømmer utifra alle de kvinnene jeg kjenner som er 44 eller over, så oppfatter jeg det så absolutt ikke som om de har lagt sine beste år bak seg, på noen måte!! det er kanskje lettere å kapre en 30åring for en kvinne på 44 en det er for en kvinne på f.eks 28-29, som du nevner pga reproduksjonsevner etc, men det betyr da på ingen måte at hun har lagt sine beste år bak seg, eller at hun av den grunn er mindre attraktiv en en yngre kvinne. Som 35 føler jeg at jeg bare såvidt har begynt på mine beste år, og ser frem til de neste ti med fryd. Så mye bedre ting er etter 30. Men det er min verden.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #26 Skrevet 8. august 2009 Om man ikke kan si at en kvinne har lagt sine beste år bak seg som 44-åring lever vi nok i ganske ulike verdener. Selvsagt kunne det tenkes at hun hadde vært smellfeit helt opp til nå, eller at hun hadde kastet bort sine beste år som narkoman på evig jakt etter et skudd, men hun blir ikke mer attraktiv som nykter og slank 44-åring av den grunn. Når du når denne alderen nærmer du deg ubønnhørlig slutten på din reproduktive fase, og selv om du skulle ha fått bukt med overvekt eller andre problemer, vil du stille svakere i konkurransen med unge, sunne kvinner. Unge kvinner er ikke automatisk sunne. Hvor generaliserende skal du tillate deg selv å være før du begynner på IQ'en stilt i tvil? De færreste 40-årige menn er interesserte i å bli fedre på nytt. For denne aldersgruppen og oppover er kvinner på 40+ mer interessant av mange grunner, enn hva en kvinne i 20-årene som gjerne ønsker seg barn, er. Fakta finale. Det er heller ikke slik at denne 20-åringen skal være spesielt attraktiv for å kunne anta at han vil være mer populær om 10 år, dette er noe de aller fleste menn opplever - uansett utgangspunkt. Selv de som ikke er så kjekke blir mer populære enn de var når de når denne alderen. Som mann når du din popularitetstopp litt senere enn kvinnen, og selv om utslaget på populariteteskurven kan variere kraftig fra mann til mann, vil formen på kurven være ganske lik. Mannen er aldri mer populær hos det annet kjønn enn i begynnelsen av trettiårene. Mens kvinnen vil ha sin topp i begynnelsen av tjueårene. Det er jo bøttevis med single voksne menn som desperat søker etter kvinnelige livsledsagere. Men hadde de ikke draget i ungdommen skal det mye til for at de får draget i voksen alder. Kvinner skyr uerfarenhet som pesten. En ung og upopulær gutt vil ofte dra med seg dårlig selvtillitt videre i livet, dermed behovet for Ungkarsfestivalen osv. Det er endel utbane myter ute og går når det gjelder popularitetstopper for kvinner og menn. Sannheten er at kvinner er attraktive i alle aldre, mens menn må, uansett alder, kjempe for å få seg noe. At menn må kjempe noe mindre når de er 30+ enn hva de måtte når de var 20, endrer ikke på det faktum at en kvinne på 44 kan få seg både en 20-åring og en 35-åring når som helst, så lenge hun ikke er overvektig. En slik situasjon vil aldri en mann befinne seg i uansett alder, med mindre han er veldig kjekk.
Gjest mm Skrevet 8. august 2009 #27 Skrevet 8. august 2009 Har var det mange stygge folk. Kos deg med gutten, du, og ikke la disse eklingene gi deg dårlig samvittighet. tusenvis av menn har slike forhold til unge jenter, og det er ingen grunn til at vi skal få gjøre det samme. Kunne faktisk tenkt meg et sånt forhold jeg også nå som jeg snart tipper over 30.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #28 Skrevet 8. august 2009 Sannheten er at kvinner er attraktive i alle aldre, mens menn må, uansett alder, kjempe for å få seg noe. At menn må kjempe noe mindre når de er 30+ enn hva de måtte når de var 20, endrer ikke på det faktum at en kvinne på 44 kan få seg både en 20-åring og en 35-åring når som helst, så lenge hun ikke er overvektig. En slik situasjon vil aldri en mann befinne seg i uansett alder, med mindre han er veldig kjekk. Dette er bare tull, fremhevet av kvinner som ønsker å holde på den sterke posisjonen kvinner riktignok har hatt på kjønnsmarkedet. At menn må "kjempe", "gjøre seg verdig" eller noe i den dur for å få kvinner. Faktum er at menn kan jobbe mye med selv for å få selvtillit. Jeg kjenner mange menn som var upopulære i ung alder som har tatt et oppgjør med seg selv og som nå drar damer ganske bra. I tillegg har mange menn i denne aldersgruppen gode jobber og karrierer, noe som ytterligere øker attraktiviteten, i hvert fall i noe høyere grad enn kvinner. Det er også et faktum at menn gjerne blir mer maskuline fysisk sett når de nærmer seg 30 og litt etter, og det vil igjen generere mer popularitet. Menn ser ofte bedre ut når de nærmer seg 30, om man ikke lar seg forfalle helt og holder seg i normalt bra form. Argumenter som du kommer med er gjerne fremsatt av kvinner som innser at de holder på å miste fordelene på kjønnsmarkedet når de blir eldre og mindre interessant for menn. Ikke fordi de nødvendigvis er stygge, syntes mange av dem kan være flotte jeg, men fordi de ikke lenger nødvendigvis kan få bar Et annet faktum er nemlig at kvinner ikke kan få barn hele livet. Ja, den biologiske klokka tikker for menn også, men på langt nær like raskt som for kvinner.
Cuckold Skrevet 8. august 2009 #29 Skrevet 8. august 2009 Unge kvinner er ikke automatisk sunne. Hvor generaliserende skal du tillate deg selv å være før du begynner på IQ'en stilt i tvil? De færreste 40-årige menn er interesserte i å bli fedre på nytt. For denne aldersgruppen og oppover er kvinner på 40+ mer interessant av mange grunner, enn hva en kvinne i 20-årene som gjerne ønsker seg barn, er. Fakta finale. Jeg vet ikke hvor i landet du bor, men der jeg bor (Oslo) er det svært mange som venter med å få barn til godt opp i trettiårene, og derfor er det mange menn i slutten av trettiårene som gjerne vil ha barn. Det er jo bøttevis med single voksne menn som desperat søker etter kvinnelige livsledsagere. Men hadde de ikke draget i ungdommen skal det mye til for at de får draget i voksen alder. Kvinner skyr uerfarenhet som pesten. En ung og upopulær gutt vil ofte dra med seg dårlig selvtillitt videre i livet, dermed behovet for Ungkarsfestivalen osv. Det er endel utbane myter ute og går når det gjelder popularitetstopper for kvinner og menn. Sannheten er at kvinner er attraktive i alle aldre, mens menn må, uansett alder, kjempe for å få seg noe. At menn må kjempe noe mindre når de er 30+ enn hva de måtte når de var 20, endrer ikke på det faktum at en kvinne på 44 kan få seg både en 20-åring og en 35-åring når som helst, så lenge hun ikke er overvektig. En slik situasjon vil aldri en mann befinne seg i uansett alder, med mindre han er veldig kjekk. At kvinner har overtaket på markedet for one night stands og rene sexrelasjoner er hevet over tvil. Grunnen ligger i at menn er langt ivrigere på sex for sexens skyld enn kvinner, så forholdet mellom tilbud og etterspørsel gir kvinnen the upper hand. Men som IQ-dommer skal du få lov til å forklare hvordan kvinner også kan være mer populære på partnermarkedet. Så lenge det fødes omtrent like mange jenter som gutter, og det ikke er noen grunn til å tro at den ene kjønn er mindre interessert i å finne en å dele livet med enn det andre, vil forholdet mellom menn som ønsker seg kjæreste og kvinner som ønsker seg kjæreste være tilnærmet 1:1. Det er nok mange kvinner som blander kortene og innbiller seg at deres overtak på sexrelasjonsmarkedet også automatisk innebærer et overtak på partnermarkedet. Det er derfor vi finner en del kvinner som går rundt og er evig frustrert og ikke skjønner hvorfor de aldri får tak i mennene de vil ha. For de får jo sex med dem, og skjønner ikke at menn gjerne kan gå litt ned fra eget nivå når det dreier seg om sex. Disse kvinnene misforstår og tror at menn og kvinner er like kresne når det gjelder valg av sexpartnere. De tror derfor at de faktisk befinner seg på nivå med de aller mest attraktive mennene. Siden de får sex med dem.
Gjest fisk Skrevet 8. august 2009 #30 Skrevet 8. august 2009 Jeg vet ikke hvor i landet du bor, men der jeg bor (Oslo) er det svært mange som venter med å få barn til godt opp i trettiårene, og derfor er det mange menn i slutten av trettiårene som gjerne vil ha barn. At kvinner har overtaket på markedet for one night stands og rene sexrelasjoner er hevet over tvil. Grunnen ligger i at menn er langt ivrigere på sex for sexens skyld enn kvinner, så forholdet mellom tilbud og etterspørsel gir kvinnen the upper hand. Men som IQ-dommer skal du få lov til å forklare hvordan kvinner også kan være mer populære på partnermarkedet. Så lenge det fødes omtrent like mange jenter som gutter, og det ikke er noen grunn til å tro at den ene kjønn er mindre interessert i å finne en å dele livet med enn det andre, vil forholdet mellom menn som ønsker seg kjæreste og kvinner som ønsker seg kjæreste være tilnærmet 1:1. Det er nok mange kvinner som blander kortene og innbiller seg at deres overtak på sexrelasjonsmarkedet også automatisk innebærer et overtak på partnermarkedet. Det er derfor vi finner en del kvinner som går rundt og er evig frustrert og ikke skjønner hvorfor de aldri får tak i mennene de vil ha. For de får jo sex med dem, og skjønner ikke at menn gjerne kan gå litt ned fra eget nivå når det dreier seg om sex. Disse kvinnene misforstår og tror at menn og kvinner er like kresne når det gjelder valg av sexpartnere. De tror derfor at de faktisk befinner seg på nivå med de aller mest attraktive mennene. Siden de får sex med dem. godt sagt
Miss Undercover Skrevet 9. august 2009 #31 Skrevet 9. august 2009 Herregud, det er snakk om en 20åring, ikke en guttunge. Han ville sagt fra om han ikke likte det. At folk kan være så dømmende. Tror egentlig dere alle bare er sjalu fordi dere ikke klarer å finne dere en ung mann med masse testosteron og evig potens Gud hjelpe - du høres ut som en riktig så barnslig 34-åring! Og sånn sett passer du sikkert helt fint sammen med en 20-åring. Mange har svart godt i denne tråden, og jeg er helt enig med de som sier at aldersforskjellen bekymrer langt mindre enn din innstilling til gutten. Hvorfor er det ikke viktig for deg at han også nyter i senga? Det bør du i grunnen spørre deg selv om.
Gjest Gjest_kilimanjaro_* Skrevet 9. august 2009 #32 Skrevet 9. august 2009 Jeg er ganske usikker på mitt forhold til en yngere mann. Han er bare 20 og jeg er 34. Moren hans forakter meg, men jeg kan strengt tatt ikke se at jeg gjør noe galt. Selvfølgelig er det en aldersforskjell mellom oss, men jeg skjønner ikke at dette skal ha noe å si. Vi har vært sammen i 8 måneder, og jeg syns vi har det fint sammen. Han bor fortsatt hjemme, men han kommer vel fra et såkalt "broken home". Faren hans er alkoholiker og moren er arbeidsledig. Han studerer, men var uheldig å strøk i et fag, og må ta det opp igjen. Dette klandrer hans mor MEG for. Han har heller aldri hatt noen andre kjærester enn meg. Jeg kunne egentlig aldri tenkt meg å gå tilbake i forhold med menn over 30 lenger. Det å ha en sprek, ung 20åring med vaskebrett og nydelig sommerbrun hud får meg til å føle meg ung igjen. Han er også my bedre i senga enn menn over 30, og vi har ofte sex 3-4ganger om dagen. Han er også veldig omtenksom og tenker først og fremst på meg under samleie. Han gir meg alltid oralsex når jeg ber han om det, selv om jeg har sagt at jeg ikke er villig til å gi han det. Jeg behøver heller ikke shave, og nylig har jeg fått han til å utføre oral analt. Dette har jeg aldri prøvd med noen andre før, men jeg syns det er himmelsk. Ofte trenger jeg ikke engang benytte meg av hans penis da han stimmulerer meg oralt til orgasme. Jeg trenger ikke tenke på hans orgasme overhodet. Han har aldri sagt at det er greit at jeg ikke trenger å tenke på hans nytelse, men han har aldri klaget heller. Han er ofte til meg, spesielt da det er som verst i hans eget hjem. Jeg føler at jeg kan stole på han også, at forholdet vårt er trygt og at det ikke er noen fare for at han ønsker å bryte ut, og jeg ønsker hvertfall ikke det. Venninden min antyder at jeg utnytter han og at han bare er mitt "leketøy", men jeg føler det ikke sånn. Og selv om det skulle vært sånn føler jeg ikke at jeg vil gi slipp på han, for en slik nytelse har jeg aldri hatt før. Jeg trodde aldri en yngere mann kunne falle for meg, og jeg trodde aldri jeg kunne innlede et forhold til en i hans alder. Jeg skjønner ikke hvorfor samfunnet syns at alder spiller noen rolle. Når to har det bra sammen må man vel få leve sammen uten at samfunnet skal henge seg opp i noe så overfladisk som alder. Er det noen her som syns aldersforskjellen er et problem? Jeg skjønner at dette kan virke galt, men love has no limits.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #33 Skrevet 9. august 2009 DU ER EGOISTISK, vil du forsørge mam av din lønn , over tid , dersom han var uten midler
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #34 Skrevet 10. august 2009 Jeg hadde selv et slikt forhold til en kvinne da jeg var 20 år, men hun var 62 år. Jeg betjente henne oralt og med dildoer og hun fikk orgasme på orgasme, men jeg måtte selv besørge min egen utløsning etter at hun hadde fått sitt. Hun var helt uinteressert i å gi meg noen behandling og mente at jeg burde være takknemlig som fikk lov til å praktisere oralsex på henne. Hun var stor og tjukk og ikke akkurat noe sexsymbol, men hun tente meg enormt likevel med sin bestemte og egoistiske væremåte. Dette varte faktisk i 5 år før hun gjorde det slutt. Det tok lang tid før jeg kom over henne og fikk meg en venninde på min egen alder.
Tink Skrevet 10. august 2009 #35 Skrevet 10. august 2009 Jeg forstår godt at moren ikke liker deg\forholdet deres! Som de andre sier, alderen er ikke det største problemet ditt, holdningen din til denne gutten er. La han gå å finne seg et normalt forhold! Det er forkastelig det du holder på med! Stakkars gutt!
Gjest Gjest_Kenguru_* Skrevet 10. august 2009 #36 Skrevet 10. august 2009 Jeg personlig tror at TS bare lyver og fantaserer om å finne en 20-åring som gir henne en skikkelig knull. Det er lov å drømme,, så drøm videre din råtten kjerring.
Gjest m47 Skrevet 24. august 2009 #37 Skrevet 24. august 2009 Men, da er det for pokker ikke hans ansvar å sørge for hennes orgasme heller da? Han er jo bare et hjelpemiddel for å oppnå sin egen nytelse. Og det er der skjevheten ligger... hun sørger ikke for sin, hun sørger for at han sørger for hennes orgasme, uten at han sørger for sin egen eller får henne til å være et hjelpemiddel for å få sin orgasme... Det går begge veier... hvis man skal sørge for seg selv kan man like gjerne ligge ved siden av hverandre og onanere da? Sex er et samspill når man er to... og da er begge ansvarlig for både seg selv og den andre. Sånn virker det virkelig ikke som det er her. Min beste seksuelle nytelse er å kjenne at min kjære har det bra, og jeg holder ofte igjen for at hun skal få nyte stivheten lenger. Dama trenger ikke tenke på at jeg skal sprute. Det går av seg selv. Denne seksuelle utnyttelsen som trådstarter driver med har de begge glede av. Kos hverandre dere.
Gjest m47 Skrevet 24. august 2009 #38 Skrevet 24. august 2009 Jeg forstår godt at moren ikke liker deg\forholdet deres! Som de andre sier, alderen er ikke det største problemet ditt, holdningen din til denne gutten er. La han gå å finne seg et normalt forhold! Det er forkastelig det du holder på med! Stakkars gutt! Det er mere synd på de gutta som aldri får pult.
Gjest Gjest_Sander_* Skrevet 24. august 2009 #39 Skrevet 24. august 2009 Aldersforskjellen 20vs34 er jo ikke noe å bry seg om. Mora er arbeidsledig og faren alkis, kanskje han har det bedre utenfor hjemmet, på tide at han får sitt eget liv. Vær obs på at slik far er kan sønn bli. At han stryker i fag kan vel kanskje og skyldes foreldrene (alkis og arbledig), det mener iallefall jeg. Moren hans bør ikke bebreide deg. La sønnen få sitt eget stabile gode liv, får det sikkert bedre enn hjemme. Men du burde gi litt av deg selv tilbake. Ikke bare heve penger, men også gjøre innskudd, dersom du er seriøs. Og virker som du ikke kunne giftet deg med han, kun som et herlig "leketøy", det er vel det jeg stusser på. Alle 20åringes drøm er jo en moden kvinne som har sitt eget bosted. Det var iallefall min da jeg var 20, nå er jeg 34 selv(i går) og mann. Men dersom jeg tenker etter, dersom jeg skulle hatt ei 20årig dame, så er ikke de spesielt modne, usikre på seg selv og de kan mangle litt livserfaring. Det hadde vel vært mest "for fun" og kropp det og. Så jeg skjønner det kan være digg, men vær for all del ærlig i hva du vil med han. Er det kun en "leke" burde du iallefall være ærlig på det, så han slipper å slite med bruttet over deg i årevis etterpå. Ærlighet varer lengst. Lykke til!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 24. august 2009 #40 Skrevet 24. august 2009 Selvfølgelig er det en aldersforskjell mellom oss, men jeg skjønner ikke at dette skal ha noe å si. Han bor fortsatt hjemme, men han kommer vel fra et såkalt "broken home". Faren hans er alkoholiker og moren er arbeidsledig. Han har heller aldri hatt noen andre kjærester enn meg. Han gir meg alltid oralsex når jeg ber han om det, selv om jeg har sagt at jeg ikke er villig til å gi han det. Jeg behøver heller ikke shave, og nylig har jeg fått han til å utføre oral analt. Ofte trenger jeg ikke engang benytte meg av hans penis da han stimmulerer meg oralt til orgasme. Jeg trenger ikke tenke på hans orgasme overhodet. Han har aldri sagt at det er greit at jeg ikke trenger å tenke på hans nytelse, men han har aldri klaget heller. Det er ikke noen fare for at han ønsker å bryte ut, og jeg ønsker hvertfall ikke det. Venninden min antyder at jeg utnytter han og at han bare er mitt "leketøy", men jeg føler det ikke sånn. Og selv om det skulle vært sånn føler jeg ikke at jeg vil gi slipp på han, for en slik nytelse har jeg aldri hatt før. Jeg trodde aldri en yngere mann kunne falle for meg, og jeg trodde aldri jeg kunne innlede et forhold til en i hans alder. Er det noen her som syns aldersforskjellen er et problem? Selvsagt utnytter du ham, og han lar seg utnytte. Du formulerer deg på en måte som legger opp til at det skal skinne gjennom at du utnytter ham. Er det gøy?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå