Gå til innhold

Er så ufattelig trang!

Fremhevede innlegg

Gjest jomfru
Skrevet

Hei. Dette blir langt.

Jeg har et stort problem, eller i hvertfall for meg, og jeg merker det at jeg begynner å få lyst til å høre med noen litt erfarne før jeg eventuelt hiver meg inn i mitt første samleie.

Tro meg. Jeg har hatt muligheten til å ha sex utallige ganger - i mange år - men jeg har rett og slett feiga ut hver gang. Og ikke på grunn av usikkerhet osv (jo, i begynnelsen var det kanskje derfor), men fordi at jeg faktisk begynner å lure litt på om jeg i det hele tatt er i fysisk stand til å ha samleie?

Joda, jeg er jo helt sikkert det. Men tvilen lurer alltid bak i hodet.

I begynnelsen var det dette med noe jeg vil anta er/var en veldig sterk jomfruhinne. Jeg fikk ikke tamponger en gang inn lenger enn med tuppen. Her begynte det å gjøre veldig vondt, og det kjentes rett og slett ut som om det var en vegg som stengte av der hvor alle andre har en vagina. (Selv om det skal nevnes at hvis jeg tredde et kondom på tampongen gled den inn. Men hver gang jeg prøvde å bruke dem under mensen stoppet det igjen opp).

Nå i det siste har jeg igjen begynt å holde på med en fyr, vi har allerede gjort litt av hvert, tror nok han venter samleie neste gang, og jeg merker det at jeg begynner å bli drittlei av å være jomfru, og all usikkerheten det bringer med seg (pluss at jeg jo har veldig lyst). Så i panikkblandet desperasjon begynte jeg for alvor å eksperimentere med fingring og onanering hjemme for meg selv, noe jeg har hatt planer om lenge men alltid har begrenset til klitorisstimulering (noe som funker helt fint for meg). Av mangel på både sexleketøy og penger brukte jeg like greit et stearinlys, og etter mange forsøk og mye smerte klarte jeg endelig å komme meg lenger inn enn åpningen. Langt, langt inn. Og det kjentes ganske godt ut også, i hvertfall i kontrast til smerten.

Lykkelig trodde jeg at jomfruhinna var brutt og at jeg nå var klar for å utforske sammen med andre enn meg selv. Men lykken var kortvarig - neste gang jeg prøvde var det like vondt å få den inn, akkurat i åpningen. Det er helt klart noe der som er brutt (tror jeg?) men selve åpningen virker så trang! Som om den er en terskel man må over, og det kan jo ikke være helt heldig? Og når jeg først får lyset helt inn, så gjør det nesten vondt å dra det ut igjen, og jeg må gjøre det sakte, sakte. Gjelder hele skjeden.

Stakk også fingeren for første gang helt inn i skjeden her om dagen. Var så trangt der inne at skjedeveggene sugde seg fast i fingeren min. En finger! Fikk ikke en gang inn to (ikke at jeg gadd å prøve så lenge).

Så ja, den åpenbare bekymringen her er jo da følgende: Hvordan i svarte f**n skal en ståpikk få plass inni der?

(Eller en finger for den saks skyld).

Så man gleder seg kanskje ikke så veldig til å finne svaret på dette spørsmålet i praksis heller.

Kanskje spesielt med tanke på at han ikke vet at jeg er jomfru, og jeg aller helst vil unngå at han finner det ut. Jeg vet, jeg vet; "Du burde være ærlig!" "Det er ikke flaut å være jomfru!" "Blablabla!" Men jeg synes det er flaut. Føler meg mer uskydig og prippen enn jeg er, og det passer ikke med inntrykket jeg liker å gi folk eller inntrykket jeg vil at han skal ha av meg. Eneste grunnen til at jeg har latt være fram til nå er jo at jeg rett og slett har sett for meg smerter og komplikasjoner hinsides noe jeg har lyst til å oppleve første gangen sammen med andre enn meg selv.

Også har jeg liksom aldri helt fått summa meg til å faktisk gjøre noe med saken på enmannshånd før nå. Og nå tror jeg at jeg har bedre forståelse for hva problemet faktisk er, og at jeg fremdeles kvier meg veldig for å plutselig skulle dele det med en annen. Kanskje mer enn før også. Tykk jomfruhinne høres plutselig ut som fuglesang og honning.

Vet at det finnes flere som sliter med å være i overkant trange - høres jeg ut som et helt håpløst tilfelle? Hvilke problemer oppstår for dere? Hva gjør dere for å løse dem? Hvordan var deres første gang?

Jeg vet jeg burde snakke med ham om dette, ta det varsomt, blablabla, men det passer seg liksom bare ikke helt med ham og den greia vi har. Og jeg vil ha sex. Og jeg vi ha sex med ham. Nå. Men jeg tror jeg er blitt velsignet med en evig jomfruelig kropp.

Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste tipset jeg kan gi deg er å ikke tenke så mye. virker som du er vedig anspent og at det kan gjøre at du strammer veldig mye..

Eller så kan du varme deg selv opp SKIKKELIG før du begynner å putte noe som helst inn. Bare stimuler klitten helt til du MÅ ha noe inni deg :)

Skrevet

Som gutt vil jeg bare si at du burde definitivt vurdere å si til han at du er jomfru.

Ikke bare er det (for noen) tennende, det vitner også om at du stoler på han og viser han tillit. Mulig det bare er meg, men jeg ville ihvertfall satt stor pris på det.

En tur til legen er kanskje heller ikke så dumt?

Ting har en fin tendens til å løse seg, slapp av:) Lykke til!

Gjest Gjest_vilje_*
Skrevet

syns ikke dette hørtes så unormalt ut. slapp av og bli veldig våt bare! forresten, jeg kan være veldig trang enkelte ganger. da er det sånn at jeg ikke kan få inn en tampong, null sjans. men det er bare en sjelden gang og varer kort, det pleier å skje etter at jeg har tatt ut en tampong. veldig rart. kanskje du ikke er sånn hele tiden?

Skrevet

Evt kan du få en lege eller en gynekolog til å sjekke om jomfruhinnen er brutt eller bare veldig seig. Det er fort gjort å gjøre noe med det:).

Skrevet
Det beste tipset jeg kan gi deg er å ikke tenke så mye. virker som du er vedig anspent og at det kan gjøre at du strammer veldig mye..

Eller så kan du varme deg selv opp SKIKKELIG før du begynner å putte noe som helst inn. Bare stimuler klitten helt til du MÅ ha noe inni deg :)

I wish, men jeg tror ikke det er så enkelt. Mulig jeg anspenner meg litt ja, men det er bare en følge av smerten, ikke årsaken. Føles bokstavelig talt som om hele meg skal revne.

Som gutt vil jeg bare si at du burde definitivt vurdere å si til han at du er jomfru.

Ikke bare er det (for noen) tennende, det vitner også om at du stoler på han og viser han tillit. Mulig det bare er meg, men jeg ville ihvertfall satt stor pris på det.

En tur til legen er kanskje heller ikke så dumt?

Ting har en fin tendens til å løse seg, slapp av:) Lykke til!

Mmja. Men saken er at jeg stoler jo ikke på ham, og tror ikke han bryr seg så veldig mye fra eller til uansett om jeg viser ham tillit eller ikke. Nå høres det sikkert ut som om jeg ikke burde gjøre dette, men helt ærlig - jeg driter i det. Lei av å vente. Og jeg liker ham, han liker meg. Om en uke reiser han bort i to år uansett. Hadde jeg intensjoner om et langvarig forhold hadde jeg jo selvfølgelig vært mye mer åpen.

Legen, ja. Tenkt på det. Men stress og penger osv. er jo en faktor her.

syns ikke dette hørtes så unormalt ut. slapp av og bli veldig våt bare! forresten, jeg kan være veldig trang enkelte ganger. da er det sånn at jeg ikke kan få inn en tampong, null sjans. men det er bare en sjelden gang og varer kort, det pleier å skje etter at jeg har tatt ut en tampong. veldig rart. kanskje du ikke er sånn hele tiden?

Våt har ingenting å si, med mindre det vil utvide skjeden min med flere titalls centimeter.

Jo, jeg er nok sånn hele tiden, eneste minimale forskjellen er vel etter klitorisonanering, men da går det bare fra fullstendig-umulig til bittelitt-mindre-fullstendig-umulig. Dette med tampongen din kan jo kanskje ha noe å gjøre med at den forrige tampongen har absorbert mye av fuktigheten i skjeden din og overlater mye friksjon og motgang til neste tampong? Hva vet jeg?

Evt kan du få en lege eller en gynekolog til å sjekke om jomfruhinnen er brutt eller bare veldig seig. Det er fort gjort å gjøre noe med det:).

Seig, ja. Hm. Igjen penger.

Skrevet
Mmja. Men saken er at jeg stoler jo ikke på ham, og tror ikke han bryr seg så veldig mye fra eller til uansett om jeg viser ham tillit eller ikke. Nå høres det sikkert ut som om jeg ikke burde gjøre dette, men helt ærlig - jeg driter i det. Lei av å vente. Og jeg liker ham, han liker meg. Om en uke reiser han bort i to år uansett. Hadde jeg intensjoner om et langvarig forhold hadde jeg jo selvfølgelig vært mye mer åpen.

I see. Hvis dette bare er en fyr du vil bruke for å få det unnagjort blir det en litt annen sak ja.

Jeg tror du bare burde si det som det er. Si at du er trang (evt vri det over på at han er stor...) og vil ta ting litt rolig til å begynne med. Det burde han ihvertfall klare å respektere.

Skrevet
I see. Hvis dette bare er en fyr du vil bruke for å få det unnagjort blir det en litt annen sak ja.

Jeg tror du bare burde si det som det er. Si at du er trang (evt vri det over på at han er stor...) og vil ta ting litt rolig til å begynne med. Det burde han ihvertfall klare å respektere.

Jeg bruker ham ikke. Som sagt; jeg liker ham. Er mer det at jeg ikke vil la være mer. Og siden noe langvarig er uaktuelt så blir dette bare en kort "sommerflørt"aktig greie kanskje, og for å være helt ærlig med meg selv - om noen her blir brukt på noen som helst måte mistenker jeg mer at det er meg. Noe som er greit, holdt jeg på å si, i og med at jeg ikke har noen sterkere følelser for ham. Men nettopp også derfor er det litt viktig for meg å ikke gjøre meg så sinnsykt sårbar og liten og uskyldig i hans øyne og la ham bevisst få ta jomfrudommen min.

Kanskje ikke det beste utgangspunktet for en førstegang det her. Men tiden begynner virkelig å bli inne merker jeg. Og rent bortsett fra visse fysiske sperrer er jeg helt klar, jeg.

Og ellers har du rett. Noe sånt må jeg jo i hvertfall si. Kanskje holde meg til trang-forklaringen, stor er han ikke... Men så hva ville du tenkt om en jente sa det til deg? Ville du syntes det var rart? Eller turnoff (turnon?). Og er det virkelig troverdig at en jente som ikke er jomfru er trang?

Skrevet
Jeg bruker ham ikke. Som sagt; jeg liker ham. Er mer det at jeg ikke vil la være mer. Og siden noe langvarig er uaktuelt så blir dette bare en kort "sommerflørt"aktig greie kanskje, og for å være helt ærlig med meg selv - om noen her blir brukt på noen som helst måte mistenker jeg mer at det er meg. Noe som er greit, holdt jeg på å si, i og med at jeg ikke har noen sterkere følelser for ham. Men nettopp også derfor er det litt viktig for meg å ikke gjøre meg så sinnsykt sårbar og liten og uskyldig i hans øyne og la ham bevisst få ta jomfrudommen min.

Kanskje ikke det beste utgangspunktet for en førstegang det her. Men tiden begynner virkelig å bli inne merker jeg. Og rent bortsett fra visse fysiske sperrer er jeg helt klar, jeg.

Og ellers har du rett. Noe sånt må jeg jo i hvertfall si. Kanskje holde meg til trang-forklaringen, stor er han ikke... Men så hva ville du tenkt om en jente sa det til deg? Ville du syntes det var rart? Eller turnoff (turnon?). Og er det virkelig troverdig at en jente som ikke er jomfru er trang?

Selvfølgelig er det det!

Har vært med ei som var ufattelig trang,hadde hun flere ganger og det var bestandig ett fryktelig liv og få pikken inn :(

Skrevet

Meg over.

Hadde meg engang med en som var jomfru,jeg merket når jeg kom igjennom,om jeg ikke tar mye feil så "hørte" jeg det og.

Trur det er vanskelig og "fake" at man ikke er jomfru.

Absolutt ingen skam og være jomfru da,om gutten er gentleman så tar han hensyn til dette og,kanskje det blir en positiv opplevelse som du vil huske lenge.

Skrevet

Jeg tror nok som flere sier over her, at det er viktig å snakke med han om det. Da er han klar over at du er jomfru, og at du er bekymret over at du er trang, og det vil da være lettere for han å ta litt hensyn enn å bare kjøre på. Når man er trang, og man ikke bruker litt tid på å få den inn, så kan det bli vondt... :( Hvis dere begge er interessert i å ha et forhold, tror jeg absolutt ikke han vil ta det negativt, heller tvert imot.

Kjøp en flaske glidemiddel, selv om du blir våt så blir det en enorm forskjell med glidemiddel. Skjeden utvider seg mer enn man skulle tro, så så lenge man sørger for å minske friksjonen mest mulig for å unngå smerte, så vil det gå bra. Og husk å slapp av, spenner du musklene der nede blir det vanskeligere. Lykke til! :)

Gjest jente i samme båt - men ikke nå
Skrevet

Hei!

Jeg kjenner meg litt igjen - jeg venta også ganske lenge med å ha sex med en gutt, selv om det var flre grunner til det enn akkurat trangheta.

Men uansett så har jeg eksperimentert en del med meg selv, fordi jeg var kåt selvfølgelig, men også fordi jeg ville også bli kvitt jomfruhinna (i den grad det finnes) og på en måte vite litt hva jeg gikk til før jeg plutselig lå der med en gutt og var i fare for å virke helt inkompetent. Det har hjulpet meg MYE å vite litt hva som er godt og ikke, og det å øve seg litt på bevegelser osv, uansett hvor dumt det enn høres ut:)

Såå jeg onanerte med forskjelige ting i ulik størrelse, begynte med noe som ikke var så tjukt, fordi jeg også følte at det var vanskelig å få det inn, over en slags terskel. Det er jo godt mulig dette var den såkalte jomfruhinna, for for min del så måtte jeg passe på å bli veldig våt, - det var fortsatt et slit å få den inn i første omgang, men når den først var inne gikk det etterhvert lertere og lettere og få den inn og ut.

Jeg avanserte ettehrvert til litt tykkere og det var seff vanskelig som fy og få den inn, men det også gikk seg til med tiden. Et tips er å ikke prøve med all makt å presse tingen inn på et støt, men snik den sakte men sikkert innover etterhvert som du blir kåtere, da går det mye lettere. Det er selvfølgelig kjipt å måtte gjøre det hver gang man skal ha sex, men for min del så funka det å gjøre det på den mten selv først, til det nå ser ut til å ha åpnet seg og jeg slipper å slite så mye lenger:)

Så, jeg har jo hørt at skjeden i seg selv ikke utvider seg av å bli penetrert, men det var absolutt noe på meg som utvida seg - og det må jo da nesten være jomfruhinna, det tok bare litt tid - kan jo hende noen har sterkere hinne enn andre? Jeg har nå hatt sex med en gutt, og det gikk fint det. Han hadde en helt gjennomsnittlig penis - litt tjukkere tror jeg faktisk, og siden jeg hadde eksperimentert så mye på egenhånd så var jeg mye mer avslappa så vi klarte å gjennomføre penetrering uten noe problem.

Jeg tror også det har litt å si HVA du prøver å putte inn i skjeden også - et stearinlys er jo rimelig hardt og kantete og dermed også vanskligere/vondere å føre inn - hvis du ikke har dildo vil jeg anbefale deg en halvtjukk agurk, med avrundet kant;)

Det skal sies at jeg fortsatt ikke klarer å bruke tampong - og de er jo veldig små i forhold til alt annet som jeg nå lett får inn - men jeg syns det gjør så vondt og jeg klarer det ikke i det hele tatt. Tror det kan være fordi det ikke er fuktig nok for eksempel. Har også mange venninner som har pult mye som ikke klarer tampong - har til og med hørt om ei som har født tre unger som ikke klarer å føre inn tampong, så ikke la det være en indikator!

Lykke til og kos deg !:)

Gjest Fugl Fønix
Skrevet

Dette er ikke unormalt når du er jomfru. Husker godt selv at det tok flere ganger med mye kos etc før vi faktisk klarte å ha ordentlig sex. Og det tok noen ganger til før dette ble til sex som også var god for meg.

I begynnelser er det hundre ting som gjør at man er så trang, og siden man stresser rundt det ender det opp med at man ufrivillig kniper litt sammen og ting blir enda strammere. Men det går over.

MEN: Du må si i fra til ham om at du er jomfru. Ellers vil han ha lett for "å kjøre på" noe som ikke er bra når du er såpass anspent som du er nå. Og tro meg, om han ikke visste det fra før, så vil han få vite det da. Snakk med ham. Bruk tid på dette sammen. Om det ikke er flott med en gang, så bruk mer tid neste gang. Normale menn får ikke panikk eller friker ut over dette.

Skrevet

Det er faktisk muskler i skjeden, som i visse tilfeller (virker som dette er ett :P ) kan virkelig gjøre skjeden trangere.

Disse er som vanlige muskler, og kan derfor trenes opp til både å stramme, samt løsne "grepet". Dette kan du gjøre med vanlig trening, slik som hun to poster opp.

Min eks var veldig trang (trust me, det er fantastisk godt for oss gutta), og jeg er godt over gjennomsnittet utstyrt. Det tok 3 måneder med sex 2 ganger dagen før hun ikke kjente noe "ubehag", og etter det var det like a glove ;)

Jeg vil også henge meg på dem som mener du må være ærlig med ham. For to uker siden, så rotet jeg litt med ei jente. Jeg har verdens mest avslappet forhold til sex, så vi pratet en del om det. Etter en del alkohol kom det fram at hun var jomfru.. Og jeg lever etter en regel: "Aldri noens første, aldri noens siste". Dette fortalte jeg henne, men hun var høvelig gira på det. Jeg holdt meg unna siden jeg flytter i morgen, og det er et alt for stort "ansvar" å ta noens jomfrudom dermed vil jeg ha mer tid på meg.

Gjest Gjest_vilje_*
Skrevet

hva med vaginisme? (tror jeg det heter) google og les..

Skrevet

Vi varierer like mye i størrelse som det menn gjør. Jeg kjenner godt igjen dette. Fikk også masse tips om å vide ut, men det fungerte ikke. Det kan hende det gjør det med deg, men vær klar over at det ikke er sikkert det fungerer - og ikke bli fortvilt. Det er mange deilige menn der ute med små pikker også.... ;)

Skrevet

Det der høres mer ut som vaginisme eller muskelkramper enn jomfruhinne. Jeg ville tatt det opp med en gynekolog.

Forøvrig er det dumt å ikke fortelle ham at han er den første. Han vil antakelig merke det i alle fall og du sparer deg for å bli knørva. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...