Gjest kvinne34 Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Jeg er ganske usikker på mitt forhold til en yngere mann. Han er bare 20 og jeg er 34. Moren hans forakter meg, men jeg kan strengt tatt ikke se at jeg gjør noe galt. Selvfølgelig er det en aldersforskjell mellom oss, men jeg skjønner ikke at dette skal ha noe å si. Vi har vært sammen i 8 måneder, og jeg syns vi har det fint sammen. Han bor fortsatt hjemme, men han kommer vel fra et såkalt "broken home". Faren hans er alkoholiker og moren er arbeidsledig. Han studerer, men var uheldig å strøk i et fag, og må ta det opp igjen. Dette klandrer hans mor MEG for. Han har heller aldri hatt noen andre kjærester enn meg. Jeg kunne egentlig aldri tenkt meg å gå tilbake i forhold med menn over 30 lenger. Det å ha en sprek, ung 20åring med vaskebrett og nydelig sommerbrun hud får meg til å føle meg ung igjen. Han er også my bedre i senga enn menn over 30, og vi har ofte sex 3-4ganger om dagen. Han er også veldig omtenksom og tenker først og fremst på meg under samleie. Han gir meg alltid oralsex når jeg ber han om det, selv om jeg har sagt at jeg ikke er villig til å gi han det. Jeg behøver heller ikke shave, og nylig har jeg fått han til å utføre oral analt. Dette har jeg aldri prøvd med noen andre før, men jeg syns det er himmelsk. Ofte trenger jeg ikke engang benytte meg av hans penis da han stimmulerer meg oralt til orgasme. Jeg trenger ikke tenke på hans orgasme overhodet. Han har aldri sagt at det er greit at jeg ikke trenger å tenke på hans nytelse, men han har aldri klaget heller. Han er ofte til meg, spesielt da det er som verst i hans eget hjem. Jeg føler at jeg kan stole på han også, at forholdet vårt er trygt og at det ikke er noen fare for at han ønsker å bryte ut, og jeg ønsker hvertfall ikke det. Venninden min antyder at jeg utnytter han og at han bare er mitt "leketøy", men jeg føler det ikke sånn. Og selv om det skulle vært sånn føler jeg ikke at jeg vil gi slipp på han, for en slik nytelse har jeg aldri hatt før. Jeg trodde aldri en yngere mann kunne falle for meg, og jeg trodde aldri jeg kunne innlede et forhold til en i hans alder. Jeg skjønner ikke hvorfor samfunnet syns at alder spiller noen rolle. Når to har det bra sammen må man vel få leve sammen uten at samfunnet skal henge seg opp i noe så overfladisk som alder. Er det noen her som syns aldersforskjellen er et problem? Jeg skjønner at dette kan virke galt, men love has no limits.
B.A. Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Jeg syns ikke alderforskjellen har noe å si, finner man noen man passer med så betyr alder ingenting. At samfunnet henger seg opp i alder kommer man ikke fra, og man må nok overse en god del fordommer når alt kommer til alt. Det jeg har problemer med når jeg leser om forholdet ditt til denne gutten er hvordan du bruker han når det kommer til sex. Du sier selv at du ikke tenker på hans orgasme i det hele tatt! Det må jo du og se at er galt! Selv om han ikke har klaget på det betyr ikke det at han liker det! Bra sex skal gå begge veier, hvordan hadde du følt det om situasjonen var motsatt? At du nesten aldri fikk orgasmer, da partneren din bare tenkte på seg selv!? Du har sluttet å barbere deg, og da mener jeg ikke at hårmengde skal ha alt å bety for sexlivet, men det sier jo at du ikke gidder å barbere deg lenger fordi du har funnet en å har sex med og da kan du "forfalle". (dette er ikke noe jeg sier for at noen skal kuppe tråden med en dsiskusjon om hår vs ikke hår) "...nylig har jeg fått han til å utføre oral analt..." Høres ut som om du har trent en hund. Du har endelig fått han til å rimme deg, og det er bra du føler deg komfortabel nok til å prøve ut nye ting med partneren, men var dette noe han ville selv? Eller noe du maste om til du fikk? Jeg syns du burde revurdere hele forholdet ditt til ham, og prate med ham om det. Hør hva han vil og hva han mener. Lytt til partneren din. Er du i dette forholdet bare for sexen? Vet han i så fall det? Hvis dere begge vil fortsette dette forrholdet, må du forandre deg fra å være såpass egoistisk og kynisk til å bli en person BÅDE gir og tar. I et forhold skal man være likeverdige både sexuellt og på alle andre plan.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Reagerer egentlig ikke på at man har sex med en som er over 20, men måten du skriver på. Han kommer fra ett ustabilt hjem, han er usikker på seg selv og du utnytter ham for sex så han kan få bo hos deg. Du er som en mor, omsorgsperson for ham og benytter deg av posisjonenen din. (Slik jeg tolket det mellom linjene. ) Kan hende dette er ett ok forhold men slik du skriver det høres det ikke bra ut. Hadde jeg vært moren hans hadde jeg også foraktet deg, høres ut som gutten trenger å komme seg ut å klare seg litt selv, i stedet har han rotet seg borti deg. Jeg synest du bør roe litt ned, se om du er like spennende etter at guttungen har fått seg egen leilighet, jobb og leser faget sitt, da kan det hende at forholdet både er sunt og liv laga.
Gjest hare Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Reagerer egentlig ikke på at man har sex med en som er over 20, men måten du skriver på. Han kommer fra ett ustabilt hjem, han er usikker på seg selv og du utnytter ham for sex så han kan få bo hos deg. Du er som en mor, omsorgsperson for ham og benytter deg av posisjonenen din. (Slik jeg tolket det mellom linjene. ) Kan hende dette er ett ok forhold men slik du skriver det høres det ikke bra ut. Hadde jeg vært moren hans hadde jeg også foraktet deg, høres ut som gutten trenger å komme seg ut å klare seg litt selv, i stedet har han rotet seg borti deg. Jeg synest du bør roe litt ned, se om du er like spennende etter at guttungen har fått seg egen leilighet, jobb og leser faget sitt, da kan det hende at forholdet både er sunt og liv laga. jeg tenker også litt i disse baner.... det har ngenting med aldersforskjellen å gjøre, men hva du velger å beskrive. "han gjør x og y når jeg ber ham om det"............"han tenker bare på min nytelse"........"jeg har adri hatt så mye nytelse før"..... greit, jeg skjønner at du har det fantastisk i sengen. men du poster ett innlegg om det du kaller forhold under "seksualitet", og det sier vel sitt. jeg skjønner at mnage unge gutter umiddelbart tenker at det er kult å bli "lært opp" av en litt eldre kvinne, men: han her sliter emosjonelt, og du er den voksne her. som en voksen person så er det ditt ansvar å sette grenser, også de han ikke klarer sette selv! sett deg inn i hans situasjon: problemer hjemme, og helt sikkert en stor mangel på omsorg, kjærlighet og oppmerksomhet. så møter han en kvinne som tar han "under hans vinger" - og i tillegg er villig til å eksperimentere seksuelt. men er det dette han trenger? nei. du tenker bare på deg selv, og jeg tror nok at dette forholdet deres vil gi han en veldig bitter ettersmak. ikke på grunn av aldersforskjellen, men ford du så tydelig utnytter ham......spiller jo ingen rolle om du "føler" det slik når du faktisk viser det så tydelig gjennom handling.
Polly Ester Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Om dette virkelig er virkeligheten for denne unge mannen så syns jeg synd på han... snakk om å gå fra asken til ilden... Han kommer fra et "broken home" og har funnet seg en kjæreste som er eldre og mer "moden", og så er han vel så usikker at han ikke tør å si noe i mot - for hun vet sikkert best... Og du er skikkelig drømmedama i senga tenker jeg... der kun din orgasme er viktig, bare deg som skal ha det bra, han skal bare gjøre som du vil...
Gjest kvinne34 Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Om dette virkelig er virkeligheten for denne unge mannen så syns jeg synd på han... snakk om å gå fra asken til ilden... Han kommer fra et "broken home" og har funnet seg en kjæreste som er eldre og mer "moden", og så er han vel så usikker at han ikke tør å si noe i mot - for hun vet sikkert best... Og du er skikkelig drømmedama i senga tenker jeg... der kun din orgasme er viktig, bare deg som skal ha det bra, han skal bare gjøre som du vil... Herregud, det er snakk om en 20åring, ikke en guttunge. Han ville sagt fra om han ikke likte det. At folk kan være så dømmende. Tror egentlig dere alle bare er sjalu fordi dere ikke klarer å finne dere en ung mann med masse testosteron og evig potens
Polly Ester Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 Jeg sa aldri guttunge heller, jeg sa en ung mann... Er du sikker på om han hadde sagt fra om han ikke likte det? Han er kanskje så ung at han ikke vet hvordan det kan være når man er likeverdig - og da snakker jeg fortsatt ikke om alder, men jeg snakker om egoisme. Når det er bare deg, deg, deg som skal ha orgasme og ha det deilig så er det ensidig sex... det er ikke alltid du trenger penisen hans engang for å få orgasme... han slikker deg, men du vil ikke suge han...
Gjest nobilian Skrevet 8. august 2009 #8 Skrevet 8. august 2009 Herregud, det er snakk om en 20åring, ikke en guttunge. Han ville sagt fra om han ikke likte det. At folk kan være så dømmende. Tror egentlig dere alle bare er sjalu fordi dere ikke klarer å finne dere en ung mann med masse testosteron og evig potens *** Jeg er mann og ikke ute etter noen som helst med mye testosteron, så dette kommer ikke av sjalusi: jeg synes ikke alderen din tilsier at du burde holde deg unna ham, men personligheten din gjør det definitivt. Om du hadde tenkt på ham som noe mer enn en sprek, solbrun pikk, hadde du latt hele greia være - det er helt tydelig at du ikke bryr deg det minste om hvordan fyren har det. Jeg har faktisk vondt for å tro at du er 34 når du ikke greier å huske/skjønne hvor lett det er å bli manipulert av eldre når du selv såvidt er blitt voksen. Om ikke så alt for lenge vil han finne ut at det finnes andre også som liker vaskebrett og potens, og at det blant dem igjen finnes jenter som både barberer seg, suger og gjør alt mulig annet for at han skal nyte. I tillegg behandler de ham kanskje skikkelig. Du kan jo gjette hvor verdifull du vil være for ham da. Tenker den hårete rumpa di blir dumpa. Unner deg det.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #9 Skrevet 8. august 2009 Det er i utgangspunktet ikke galt å være sammen med stor aldersforskjell. Men, det virer som om du er mer interessert i sexen, eller tar jeg feil? -Du sier at du liker en solbrun hud og at han har six-pack. Vil du fortsatt like han når han blir eldre og kroppen ikke er like sprek lenger? -Hvorfor vil du ikke suge han når han både rimmer og slikker deg? -At du ikke shaver er helt greit så lenge du ikke krever at mannen må gjøre det.
absinthia Skrevet 8. august 2009 #10 Skrevet 8. august 2009 Jeg synes også at dette skurrer, ikke pga aldersforskjellen, men fordi det høres ut som du ser på ham som et leketøy og et objekt. Du skriver lite om hvordan han er som menneske, men mye om hva du kan bruke ham til. Hadde en mann snakket om en jente han hadde et forhold til på samme måte, hadde jeg syntes at han var en egoistisk drittsekk og noe jeg absolutt ville holdt meg unna selv. Pd: Har hatt yngre elskere før jeg fant meg en mann som bare var noen få år yngre enn meg, så det er ikke misunnelsen som taler.
grafenberg Skrevet 8. august 2009 #11 Skrevet 8. august 2009 Vel, for min del blir jeg litt irritert av å lese hva denne dama her skriver.. det første jeg tenker er at du må ha en total mangel av selvinnsikt som utnytter en allerede skadet gutt for å få det som du vil. Jeg er også kommet fra et "broken home" og vet hvor vanskelig det kan være å si ifra når man blir totalt dominert..tro meg, gjør han en tjeneste og dump han før han får opp øya og skjønner hva du gjør!!
Gjest farger Skrevet 8. august 2009 #12 Skrevet 8. august 2009 Herregud, det er snakk om en 20åring, ikke en guttunge. Han ville sagt fra om han ikke likte det. At folk kan være så dømmende. Tror egentlig dere alle bare er sjalu fordi dere ikke klarer å finne dere en ung mann med masse testosteron og evig potens tror vi alle kan være enige om at dette er et tulle-innlegg..... ingen er så blottet for empati.
Cuckold Skrevet 8. august 2009 #13 Skrevet 8. august 2009 Jeg er ganske usikker på mitt forhold til en yngere mann. Han er bare 20 og jeg er 34. Moren hans forakter meg, men jeg kan strengt tatt ikke se at jeg gjør noe galt. Selvfølgelig er det en aldersforskjell mellom oss, men jeg skjønner ikke at dette skal ha noe å si. Vi har vært sammen i 8 måneder, og jeg syns vi har det fint sammen. Han bor fortsatt hjemme, men han kommer vel fra et såkalt "broken home". Faren hans er alkoholiker og moren er arbeidsledig. Han studerer, men var uheldig å strøk i et fag, og må ta det opp igjen. Dette klandrer hans mor MEG for. Han har heller aldri hatt noen andre kjærester enn meg. Jeg kunne egentlig aldri tenkt meg å gå tilbake i forhold med menn over 30 lenger. Det å ha en sprek, ung 20åring med vaskebrett og nydelig sommerbrun hud får meg til å føle meg ung igjen. Han er også my bedre i senga enn menn over 30, og vi har ofte sex 3-4ganger om dagen. Han er også veldig omtenksom og tenker først og fremst på meg under samleie. Han gir meg alltid oralsex når jeg ber han om det, selv om jeg har sagt at jeg ikke er villig til å gi han det. Jeg behøver heller ikke shave, og nylig har jeg fått han til å utføre oral analt. Dette har jeg aldri prøvd med noen andre før, men jeg syns det er himmelsk. Ofte trenger jeg ikke engang benytte meg av hans penis da han stimmulerer meg oralt til orgasme. Jeg trenger ikke tenke på hans orgasme overhodet. Han har aldri sagt at det er greit at jeg ikke trenger å tenke på hans nytelse, men han har aldri klaget heller. Han er ofte til meg, spesielt da det er som verst i hans eget hjem. Jeg føler at jeg kan stole på han også, at forholdet vårt er trygt og at det ikke er noen fare for at han ønsker å bryte ut, og jeg ønsker hvertfall ikke det. Venninden min antyder at jeg utnytter han og at han bare er mitt "leketøy", men jeg føler det ikke sånn. Og selv om det skulle vært sånn føler jeg ikke at jeg vil gi slipp på han, for en slik nytelse har jeg aldri hatt før. Jeg trodde aldri en yngere mann kunne falle for meg, og jeg trodde aldri jeg kunne innlede et forhold til en i hans alder. Jeg skjønner ikke hvorfor samfunnet syns at alder spiller noen rolle. Når to har det bra sammen må man vel få leve sammen uten at samfunnet skal henge seg opp i noe så overfladisk som alder. Er det noen her som syns aldersforskjellen er et problem? Jeg skjønner at dette kan virke galt, men love has no limits. Selv om gutten er yngre er det jo ikke sikkert han er så naiv og uskyldig som enkelte ser ut til å forutsette. Det kan godt være at han tenner på deg seksuelt, men at han bruker deg like mye som du bruker ham. Selv om han strøk i et fag trenger han ikke være dummere enn at han har tenkt over at denne aldersforskjellen kan bli mer problematisk om noen år. Om ti år er han mer populær hos det annet kjønn enn noen gang, mens du har lagt dine beste år bak deg og nærmer deg overgangsalderen. Et forhold med stor aldersforskjell denne veien kan være like varig som et annet, men aldersforskjellen utgjør en liten trussel, det er vanskelig å vite hva han vil føle etter hvert som dere beveger dere i motsatt retning.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 8. august 2009 #14 Skrevet 8. august 2009 Jeg synes du virker veldig umoden, og sannsynligvis vil han, etterhvert som han blir eldre, komme til å vokse fra deg, finne ei bra jente på sin egen alder og forakte deg for det du har utsatt ham for.
Ethereal Skrevet 8. august 2009 #15 Skrevet 8. august 2009 Syns ikke aldersforskjellen er et problem overhodet, men jeg er litt enig i venninna di som sier at du bare bruker han som et sexleketøy.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #16 Skrevet 8. august 2009 jeg blir så sliten..... Så mange teite kommentarer?? Vi mennesker er til syvende og sist egoister og intet annet. våre urinstingt er 1: er det farlig for meg 2: kan jeg spise det og hvis det er nei på begge spørsmålene, kommer siste spørsmålet kan jeg parre meg med det! Hvor naiv er dere når dere går utfra at denne 20åringen kanskje har det som plommen i egget? Hver enkelt må da for pokker ta ansvar for sin egen orgasme. Der er for pokker ikke hennes ansvar å skulle sørge for hans orgasme? hun er jo bare ett hjelpmiddel for at han skal oppnå sin egen nytelse. Få fokuset på spørsmålet som var her! hvorfor må alle innleggene her på KG gli så til de grader ut.....? Ja alder er ett problem. kanskje du så den kvinnen som i dag er hans mor da du ble komfimert? Det var hu gravide som satt bak i kirken.... Og hva med når du er 79 år (rullator, dementes) og han er klar til å gå inn i pensjonistenes rekker og skal nyte sin alderdom? Da må han kaste bort sin nyervervede frihet med å vaske og stelle deg fordi du ikke lenger er i denne værden? Og mine kjære kvergulanter.... ja det gjelder også når han er mye eldre enn henne men nå har vi det ubestritte faktum at menn døyr tidligere enn kvinner i snitt......
Polly Ester Skrevet 8. august 2009 #17 Skrevet 8. august 2009 Hver enkelt må da for pokker ta ansvar for sin egen orgasme. Der er for pokker ikke hennes ansvar å skulle sørge for hans orgasme? hun er jo bare ett hjelpmiddel for at han skal oppnå sin egen nytelse. Men, da er det for pokker ikke hans ansvar å sørge for hennes orgasme heller da? Han er jo bare et hjelpemiddel for å oppnå sin egen nytelse. Og det er der skjevheten ligger... hun sørger ikke for sin, hun sørger for at han sørger for hennes orgasme, uten at han sørger for sin egen eller får henne til å være et hjelpemiddel for å få sin orgasme... Det går begge veier... hvis man skal sørge for seg selv kan man like gjerne ligge ved siden av hverandre og onanere da? Sex er et samspill når man er to... og da er begge ansvarlig for både seg selv og den andre. Sånn virker det virkelig ikke som det er her.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #18 Skrevet 8. august 2009 Men, da er det for pokker ikke hans ansvar å sørge for hennes orgasme heller da? Han er jo bare et hjelpemiddel for å oppnå sin egen nytelse. Og det er der skjevheten ligger... hun sørger ikke for sin, hun sørger for at han sørger for hennes orgasme, uten at han sørger for sin egen eller får henne til å være et hjelpemiddel for å få sin orgasme... Det går begge veier... hvis man skal sørge for seg selv kan man like gjerne ligge ved siden av hverandre og onanere da? Sex er et samspill når man er to... og da er begge ansvarlig for både seg selv og den andre. Sånn virker det virkelig ikke som det er her. Og dette ved du hvordan? Du kjenner kanskje den andre parten? Slik du utaler deg nå du jo være intim med 20åringen? Og ehhh what? Hun sørger ikke for sin for hans for hennes?? Hun sørger for sin! ferdig med det. att han ikke er mann nok til å "ta for seg" og sørge for sin egen er hans problem. Men igjen.... hun spurte etter aldersforskjell..... men det er jo tydelig at det ikke er så spennende som å spy ut dritt om henne.... men men....
Kosemose Skrevet 8. august 2009 #19 Skrevet 8. august 2009 Selv om jeg syns 14 år er mye så hadde jeg ikke tenkt så mye på det hvis han var 25 og du var 39. Men jeg vet ikke, uten å skjære alle 20 åringer over en kam syns jeg det er litt spesielt med forhold mellom en 20 åring og en 34 åring. Dere er på ganske ulike steder i livet, du er voksen mens han er på vei inn i voksenlivet, bor fortsatt hjemme og skal begynne å studere... Men det som skurrer mer enn at jeg syns han er for ung for deg er måten du beskriver forholdet på. Du skriver kun om hvordan han tilfredstiller deg seksuelt. Du skriver ingen ting om personlighet, ting dere gjør sammen bortsett fra sex. Ut fra hvordan du beskriver hjemmeforholdene hans høres han sårbar ut, og for meg høres det ut som om du utnytter ham. Mens jeg leste det TS skrev i første innlegget tenkte jeg litt på om det var motsatt. At det var en mann på 34 som tok en sårbar 20 år gammel jente under vingene. Ei som kom fra et belastet hjem, aldri har hatt en kjæreste før... og som så blir sammen med en erfaren mann på 34 som beskriver henne og det seksuelle slik TS beskriver han. Forøvrig lurer jeg litt på om dette bare er en tulletråd for å provosere.
Gjest nobilian Skrevet 8. august 2009 #20 Skrevet 8. august 2009 Og dette ved du hvordan? Du kjenner kanskje den andre parten? Slik du utaler deg nå du jo være intim med 20åringen? Og ehhh what? Hun sørger ikke for sin for hans for hennes?? Hun sørger for sin! ferdig med det. att han ikke er mann nok til å "ta for seg" og sørge for sin egen er hans problem. Men igjen.... hun spurte etter aldersforskjell..... men det er jo tydelig at det ikke er så spennende som å spy ut dritt om henne.... men men.... *** Innsiktsfullt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå